Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #26 Skrevet 1. mars 2014 Jeg jobber allerede lengre dager og tjener mer enn mannen min, og synes ikke jeg er spesielt lat. Så skulle jeg liksom jobbe dobbelt med å ta barn og hus i tillegg? Nei takk. Anonymous poster hash: 56a60...d98
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #27 Skrevet 1. mars 2014 Hvorfor skal din måte å gjøre ting på være fasiten for alle andre? Kjønnsfordeling hvor kvinnen stod for alt i hjemmet stammer fra tiden da kun far jobbet og mor var hjemme for å føde barn, passe barna, stelle hus og hjem. Da var mors jobb i hjemmet. I dag har de aller fleste kvinner full jobb, på lik linje med menn. Hvorfor skal kvinnen plutselig få doblet sin arbeidsbelastning, mens mannen skal være det beskyttede kjønn som er for god til å ta seg av fellesskapet? Anonymous poster hash: ea375...f6f Jeg mener det er det riktige, rett og slett fordi det er det kvinnen er skapt til. En mann som vasker hus må jo være det mest usexy som finnes. Jeg jobber også full tid, men klarer allikevel og holde huset strøkent, følge opp barna på aktiviteter gjør vi begge to, jeg sitter i fau og su, jeg studerer og tar vare på min kjære. Ikke er jeg sliten heller, mange kvinner er ekstremt late! Anonymous poster hash: 34b65...a8b så flink du er .hva venter du på,en pokal..?applaus? Anonymous poster hash: b105c...a51
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #28 Skrevet 1. mars 2014 Vi jobber begge og tjener likt. Forstår ikke hvorfor alt hjemme da skulle falle på meg? Det er vel bare rettferdig at man fordeler på arbeidet hjemme også? Anonymous poster hash: fa188...054
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #29 Skrevet 1. mars 2014 Tviler på at hi jobber fult... Her gjør jeg så og si alt husarbeidet, men det er fordi jeg har svangerskaps penger, og går hjemme. Men når vi jobbet begge to, delte vi på det. Og ikke kom med at noen er late, før vi fikk barn, jobbet jeg 14-16 timer om dagen!!! Anonymous poster hash: 99b20...05b
Frøken Ubesluttsom Skrevet 1. mars 2014 #30 Skrevet 1. mars 2014 Jeg tenker at en mann er nøtt til å gjøre husarbeid når han er ungkar og bor for seg sjøl, og de fleste gjør det, så hva er galt med at de også gjør litt når de bor sammen med en dame? Jeg gjør mesteparten, men gubben støvsuger og rydder ut av oppvaskmaskina som regel. Det er liksom hans oppgaver. Men han klager ikke over å måtte gjøre det...
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #31 Skrevet 1. mars 2014 Er glad jeg har en mann som hjelper til hjemme. Må minne han på støvsuging enkelte ganger ( han selv som har valgt den oppgaven) men detblir gjort. Jeg går nå hjemme med en baby. Men deler fortsatt på oppgavene. Jeg sitter ikke hjemme hver dag med babyen. Men er og farter innimellom og da kan det hende at mannen kommer hjem før oss og ingen mat på bordet:o Man gjør som man synes er best:-) ( mannen er tilogmed oppdratt i et hjem der mor gjorde alt for far,.....) Anonymous poster hash: e7795...94b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå