Optatium Skrevet 1. mars 2014 #1 Skrevet 1. mars 2014 Hjelpes meg.. Tre ivf forsøk, aldri har jeg hatt to streker.. Til venstre ligger testen jeg tok for en time siden, og til høyre ligger testen fra igår kveld.. Eg har aldri opplevd to streker før, ikke lenge etter at testen ble tatt heller. Hva tror dere? Kan jeg faktisk være gravid?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #2 Skrevet 1. mars 2014 Når kom strekene? Etter en viss tid er testen ugyldig og det kan oppstå strek lenge etterpå selv om man ikke er gravid. Anonymous poster hash: a6795...6cf
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #3 Skrevet 1. mars 2014 Hvor er bildene? Anonymous poster hash: cb05d...3e3
Optatium Skrevet 1. mars 2014 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2014 Prøver desperat å laste bildene her! Trodde de var kommet med, men den gang ei.. Streken fra i går kveld aner jeg ikke når kom, men den fra i dag tidlig kom innen en time.. Jeg tok testen, ventet 20 sek, ble lei meg (fordi jeg har testet negativt så ufattelig mange ganger), spiste frokost, og får et innfall om å sjekke en gang til.. Da er det to streker der! (Iallefall som jeg ser..)..
Optatium Skrevet 1. mars 2014 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2014 Der kom bildet også!! Måtte visst bare gjøre det fra PC... Hva tror dere?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #6 Skrevet 1. mars 2014 Gratulerer Anonymous poster hash: 0cd46...bfd
Optatium Skrevet 1. mars 2014 Forfatter #7 Skrevet 1. mars 2014 Gratulerer Anonymous poster hash: 0cd46...bfd Ja tror du virkelig det??! Jeg og mannen har hulkegrått i tjue minutter nå.. Vi tør nesten ikke tro det...
Nullstress;) Skrevet 1. mars 2014 #8 Skrevet 1. mars 2014 Slike så mine teste ut også. Og ca 8 mnd etter kom verdens vakreste barn Gratulerer
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #9 Skrevet 1. mars 2014 Jeg ville ikke tatt gleden på forskudd, dessverre. Testen kan være ugyldig. Ta en til og les av når du skal lese den av. Anonymous poster hash: a6795...6cf
Optatium Skrevet 1. mars 2014 Forfatter #10 Skrevet 1. mars 2014 Slike så mine teste ut også. Og ca 8 mnd etter kom verdens vakreste barn Gratulerer Herlighet som jeg håper du har rett!!
Optatium Skrevet 1. mars 2014 Forfatter #11 Skrevet 1. mars 2014 Jeg ville ikke tatt gleden på forskudd, dessverre. Testen kan være ugyldig. Ta en til og les av når du skal lese den av. Anonymous poster hash: a6795...6cf Det er det jeg er redd for.. Samtidig har jeg aldri opplevd dette før, mine tester har alltid vært negative uansett hvor lang tid etter jeg har sjekket dem (og jeg har sjekket dem ) Gleden og håpet er vanskelig å kontrollere i den ufrivillige barnløses verden
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #12 Skrevet 1. mars 2014 Jeg ville ikke tatt gleden på forskudd, dessverre. Testen kan være ugyldig. Ta en til og les av når du skal lese den av. Anonymous poster hash: a6795...6cf Det er det jeg er redd for.. Samtidig har jeg aldri opplevd dette før, mine tester har alltid vært negative uansett hvor lang tid etter jeg har sjekket dem (og jeg har sjekket dem ) Gleden og håpet er vanskelig å kontrollere i den ufrivillige barnløses verden Det skjønner jeg godt, men ta en test til du og eventuelt oppsøk lege på mandag for å ta blodprøve Anonymous poster hash: a6795...6cf
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #13 Skrevet 1. mars 2014 Ingen tvil, der er to streker Gratulerer så mye ❤️ Hvis du vil være helt sikker så ta en digital då får du det svart på hvitt Anonymous poster hash: bbc22...a65
LillaGorilla♥♥ Skrevet 1. mars 2014 #14 Skrevet 1. mars 2014 jeg vil tippe at du er gravid. Med minsten her var første graviditetstest så svak at jeg nesten ikke så den. Måtte legge den på et hvitt underlag for å se forskjellen. Gravid var jeg!
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #15 Skrevet 1. mars 2014 Prøv med en CB digital. Da er det vanskelig å mistolke svaret Men jeg vil gratulere, for jeg tror du er gravid Anonymous poster hash: 279a8...620
Optatium Skrevet 1. mars 2014 Forfatter #16 Skrevet 1. mars 2014 Jeg ville ikke tatt gleden på forskudd, dessverre. Testen kan være ugyldig. Ta en til og les av når du skal lese den av. Anonymous poster hash: a6795...6cf Det er det jeg er redd for.. Samtidig har jeg aldri opplevd dette før, mine tester har alltid vært negative uansett hvor lang tid etter jeg har sjekket dem (og jeg har sjekket dem ) Gleden og håpet er vanskelig å kontrollere i den ufrivillige barnløses verden Det skjønner jeg godt, men ta en test til du og eventuelt oppsøk lege på mandag for å ta blodprøve Anonymous poster hash: a6795...6cf Har time til blodprøve på mandag, får svar etter et par dager.. Men siden det har vært et IVF forsøk tester man alltid litt før
Optatium Skrevet 1. mars 2014 Forfatter #17 Skrevet 1. mars 2014 Har en CB digital i veska her, men vil vente med den til imorgen eller mandag... får teste gjennom pakken med billigtester som kom i posten i går
Nullstress;) Skrevet 1. mars 2014 #18 Skrevet 1. mars 2014 Har en CB digital i veska her, men vil vente med den til imorgen eller mandag... får teste gjennom pakken med billigtester som kom i posten i går Hold oss oppdatert da Krysser fingrene for dere
Monajenten Skrevet 1. mars 2014 #19 Skrevet 1. mars 2014 Har en CB digital i veska her, men vil vente med den til imorgen eller mandag... får teste gjennom pakken med billigtester som kom i posten i går Jeg ser strekene helt tydelig, så jeg hadde ikke ventet med den digitale Skjønner ikke at du klarer det Drister meg til å si gratulerer❤️
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #20 Skrevet 1. mars 2014 Det er to streker, helt tydelig! Ta den digitale og da! Sikker på at du er gravid:) Anonymous poster hash: 7b612...835
Carmen00 Skrevet 1. mars 2014 #21 Skrevet 1. mars 2014 Gratulerer så masse :-) For meg så ser i alle fall strekene superflotte ut :-) Jeg har også hørt at det kan komme opp uekte streker hvis testen har ligget en stund, men da er de absolutt ikke så flotte og rosa som dine streker er - de er mer grå har jeg forstått. Jeg ville ikke testet med digital enda. Jeg mener å huske at de krever et hcg-nivå på 50. Vanlig clearblue + slår ut på 25. Gratulerer igjen så kjempemasse <3
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #22 Skrevet 1. mars 2014 Gratulerer! Jeg tror du er gravid! Ta den digitale så får dere ordentlig svar! Gratulerer så masse dere! Anonymous poster hash: 26640...6d0
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #23 Skrevet 1. mars 2014 Uten tvil positiv test😄 Anonymous poster hash: d58f8...ade
LittLykkelig Skrevet 1. mars 2014 #24 Skrevet 1. mars 2014 Jepp, gratulerer! Min var mindre tydelig og her sitter jeg med en på 6 mnd
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2014 #25 Skrevet 1. mars 2014 Min var også svakere enn dette og jeg er godt over halvveis i graviditeten Håper du er det også og det tror jeg rimelig sikkert! Anonymous poster hash: 46ccb...e96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå