Gå til innhold

Hva er din umiddelbare tanke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blærk.. 

Hvorfor.. 

Vi som har hatt det så fint, håper virkelig ikke det er verre enn at han har brukt de til noe uskyldig.. 

Anonymous poster hash: c8479...34d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her i huset har følgende ting skjedd: søskenbarnet til mannen tok noen kondomer før han skulle ut på byen. (Kondomer er dyrt og han er en gjerrigknark).

I dag rydder jeg og fant en beskjed fra broren til mannen inn i kondompakken"kos deg din heldiggris"...

Kanskje mannen din har slike snushaner som mannen min rundt seg ?

Anonymous poster hash: b1df5...83b

Nei, vi har sjelden besøk og han har ingen sånne kompiser..

Skrevet

Han har ikke tatt noen med seg og lagt i lomma for å ha til et annet sted dere evt skal/ kan ha sex? Hytte eller lignende? Eller lettere tilgjengelig et sted på soverommet?

Har ikke hørt om /tenkt på at man kan runke i kondom. Er det noen som gjør det?

Tror også jeg ville sjekket jakkelommene eller bukselommene......Eller i bilen hans....Men jeg tenker ikke umiddelbart utroskap.

Men hvorfor har han kontakt med single venninner? Hadde ikke jeg likt.

Anonymous poster hash: 38525...616
Skrevet

De har ikke falt på gulvet, de har ligget i safen hele tiden.. Jeg heller enn så lenge mest mot runking, men jeg begynner jo å lure på hvorfor han har måttet komme hjem og bytte bil når han har vært ute og kjørt.. Altså, han har kjørt rundt i min bil først, men kommet hjem og byttet.. Han kjører rundt på folk i helgene.. Regner ikke med han deler de ut til gud og hvermann akkurat... De kan ikke ha falt på gulvet og han har nok heller ikke fylt de med vann..  HI Anonymous poster hash: c8479...34d

De har ikke falt på gulvet, de har ligget i safen hele tiden.. Jeg heller enn så lenge mest mot runking, men jeg begynner jo å lure på hvorfor han har måttet komme hjem og bytte bil når han har vært ute og kjørt.. Altså, han har kjørt rundt i min bil først, men kommet hjem og byttet.. Han kjører rundt på folk i helgene.. Regner ikke med han deler de ut til gud og hvermann akkurat... De kan ikke ha falt på gulvet og han har nok heller ikke fylt de med vann..  HI Anonymous poster hash: c8479...34d

Oppbevarer dere kondomer i safen???

Anonymous poster hash: 91d4d...6f8

Skrevet

De ligger veldig lett tilgjengelig på soverommet. 

Ikke i jakka og han er ute med bilen nå så kan ikke få sjekket den nå.. 

Ser ikke helt hvorfor han plutselig skulle lagt de en annen vei..

Nei, jeg liker det ikke, men blir litt teit å nekte han kontakt med venninner bare fordi jeg ikke liker det.. 

Skrevet

Oppbevarer dere kondomer i safen???

Anonymous poster hash: 91d4d...6f8

Han som har lagt de der for noen uker siden, er en mobil safe da.. 

Skrevet

Han chtter med andre damer, skjuler samtalene for deg, lyver om det og flyr ute og "kjører på andre" i helgene." Og nå mangler det kondomer uten at dere har brukt dem.

*Dingdingding"  Alarmbjellene går!

Anonymous poster hash: 76969...625
Skrevet

Tenker alltid det verste jeg da. Det kan være begge deler. Tenker kanskje han har tatt det med på byn for sikkerhetsskyld... men jeg er evig pessimist.

Anonymous poster hash: 2acd6...17d

Skrevet

Han har ikke vært ute på byen, men ser han skrev til en kamerat om han ville være med ut og "kikke litt," men kameraten ble ikke med (orka ikke)..... 

Han drikker ikke.. 

Han løy om å møte hun ene venninnen her for et par uker siden.. Har vel større og større grunn for å tro at han brukte de til noe med noen andre nå ja.. Når jeg tenker etter.. 

Skrevet

Hadde tenkt utroskap. Hadde igrunn ikke orket å tenkt så mye på det. Hadde konfrontert han med det umiddelbart. Men, jeg går sjelden "rundt grøten"..

Anonymous poster hash: 19442...236
Skrevet

Har du sjekka toalettmappa hans eller lommeboka?

Anonymous poster hash: 039d9...dbd
Skrevet

Har du sjekka toalettmappa hans eller lommeboka?

Anonymous poster hash: 039d9...dbd

Han har ikke toalettmappe og ei heller lommebok.. 

Til nr: 35 oppdaget det etter han hadde reist ut til faren sin nå i kveld, så har ventet på at han skal komme hjem..

Skrevet

Fant de i bilen hans, innpakket i plast.. 

Forklaringen hans var at de var ment for oss til å kunne kose oss i bilen en gang vi har fri fra ungene.. 

Litt usikker på om jeg kjøper den... 

Skrevet

Det er jo veldig rart å ta fra deres pakke og legge i bilen i tilfelle han skulle være utro. Da hadde han vel heller kjøpt en ny pakke? Uansett bør du snakke med mannen din om følelsene dine og usikkerheten, virker som at forholdet deres hadde hatt gått av litt mer kommunikasjon og nærhet.

Anonymous poster hash: 59e3a...2e1

Skrevet

Det er jo veldig rart å ta fra deres pakke og legge i bilen i tilfelle han skulle være utro. Da hadde han vel heller kjøpt en ny pakke? Uansett bør du snakke med mannen din om følelsene dine og usikkerheten, virker som at forholdet deres hadde hatt gått av litt mer kommunikasjon og nærhet.

Anonymous poster hash: 59e3a...2e1

Har alt pratet med han om det, jeg virker kanskje usikker, men jeg vil bare ikke være naiv heller.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...