Yellowlovelymee Skrevet 1. mars 2014 #1 Skrevet 1. mars 2014 Hei. Jeg er 20 år fra Oppdal. Og jeg er gravid i uke 29, men ingen vet det ennå. Jeg vil ikke fortelle det før hun er født, sånn at det blir en stor overakelse.. Men hvordan kan jeg holde det skjult?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #2 Skrevet 1. mars 2014 Har du liten mage? Anonymous poster hash: 178d2...7c0
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #3 Skrevet 1. mars 2014 Sitte inne å se på tv i 11 uker til. Lykke til Anonymous poster hash: b3e1a...5cf
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #4 Skrevet 1. mars 2014 Hvordan har du klart å holde det hemmelig for nær familie og venner? Kle deg i gigantiske klær eller reis bort og bli til ungen er født. Kan jo også isolere deg… Anonymous poster hash: 69294...132
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #5 Skrevet 1. mars 2014 Wow, hørtes ... spesielt ut.. Anonymous poster hash: df991...6c7
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #6 Skrevet 1. mars 2014 Du bør vel fortella det før fødselen? Du risikerer at ingen trur deg. Anonymous poster hash: 71f1d...bcd
Yellowlovelymee Skrevet 1. mars 2014 Forfatter #7 Skrevet 1. mars 2014 Har du liten mage? Anonymous poster hash: 178d2...7c0 Den er vell gjennomsnittlig tror jeg i forhold til andre jeg har sett i uke 29.
Yellowlovelymee Skrevet 1. mars 2014 Forfatter #8 Skrevet 1. mars 2014 Hvordan har du klart å holde det hemmelig for nær familie og venner? Kle deg i gigantiske klær eller reis bort og bli til ungen er født. Kan jo også isolere deg… Anonymous poster hash: 69294...132 Jeg har ikke hatt noe særlig til plager. Har også ungått klemmer. Jeg har alerede hvert borte i en uke i syden nå.
Yellowlovelymee Skrevet 1. mars 2014 Forfatter #9 Skrevet 1. mars 2014 Du bør vel fortella det før fødselen? Du risikerer at ingen trur deg. Anonymous poster hash: 71f1d...bcd Jeg viser bilder hvis ingen tror meg
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #10 Skrevet 1. mars 2014 Tjenare snydens! Anonymous poster hash: 0a2bb...29f
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #11 Skrevet 1. mars 2014 Spesielt! Og hvorfor? Anonymous poster hash: b3e1a...5cf
Masekråka! Skrevet 1. mars 2014 #12 Skrevet 1. mars 2014 Hei. Jeg er 20 år fra Oppdal. Og jeg er gravid i uke 29, men ingen vet det ennå. Jeg vil ikke fortelle det før hun er født, sånn at det blir en stor overakelse.. Men hvordan kan jeg holde det skjult? Stor overraskelse blir det nok Kan jeg spørre hvorfor du vil skjule det? (Ikke bare for å overraske??). Vet faren til barnet at du er gravid? Har du ikke fortalt det til NOEN? Kun lege/jordmor som vet? Spesielt ja Skal innrømme jeg synes det var litt gøy å handle til babyen i uke 36, og dama i skranken spurte om det skulle pakkes inn, og jeg sa nei, det er til min egen, og hun ikke trodde jeg var gravid engang Men kunne likvel aldri falt meg inn å ikke si det til noen selv om jeg sikkert kunne skjult det pga svært liten mage. Skulle ønske jeg var en flue på veggen når du viser fram babyen
Yellowlovelymee Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #13 Skrevet 2. mars 2014 Hei. Jeg er 20 år fra Oppdal. Og jeg er gravid i uke 29, men ingen vet det ennå. Jeg vil ikke fortelle det før hun er født, sånn at det blir en stor overakelse.. Men hvordan kan jeg holde det skjult? Stor overraskelse blir det nok Kan jeg spørre hvorfor du vil skjule det? (Ikke bare for å overraske??). Vet faren til barnet at du er gravid? Har du ikke fortalt det til NOEN? Kun lege/jordmor som vet? Spesielt ja Skal innrømme jeg synes det var litt gøy å handle til babyen i uke 36, og dama i skranken spurte om det skulle pakkes inn, og jeg sa nei, det er til min egen, og hun ikke trodde jeg var gravid engang Men kunne likvel aldri falt meg inn å ikke si det til noen selv om jeg sikkert kunne skjult det pga svært liten mage. Skulle ønske jeg var en flue på veggen når du viser fram babyen Jeg vil skjule det fordi det skal bli en stor overaskelse. Mamma er i Afrika i 3 måneder til, så når hun kommer hjem så er vel Barnet mest sannsynlig født. Barnefar vet det ja Sjef og kollegaer vet det også. Pga jobbuniform som er tettsittende.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #14 Skrevet 2. mars 2014 Når noen vet er det ikke lenge før alle vet. Anonymous poster hash: e9aec...893
AvMåneskinnGrorDetNADA Skrevet 2. mars 2014 #15 Skrevet 2. mars 2014 Hei. Jeg er 20 år fra Oppdal. Og jeg er gravid i uke 29, men ingen vet det ennå. Jeg vil ikke fortelle det før hun er født, sånn at det blir en stor overakelse.. Men hvordan kan jeg holde det skjult? Stor overraskelse blir det nok Kan jeg spørre hvorfor du vil skjule det? (Ikke bare for å overraske??). Vet faren til barnet at du er gravid? Har du ikke fortalt det til NOEN? Kun lege/jordmor som vet? Spesielt ja Skal innrømme jeg synes det var litt gøy å handle til babyen i uke 36, og dama i skranken spurte om det skulle pakkes inn, og jeg sa nei, det er til min egen, og hun ikke trodde jeg var gravid engang Men kunne likvel aldri falt meg inn å ikke si det til noen selv om jeg sikkert kunne skjult det pga svært liten mage. Skulle ønske jeg var en flue på veggen når du viser fram babyen Jeg vil skjule det fordi det skal bli en stor overaskelse. Mamma er i Afrika i 3 måneder til, så når hun kommer hjem så er vel Barnet mest sannsynlig født. Barnefar vet det ja Sjef og kollegaer vet det også. Pga jobbuniform som er tettsittende. Men da blir det jo helt feil å si i hovedinnlegget at ingen vet det enda!
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #16 Skrevet 2. mars 2014 Da ville jeg fortalt det til alle. Når både barnefaren, sjef og kolleger vet det så går ryktene. Barnefaren har kanskje informert sine foreldre, kolleger kommer i snakk med bekjente av deg/din mor/dine venninner og så glipper det ut. Kipt dersom de du har nære får vite det via rykter. Mye kjekkere å fortelle det selv enn å få tilbakemelding på at "ja det har vi visst i 14 uker allerede" Hva er grunnen for at babyen skal være en overraskelse? Kan du ikke holde hemmelig om det blir jente eller gutt? Anonymous poster hash: 328a7...297
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #17 Skrevet 2. mars 2014 Utrolig sært at familien er de siste som får vite om familieforøkelsen synes jeg. Hadde det vært min datter hadde jeg blitt både skuffet og følt meg snytt for alle gledene det er å bli mormor. Det er utrolig mange gleder og forventninger under et svangerskap og ikke bare etter. Ville aldri snytt mine foreldre for disse gledene! Anonymous poster hash: 17557...5cc
Gjest ronja røverdatter Skrevet 2. mars 2014 #18 Skrevet 2. mars 2014 Om denne historien er sann, noe jeg av en eller annen grunn tviler på, så må jeg bare si at jeg er veldig glad for at du ikke er datteren min. Jeg hadde blitt dypt skuffa om min datter hadde skjult noe sånn for meg, og enda mer skuffa og hadde jeg blitt når jeg fikk høre av andre at datteren min var gravid, for det er det stor sjans for at jeg hadde fått høre uansett om jeg befant med i Afrika eller ikke. Dagens verden er liten.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #19 Skrevet 2. mars 2014 Mamma visste det med en gang. Hun bare skjønte det Anonymous poster hash: 178d2...7c0
SuperFries Skrevet 2. mars 2014 #20 Skrevet 2. mars 2014 Jeg håper ikke min datter gjør noe slikt mot meg.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #21 Skrevet 2. mars 2014 Jeg holdt min graviditet skjult i mange måneder og det var ingen som så det til tross for mye besøk og sammenkomster. Vi, jeg og mannen min, ville ikke at alle skulle vite noe før vi var sikre på at gravidteten holdt så vi sa ingenting før etter 5 måneder. Men jeg skal love deg, jeg vurderte det sammen som deg i forhold til gamlemor, og hun sa rett ut at hun hadde blitt utolig såret om jeg ikke hadde fortalt henne før etter fødselen. Jeg var veldig liten, folk kunne se at jeg var gravid om jeg ville, men ikke at jeg var langt på vei da. Veldig liten mage egentlig, så det er mulig, men jeg vil anbefale at du forteller din mor om du ikke forteller andre. Det er ikke verdt "overraskelsen" for det er mest sannsynlig en som ikke blir satt pris på slik du muligens ønsker. Det er ikke det samme som å overraske med en ny valp f.eks. Om du ikke vil at andre skal bli informert så er det greit nok, men fortell din nærmeste med beskjed om at du sier dette til dem av respekt men at de ikke skal spre dette videre for du ønsker ikke dette. Anonymous poster hash: faccc...28f
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #22 Skrevet 2. mars 2014 Vist det er sant, er det rimelig teit og spesielt... Anonymous poster hash: 65c51...efb
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #23 Skrevet 2. mars 2014 Hei. Jeg er 20 år fra Oppdal. Og jeg er gravid i uke 29, men ingen vet det ennå. Jeg vil ikke fortelle det før hun er født, sånn at det blir en stor overakelse.. Men hvordan kan jeg holde det skjult? Hadde ikke had sjans til å holde det skjult uten å mure meg totalt inne. Er middels lang og slank, så gravidkulen popper kjapt ut og flk gratulerer meg når de treffer meg nå, er ikke 20 uker påvei engang. Anonymous poster hash: 8b79b...b96
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #24 Skrevet 2. mars 2014 Rart at du har klart å holde det hemmelig så lenge, på en plass som Oppdal! Der gikk jo ryktene om at jeg var gravid før jeg viste det selv... Og jeg bor ikke på Oppdal engang. Anonymous poster hash: e5b81...619
*Lissi* Skrevet 2. mars 2014 #25 Skrevet 2. mars 2014 Ser ikke helt poenget må jeg innrømme. Halve gleden er vel å dele nyheten tenker jeg. Svigerinnen min var 7,5 mnd. på vei før hun sa noe. (vi så henne ikke så ofte) Syntes det var veldig spesielt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå