Sokkedyret Skrevet 2. mars 2014 #26 Skrevet 2. mars 2014 Jeg hadde syntes det var VELDIG spesielt hvis noen jeg kjenner plutselig kom og sa at de hadde fått baby uten at jeg visste noe... Hadde synes det ødelagte litt av gleden egentlig.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #27 Skrevet 2. mars 2014 Utrolig spesielt. Jeg hadde blitt skikkelig lei meg om min datter hadde holdt dette hemmelig så lenge som du har gjort. Hadde følt meg utestengt og lite verdsatt. Hadde også vært redd for å bli utestengt i fremtiden. Anonymous poster hash: 0cac6...fe2
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #28 Skrevet 2. mars 2014 Muligens jeg tar feil, men det virker jo ikke ut som dere akkurat har så godt mor og datter forhold. Det vet jeg ingenting om, men som mor hadde jeg blitt uhyre såret og lei meg dersom datteren min ikke hadde fortalt meg at jeg skulle bli mormor. Graviditen er jo en spennende tid med gleder, forventniger, bekymringer, frustrasjoner og plager, hvor man gjerne søker mamma for få tips og råd og dele tanker. Dette gjelder kanskje ikke deg, men vil bare si dette da det fort kan stille moren din i ett "dårlig" lys :-( OG det er viktig å ta slik med i betraktning, dersom du fortsatt velger å holde det skjult. Av og til er det greit med innspill over hvordan ting kan oppfattes, ting man ikke har tenkt på selv. Jeg hadde ihvertfall tenkt mitt dersom feks en kollega fortalte at hun hadde blitt bestemor uten å vite noe. Hadde følt noe skurret mtp familieforholdene.. Lykke til, uansett hva valget faller på :-) Anonymous poster hash: 3db9f...be0
Elskerhøsten2014 Skrevet 2. mars 2014 #29 Skrevet 2. mars 2014 Synes det er helt på jordet hvis jeg skal være ærlig,er ikke sikkert folk blir så glade,men tror heller du har vert utro og slike ting,så lenge du holder det skjult
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #30 Skrevet 2. mars 2014 Hvis du hadde vært min datter og hadde skjult det for meg, hadde jeg virkelig fått meg en på trynet med tanke på hva slags oppdragelse jeg hadde gitt deg, og ikke minst ville det sagt så alt for mye om et ikke eksisterende nært forhold... Håper virkelig du har et bedre forhold til din mor enn det som kommer fram i dette innlegget... Anonymous poster hash: 91c95...ee5
NormaJean Skrevet 2. mars 2014 #31 Skrevet 2. mars 2014 Gud jeg hadde blitt utrolig såret hvis min datter ikke hadde informert meg om at hun var gravid! Dette er veldig spesielt av deg
Yellowlovelymee Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #32 Skrevet 2. mars 2014 Jeg og mamma har ikke veldig godt forhold. Jeg er ikke sikker på at jenta blir Der inne mye lengere. Jeg har hatt sterke kynnere og nedpress I hele dag. Har vært på føden og de sa at vi skulle komme tilbake hvis det ble verre. Søstra mi har nå fått vite det og broren til mannen min.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #33 Skrevet 2. mars 2014 Assa, skjønner dere ikke at dette er fru Åsta/Snydens osv osv? Kjenner igjen skrivemåten.... Anonymous poster hash: ce585...19e
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #34 Skrevet 2. mars 2014 Jeg og mamma har ikke veldig godt forhold. Jeg er ikke sikker på at jenta blir Der inne mye lengere. Jeg har hatt sterke kynnere og nedpress I hele dag. Har vært på føden og de sa at vi skulle komme tilbake hvis det ble verre. Søstra mi har nå fått vite det og broren til mannen min. Dette er jo bare tull. Hadde du hatt kynnere og nedpress i uke 29 blir du innlagt, får lungemodning, tabletter/drypp og må ligge "opp-ned" for å minke presset. Anonymous poster hash: 328a7...297
Turtelduen Skrevet 2. mars 2014 #35 Skrevet 2. mars 2014 Mye pepper. Jeg skjønner deg godt jeg hi. Spennende å holde det hemlig lengst mulig Jeg klarte ikke skjule det mer enn til uke 17. Skulle veldig gjerne ha ventet til etter fødsel med å fortalt. Kanskje mamma ville ha fått hørt det da. Men hvorfor skal alle andre vite det? (Jobben og barnefaren sier seg litt selv for å klare å få ting til)
Turtelduen Skrevet 2. mars 2014 #36 Skrevet 2. mars 2014 Jeg og mamma har ikke veldig godt forhold. Jeg er ikke sikker på at jenta blir Der inne mye lengere. Jeg har hatt sterke kynnere og nedpress I hele dag. Har vært på føden og de sa at vi skulle komme tilbake hvis det ble verre. Søstra mi har nå fått vite det og broren til mannen min.Dette er jo bare tull. Hadde du hatt kynnere og nedpress i uke 29 blir du innlagt, får lungemodning, tabletter/drypp og må ligge "opp-ned" for å minke presset. Anonymous poster hash: 328a7...297 Det kan du ikke si bestemt gjelder alle Jeg fikk ikke den behandlingen sist. Fikk det samme som hi. Dra hjem og ta det med ro og se Ann situasjonen. Men hi, jeg gikk sånn til uke 38...
Yellowlovelymee Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #37 Skrevet 2. mars 2014 Mye pepper. Jeg skjønner deg godt jeg hi. Spennende å holde det hemlig lengst mulig Jeg klarte ikke skjule det mer enn til uke 17. Skulle veldig gjerne ha ventet til etter fødsel med å fortalt. Kanskje mamma ville ha fått hørt det da. Men hvorfor skal alle andre vite det? (Jobben og barnefaren sier seg litt selv for å klare å få ting til) Tusen takk for støtten Turtelduen! Jeg trodde ikke at man fikk så mye svi for et stakkars spørsmål her inne.
Yellowlovelymee Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #39 Skrevet 2. mars 2014 Dette er ikke troll. Jeg prøver bare å få litt råd som førtegangsfødene. Men dette forumet er ikke noe korselig.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #40 Skrevet 2. mars 2014 Dette er ikke troll. Jeg prøver bare å få litt råd som førtegangsfødene. Men dette forumet er ikke noe korselig. Fordi du ikke får tulle og trolle? Fordi ingen synes du er morsom? Anonymous poster hash: c7d6d...7b1
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #41 Skrevet 2. mars 2014 Siden det er så mange 20åringer, fra Oppdal -verdens navle, med mødre som befinner seg i Afrika, vil det, etter dette være no problem å holde graviditeten hemmelig. Pisspreik! Anonymous poster hash: 8075e...a5f
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #42 Skrevet 2. mars 2014 Jeg jobbet med en helt frem til lille julaften og da jeg kom på jobb på tredje juledag fikk jeg vite at hun hadde født en stor gutt på julaften Hun er bitteliten (rundt 150 vil jeg tro) og hverken tykk eller tynn, så hvor hun gjorde av babyen er for meg enda et under. Så,joda, det går nok an om magen tillater det, men sliter med å skjønne vitsen. Å kunne glede seg sammen er en stor ting. Anonymous poster hash: e9aec...893
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå