Gå til innhold

To streker??! Bilde!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ta den digitale da!!! Blir helt giret på dine vegne :-)

Anonymous poster hash: d7f60...100

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fantastisk! Du er gravid, garantert. Jeg har testet mye med akkurat disse testene og de har aldri hatt sånne streker hvis jeg ikke har vært gravid.

Anonymous poster hash: 308c2...3c1

Skrevet

Mine har alltid vært sånn ved graviditet!! 7 av 7 ganger! Gratulerer! Har kun hatt billigtester.

Kjøp en clearblue for sikkerhetsskyld ;) Den burde hvertfall bli positiv.

Skrevet

Kan ikke tro annet enn at du er gravid!!! Gratulerer!!! :-)

Og ta den digitale. Skjønner ikke hvordan du klarer å vente!! :-)

Skrevet

Har en CB digital i veska her, men vil vente med den til imorgen eller mandag... får teste gjennom pakken med billigtester som kom i posten i går :P

Hold oss oppdatert da :)

Krysser fingrene for dere :D

Jeg skal definitivt gjøre det :)

Skrevet

Har en CB digital i veska her, men vil vente med den til imorgen eller mandag... får teste gjennom pakken med billigtester som kom i posten i går :P

Jeg ser strekene helt tydelig, så jeg hadde ikke ventet med den digitale :o Skjønner ikke at du klarer det :o

Drister meg til å si gratulerer❤️

Skjønner det ikke helt selv heller at jeg klarer, men syns jeg skal vente til imorgen tidlig :)

Men takk ;)

Skrevet

Det er to streker, helt tydelig!

Ta den digitale og da!

Sikker på at du er gravid:)

Anonymous poster hash: 7b612...835

Tusen takk, håper du har rett :)

Tar den digitale first thing tomorrow ;)

Skrevet

Jeg er helt overveldet over all den positive feedbacken!! trodde det var jeg som var smårar som så disse strekene :P

Tok en test til i stad, like klar (eller uklar avhengig av hvordan du ser det) strek, og den kom etter tre minutter !

Drister meg derfor til å håpe litt :)

digitaltesten blir imorgen :)

Tusen takk for støtten damer :D

Skrevet

Gratulerer! Slipp gledestårene løs, dere skal ha barn. :)

Skrevet

For morro skyld kan du ta en eggløsningstest nå. Den vil også vise positiv nå som du er gravid. ;)

Skrevet

Slik var mine da jeg fikk tvillingene :) 

Drister meg til å si gratulerer jeg :) 

Vet ikke om jeg klarer å vente til du tester imorgen!

Skrevet

Hjelpes meg.. Tre ivf forsøk, aldri har jeg hatt to streker.. Til venstre ligger testen jeg tok for en time siden, og til høyre ligger testen fra igår kveld.. Eg har aldri opplevd to streker før, ikke lenge etter at testen ble tatt heller.

Hva tror dere? Kan jeg faktisk være gravid?

Gratulerer! Lite å lure på der :)

Anonymous poster hash: fe2d5...82f

Gjest meg&mini
Skrevet

Jeg ser to tydelige streker 😊

Håper så inderlig at du er gravid og jeg krysser fingrene for dere!! Lykke til med digitaltest i morgen.

Skrevet

Da har jeg testet både med digitaltesten og en billigtest og den ene sier gravid og den andre har to streker. Da er det vel sant da!!

Fikk ikke sove så måtte opp og teste, men kommer vel ikke til å få sove nå heller!:-P

Føler meg helt skjelven, dette har vi ventet lenge på!!:-D

Skrevet

Tusen takk for gratulasjoner og lykkeønskninger:-)

Skrevet

Da har jeg testet både med digitaltesten og en billigtest og den ene sier gravid og den andre har to streker. Da er det vel sant da!!

Fikk ikke sove så måtte opp og teste, men kommer vel ikke til å få sove nå heller!:-P

Gratulerer så mye med graviditeten!! Fantastisk :)

Skrevet

Gratulerer så masse!! Dette var virkelig gode nyheter :D

Så glad på deres vegne. :D <3

Skrevet

Gratulerer :D 

Anonymous poster hash: 279a8...620
Skrevet

Jaaa :) Gratulerer så mye!! Så fantastisk! Husk å dele inne på assistert også så de andre jentene får litt håp :) Det er fantastisk når det klaffer. Her er jeg 13 uker nå og fått en bitteliten kul nederst på magen :) Lykke til med graviditeten!

Ps: mine billigtester ble aldri noe særlig sterkere enn det der.. Men fikk fint kryss på cb.

Skrevet

Gratulerer! Høstbarn er utrolig vakre;)

Hilsen hun med to født i oktober;)

Anonymous poster hash: c00ea...0a4

Skrevet

Jeg kan ikke se bilde, men gratulerer 😄

Anonymous poster hash: 43f35...9c8

Skrevet

Gratulerer så mye!

:)

Skrevet

Så utrolig koselig :) gratulerer så mye. Nyt graviditeten og alt koselig som hører med :)

Anonymous poster hash: 9a346...47a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...