Gå til innhold

Kjempebillig bilsete??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte rundt 1500,-

3000, eller 5000 som enkelte seter koster er uaktuelt.

Samme for meg om enkelte ville brukt masse penger på et sete. Dere er ikke meg :) Vi har investert i et godt sete til daglig bruk. Det er i mine øyne bedre å kjøpe et billig nytt sete enn et brukt "dødsbra" sete. For man vet ikke om man kan stole på brukte seter heller.

Er snakk om å frakte babyen 500 meter på en utrafikkert vei med fartsgrense 30 km/t. En gang i uka, ikke nødvendigvis hver uke.

Har lest tråder om dette før, så vet flere gjør det. Bare ikke så mange som tør å innrømme det inne på o hellige dib.

Skal sjekke ut jollyroom, takk for tips :)

Du er virkelig teit du.... Ingen som tørr og innrømme det sier du, hva har det og si her inne, ingen som veit hvem du er... Men ditt barn, og din samvittighet. Men siden du skal spare penger på et billig sete og det ikke er trafikkert vei, så kan du like så ha ungen løst i bilen, for sånn som du snakker får det ikke skjedd noe.... Latterlig....

Anonymous poster hash: 07f80...90d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har vi kun seter i fra europris til begge barna. Vi kjører mye og lange strekninger hver dag. De er like sikre de som andre dyre seter. Kjører også bil som er 12 år gammel vi. Alle har ikke råd til dyre ting uansett hvordan man prioriterer men det forstår ikke alle her inne desverre

Anonymous poster hash: da911...825

Skrevet

Tenkte rundt 1500,-

3000, eller 5000 som enkelte seter koster er uaktuelt.

Samme for meg om enkelte ville brukt masse penger på et sete. Dere er ikke meg :) Vi har investert i et godt sete til daglig bruk. Det er i mine øyne bedre å kjøpe et billig nytt sete enn et brukt "dødsbra" sete. For man vet ikke om man kan stole på brukte seter heller.

Er snakk om å frakte babyen 500 meter på en utrafikkert vei med fartsgrense 30 km/t. En gang i uka, ikke nødvendigvis hver uke.

Har lest tråder om dette før, så vet flere gjør det. Bare ikke så mange som tør å innrømme det inne på o hellige dib.

Skal sjekke ut jollyroom, takk for tips :)

Du er virkelig teit du.... Ingen som tørr og innrømme det sier du, hva har det og si her inne, ingen som veit hvem du er... Men ditt barn, og din samvittighet. Men siden du skal spare penger på et billig sete og det ikke er trafikkert vei, så kan du like så ha ungen løst i bilen, for sånn som du snakker får det ikke skjedd noe.... Latterlig....

Anonymous poster hash: 07f80...90d

Like teite vi to ser jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...