eelis Skrevet 11. mars 2014 #26 Skrevet 11. mars 2014 Nå trodde jeg et sekund du hadde fått så store blomster allerede, Gluteo. Mer info til rapporten: Jeg tror jaggø at bringebærbusken har overlevd vinteren! Det gjorde den ikke i fjor. Jeg blir altså så distrahert av puppene på bildet ditt. Atte, hva var det du sa igjen??
Gjest Fru Banderas Skrevet 11. mars 2014 #27 Skrevet 11. mars 2014 Klarte å flashe meg ut av fengsel i Serbia takket være dem!
Gjest Fru Banderas Skrevet 11. mars 2014 #28 Skrevet 11. mars 2014 -eventuelt massiv bot og inndratt pass, i det minste. Og det er faktisk ikke tull engang.
Gjest Jigglewiggle Skrevet 11. mars 2014 #29 Skrevet 11. mars 2014 -eventuelt massiv bot og inndratt pass, i det minste. Og det er faktisk ikke tull engang. Vet ikke om jeg skal like det eller ei, men jeg er imponert!
Gjest Jigglewiggle Skrevet 11. mars 2014 #30 Skrevet 11. mars 2014 (endret) Har dere flotte gartnere noen forslag til blomster jeg kan plante i krukker ute nå? Gjerne med bilder Endret 11. mars 2014 av Jigglewiggle
sug lut Skrevet 11. mars 2014 #31 Skrevet 11. mars 2014 Har dere flotte gartnere noen forslag til blomster jeg kan plante i krukker ute nå? Gjerne med bilder Påskeliljer, krokus og stemor (om du har vær som meg, dvs ikke mer enn et par minus om natta. Påskeliljer og krokus er jo løker, jeg kjøpte noen for snart to uker siden og de står kjempefint ute siden da og blomstrer villig, trenger ingen vann eller noe. Stemor har jeg ikke ennå, men de skal også tåle ned til minus fem, sies det. Men de er jo ikke løker og må ha vann og jord.
Gjest Jigglewiggle Skrevet 11. mars 2014 #32 Skrevet 11. mars 2014 Har dere flotte gartnere noen forslag til blomster jeg kan plante i krukker ute nå? Gjerne med bilder Påskeliljer, krokus og stemor (om du har vær som meg, dvs ikke mer enn et par minus om natta. Påskeliljer og krokus er jo løker, jeg kjøpte noen for snart to uker siden og de står kjempefint ute siden da og blomstrer villig, trenger ingen vann eller noe. Stemor har jeg ikke ennå, men de skal også tåle ned til minus fem, sies det. Men de er jo ikke løker og må ha vann og jord. Er ikke mer enn 2 minus på natten og opp mot 10 pluss på dagen Da gleder jeg meg til å handle i morgen, takk for tips! Grønn som jeg er på dette, hø hø, hadde jeg ingen anelse hva jeg kunne plante
sug lut Skrevet 11. mars 2014 #33 Skrevet 11. mars 2014 Har dere flotte gartnere noen forslag til blomster jeg kan plante i krukker ute nå? Gjerne med bilder Påskeliljer, krokus og stemor (om du har vær som meg, dvs ikke mer enn et par minus om natta. Påskeliljer og krokus er jo løker, jeg kjøpte noen for snart to uker siden og de står kjempefint ute siden da og blomstrer villig, trenger ingen vann eller noe. Stemor har jeg ikke ennå, men de skal også tåle ned til minus fem, sies det. Men de er jo ikke løker og må ha vann og jord. Er ikke mer enn 2 minus på natten og opp mot 10 pluss på dagen Da gleder jeg meg til å handle i morgen, takk for tips! Grønn som jeg er på dette, hø hø, hadde jeg ingen anelse hva jeg kunne plante Du får billige løkblomster på Rema og Kiwi og overalt nå, selv om selvsagt utvalget er større på hagesenteret, og jeg vil i så fall anbefale deg å kjøpe fx noen påskelliljer å fylle i ei krukke (de kan stå tett), og noen krokus til en annen og da noen som har kommet litt lenger (knopp eller blomst) og noen som bare såvidt begynner, så du har blomstring litt lenger, og så er det jo så mange fine farger, sukk... Selv har jeg tenkt å stappe løkene i et bed ute etterpå, så de kanskkje kommer igjen neste år.
eelis Skrevet 11. mars 2014 #34 Skrevet 11. mars 2014 Oi da, dere. Jeg la kompostjord (jord, kukompost og sand blandet) på tomat-, chili- og paprikafrøene. Gubben påstår at kompostjorda blir for sterk for de stakkars små, stemmer det? Har jeg gjort det store? (Blir sur om mannen har mer peil på såing enn jeg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå