Gå til innhold

Hva er din umiddelbare tanke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du tørker støv og finner deres kondompakke (kjekt å ha mot slutten på mensperioder f.eks.. )..

MEN 2-3 kondomer er tatt av den uten at dere har brukt de sammen..

Og det i løpet av de siste 2-3 ukene.. 

Hva er dine tanker?

Utroskap eller runking?

Har vært anledning til begge deler.. 

Anonymous poster hash: c8479...34d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde tenkt at de ligger sikkert slengt et eller annet sted i huset og at det kanskje er lurt å finne dem før ungene drar dem frem på verst tenkelige tidspunkt (middag med svigers :P )

Anonymous poster hash: 26c2b...d22
Skrevet

Runking? Hvem runker i en kondom???

Anonymous poster hash: 93655...06d

Skrevet

Hvorfor skal man bruke kondom ved runking? Det har i alle fall ikke jeg hørt om. Jeg ville vel først og fremst tenkt at det var ungene som hadde tatt de - så usannsynlig er det at mannen min er utro.

Anonymous poster hash: 03a48...cdb
Skrevet

Skeptisk:/

Runke med kondom? But why?

Man dusjer vel ikke med klærne på.....

Anonymous poster hash: 3d42c...e27

Skrevet

Av erfaring...at han hadde brukt de sammen med ett eller annet kvinnfolk !

Anonymous poster hash: 85256...2f7

Skrevet

Skeptisk:/

Runke med kondom? But why?

Man dusjer vel ikke med klærne på.....Anonymous poster hash: 3d42c...e27

Skulle da ikke være anonym...!!

Anonymous poster hash: 3d42c...e27

Skrevet

Eldste barnet er 2, veldig usannsynlig at h*n har tatt dem.. :/ 

Æsjda.. Sitter helt skjelven..

HI

Skrevet

Min umiddelbare tanke ville vært utroskap, ingen av de jeg har vært sammen med har runket med kondom.

På den andre siden, om mannen din er like barnslig som meg kunne godt kondomene blitt brukt til både vannballonger og hatt, bare for gøy.

Anonymous poster hash: c5b3c...86f

Skrevet

Nå spurte du etter umiddelbar tanke,å det første jeg tenkte var utroskap.

Skrevet

Altså, jeg må jo uansett prate med han, for jeg er gira på sex veldig ofte.. Så det er jo noe som ikke stemmer.. 

Takk for svar.

HI

Skrevet

Ikke runking ihvertfall. Hadde ikke tenkt utroskap heller egentlig, med mindre du har andre grunner for å mistenke det. Kan det være en gammel pakke som er åpnet for lenge siden. Er vel bare å spørre gubben.

Skrevet

hm, hadde tenkt de kanskje hadde dettet ut og lå på gulvet et sted, men ellers så teller jeg jo ikke så vet ikke om jeg hadde sett det. :P

Veldig rart å ikke kjøpe egen kondomer utenom, om han er utro.

Lite smart om han vil holde det hemmelig eller?

Er det noen tegn på at han er utro ellers?

Skrevet

Nei, for et par uker siden manglet det 1 kondom (som vi har brukt sammen), men nå mangler det flere som vi ikke har brukt sammen.. 

HI

Skrevet

Hadde ikke tenkt utroskap. Det ville vært tåpelig å ta av deres kondompakke om han skulle skjule noe sånn.. Med mindre han er helt blåst da såklart.

De gangene vin har brukt kondom her i gården, skjer det også at det mangler et par.. Men de dukker opp igjen etter leggetid.. For typen har bare lagdt de klar under madrassen i tilfell action.. Haha..

Skrevet

Ja, holder samtaler med single venninner skjult, mens andre venninner er det ikke farlig med f.eks. 

Sender MYE snapchats til hun venninna, men ikke like mange med andre.. 

Altså, jeg vet ikke, men kjenner det stikker litt.. Føles som noe ikke er helt ok her..

Skrevet

Du må vel bare spørre han hvor de andre kondomene har blitt av.

Er jo greit å vite uansett.. håper at han ikke er utro og dum, bare litt barnslig eller noe slikt. :)

Skrevet

Den tanken fikk jeg å, helt til det faktisk skjedde i heimen. Forklaring: far og sønn (17 måneder) hadde brukt de til å fylle med vann og kaste på hverandre ;)

Prat med mannen din. Eneste som hjelper!

Anonymous poster hash: cf5b4...252
Skrevet

Den tanken fikk jeg å, helt til det faktisk skjedde i heimen. Forklaring: far og sønn (17 måneder) hadde brukt de til å fylle med vann og kaste på hverandre ;)

Prat med mannen din. Eneste som hjelper!

Anonymous poster hash: cf5b4...252

HA, HA! Meget spesielt!

Skrevet

Tror jeg ville spionert litt på han. dumt å spørre for han er uansett ikke ærlig å svarer ja??? bedre å ha bevis eller så blir han bare enda mere forsiktig tenker jeg og da blir det vanskeligere for deg å finne ut av det.

Anonymous poster hash: 509ce...734
Skrevet

Min første tankenhadde vært at de hadde falt ut av pakken eller at et av de eldste barna hadde tatt de.

Utroskap hadde jg ikke tenkt var en mulighet. Ikke minst fordi det hadde vært helt idiotisk å ta kondomer fra VÅR pakke om han ville skjule det. Jeg tror faktisk han er klokere enn det.

Du må jo bare spør han, så slipper du å bli spør av alle tankene dine.

Skrevet

De har ikke falt på gulvet, de har ligget i safen hele tiden.. 

Jeg heller enn så lenge mest mot runking, men jeg begynner jo å lure på hvorfor han har måttet komme hjem og bytte bil når han har vært ute og kjørt.. Altså, han har kjørt rundt i min bil først, men kommet hjem og byttet.. Han kjører rundt på folk i helgene.. Regner ikke med han deler de ut til gud og hvermann akkurat...

De kan ikke ha falt på gulvet og han har nok heller ikke fylt de med vann.. 

HI

Skrevet

Jeg hadde tenkt kondombruk under runking.

Skrevet

Jeg hadde tenkt utroskap.

Skrevet

Her i huset har følgende ting skjedd: søskenbarnet til mannen tok noen kondomer før han skulle ut på byen. (Kondomer er dyrt og han er en gjerrigknark).

I dag rydder jeg og fant en beskjed fra broren til mannen inn i kondompakken"kos deg din heldiggris"...

Kanskje mannen din har slike snushaner som mannen min rundt seg ?

Anonymous poster hash: b1df5...83b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...