Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #26 Skrevet 1. mars 2014 Ta den digitale da!!! Blir helt giret på dine vegne :-) Anonymous poster hash: d7f60...100
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #27 Skrevet 1. mars 2014 Fantastisk! Du er gravid, garantert. Jeg har testet mye med akkurat disse testene og de har aldri hatt sånne streker hvis jeg ikke har vært gravid. Anonymous poster hash: 308c2...3c1
Turtelduen Skrevet 1. mars 2014 #28 Skrevet 1. mars 2014 Mine har alltid vært sånn ved graviditet!! 7 av 7 ganger! Gratulerer! Har kun hatt billigtester. Kjøp en clearblue for sikkerhetsskyld Den burde hvertfall bli positiv.
Tired mama Skrevet 1. mars 2014 #29 Skrevet 1. mars 2014 Kan ikke tro annet enn at du er gravid!!! Gratulerer!!! :-) Og ta den digitale. Skjønner ikke hvordan du klarer å vente!! :-)
Optatium Skrevet 1. mars 2014 Forfatter #30 Skrevet 1. mars 2014 Har en CB digital i veska her, men vil vente med den til imorgen eller mandag... får teste gjennom pakken med billigtester som kom i posten i går Hold oss oppdatert da Krysser fingrene for dere Jeg skal definitivt gjøre det
Optatium Skrevet 1. mars 2014 Forfatter #31 Skrevet 1. mars 2014 Har en CB digital i veska her, men vil vente med den til imorgen eller mandag... får teste gjennom pakken med billigtester som kom i posten i går Jeg ser strekene helt tydelig, så jeg hadde ikke ventet med den digitale Skjønner ikke at du klarer det Drister meg til å si gratulerer❤️ Skjønner det ikke helt selv heller at jeg klarer, men syns jeg skal vente til imorgen tidlig Men takk
Optatium Skrevet 1. mars 2014 Forfatter #32 Skrevet 1. mars 2014 Det er to streker, helt tydelig! Ta den digitale og da! Sikker på at du er gravid:) Anonymous poster hash: 7b612...835 Tusen takk, håper du har rett Tar den digitale first thing tomorrow
Optatium Skrevet 1. mars 2014 Forfatter #34 Skrevet 1. mars 2014 Jeg er helt overveldet over all den positive feedbacken!! trodde det var jeg som var smårar som så disse strekene Tok en test til i stad, like klar (eller uklar avhengig av hvordan du ser det) strek, og den kom etter tre minutter ! Drister meg derfor til å håpe litt digitaltesten blir imorgen Tusen takk for støtten damer
Musemorbr / Skrevet 1. mars 2014 #35 Skrevet 1. mars 2014 Gratulerer! Slipp gledestårene løs, dere skal ha barn.
Musemorbr / Skrevet 1. mars 2014 #36 Skrevet 1. mars 2014 For morro skyld kan du ta en eggløsningstest nå. Den vil også vise positiv nå som du er gravid.
LeTwinsA Skrevet 1. mars 2014 #37 Skrevet 1. mars 2014 Slik var mine da jeg fikk tvillingene Drister meg til å si gratulerer jeg Vet ikke om jeg klarer å vente til du tester imorgen!
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #38 Skrevet 1. mars 2014 Hjelpes meg.. Tre ivf forsøk, aldri har jeg hatt to streker.. Til venstre ligger testen jeg tok for en time siden, og til høyre ligger testen fra igår kveld.. Eg har aldri opplevd to streker før, ikke lenge etter at testen ble tatt heller. Hva tror dere? Kan jeg faktisk være gravid? Gratulerer! Lite å lure på der Anonymous poster hash: fe2d5...82f
Gjest meg&mini Skrevet 2. mars 2014 #39 Skrevet 2. mars 2014 Jeg ser to tydelige streker 😊 Håper så inderlig at du er gravid og jeg krysser fingrene for dere!! Lykke til med digitaltest i morgen.
Optatium Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #40 Skrevet 2. mars 2014 Da har jeg testet både med digitaltesten og en billigtest og den ene sier gravid og den andre har to streker. Da er det vel sant da!! Fikk ikke sove så måtte opp og teste, men kommer vel ikke til å få sove nå heller!:-P Føler meg helt skjelven, dette har vi ventet lenge på!!:-D
Optatium Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #41 Skrevet 2. mars 2014 Tusen takk for gratulasjoner og lykkeønskninger:-)
Isola&Lille+julegave Skrevet 2. mars 2014 #42 Skrevet 2. mars 2014 Da har jeg testet både med digitaltesten og en billigtest og den ene sier gravid og den andre har to streker. Da er det vel sant da!! Fikk ikke sove så måtte opp og teste, men kommer vel ikke til å få sove nå heller!:-P Føler meg helt skjelven, dette har vi ventet lenge på!!:-D Gratulerer så mye med graviditeten!! Fantastisk
Nullstress;) Skrevet 2. mars 2014 #43 Skrevet 2. mars 2014 Da har jeg testet både med digitaltesten og en billigtest og den ene sier gravid og den andre har to streker. Da er det vel sant da!! Fikk ikke sove så måtte opp og teste, men kommer vel ikke til å få sove nå heller!:-P Føler meg helt skjelven, dette har vi ventet lenge på!!:-D Gratulerer så masse!! Dette var virkelig gode nyheter Så glad på deres vegne. <3
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #44 Skrevet 2. mars 2014 Gratulerer Anonymous poster hash: 279a8...620
Småen100 Skrevet 2. mars 2014 #45 Skrevet 2. mars 2014 Jaaa Gratulerer så mye!! Så fantastisk! Husk å dele inne på assistert også så de andre jentene får litt håp Det er fantastisk når det klaffer. Her er jeg 13 uker nå og fått en bitteliten kul nederst på magen Lykke til med graviditeten! Ps: mine billigtester ble aldri noe særlig sterkere enn det der.. Men fikk fint kryss på cb.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #46 Skrevet 2. mars 2014 Da har jeg testet både med digitaltesten og en billigtest og den ene sier gravid og den andre har to streker. Da er det vel sant da!! Fikk ikke sove så måtte opp og teste, men kommer vel ikke til å få sove nå heller!:-P Føler meg helt skjelven, dette har vi ventet lenge på!!:-D Gratulerer! Høstbarn er utrolig vakre;) Hilsen hun med to født i oktober;) Anonymous poster hash: c00ea...0a4
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #47 Skrevet 2. mars 2014 Jeg kan ikke se bilde, men gratulerer 😄 Anonymous poster hash: 43f35...9c8
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2014 #49 Skrevet 2. mars 2014 Så utrolig koselig gratulerer så mye. Nyt graviditeten og alt koselig som hører med Anonymous poster hash: 9a346...47a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå