Gå til innhold

Lørdagslykke


Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper det kommer babyer i løpet av helgen hos dere som venter!

 

Elsk:

Fin fotballdag med eldste. Fint å være så akseptert blant store unger.

Mannen og de to yngste har stått for helgevasken mens jeg var borte

Deilig pizza med åtte rundt bordet, fine unger har fine venner

I morgen blir det en søndag uten tidsskjema

 

Hat:

Foreldre som svinner hen skaper vondt i brystet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

 

 

Ø

Lykken idag er å hente campingvogna idag så vi kan dra på jentetur neste helg :D

Wohooo, en uke igjen! :D

 

På JH kl 15?

Må tenke litt på den. En parkeringsplass på et kjøpesenter er kanskje ikke det beste med bil og campingvogn en lørdag. . :P

 

 

Nei, det var det da. Bensinstasjonen nede på "Å"? Eller ved Kiwien her? Der er det jo en stooor del av parkeringsplassen på siden der som ikke benyttes, der mange kommer for å snu og sånn..

 

 

Bensinstasjonen nede på "Å"?? Haha jeg er for trøtt til å forstå den, men jeg tenker på den som ligger nesten i rundkjøringen. Det er kanskje den samme. Veien gikk forbi der før. 1 min fra JH.

Den gule blir for trangt. Jeg gidder ikke rygge med vogna hvis jeg ikke må på en lørdag, i rushen til de shoppinggalne :o:P

Skrevet

 

 

 

 

 

 

Ø

Lykken idag er å hente campingvogna idag så vi kan dra på jentetur neste helg :D

Wohooo, en uke igjen! :D

 

På JH kl 15?

Må tenke litt på den. En parkeringsplass på et kjøpesenter er kanskje ikke det beste med bil og campingvogn en lørdag. . :P

Nei, det var det da. Bensinstasjonen nede på "Å"? Eller ved Kiwien her? Der er det jo en stooor del av parkeringsplassen på siden der som ikke benyttes, der mange kommer for å snu og sånn..

Bensinstasjonen nede på "Å"?? Haha jeg er for trøtt til å forstå den, men jeg tenker på den som ligger nesten i rundkjøringen. Det er kanskje den samme. Veien gikk forbi der før. 1 min fra JH.

Den gule blir for trangt. Jeg gidder ikke rygge med vogna hvis jeg ikke må på en lørdag, i rushen til de shoppinggalne :o:P

Mener nede der gulliver lå før;)

Skrevet

 

 

 

 

 

 

 

Ø

Lykken idag er å hente campingvogna idag så vi kan dra på jentetur neste helg :D

Wohooo, en uke igjen! :D

 

På JH kl 15?

Må tenke litt på den. En parkeringsplass på et kjøpesenter er kanskje ikke det beste med bil og campingvogn en lørdag. . :P

Nei, det var det da. Bensinstasjonen nede på "Å"? Eller ved Kiwien her? Der er det jo en stooor del av parkeringsplassen på siden der som ikke benyttes, der mange kommer for å snu og sånn..

Bensinstasjonen nede på "Å"?? Haha jeg er for trøtt til å forstå den, men jeg tenker på den som ligger nesten i rundkjøringen. Det er kanskje den samme. Veien gikk forbi der før. 1 min fra JH.

Den gule blir for trangt. Jeg gidder ikke rygge med vogna hvis jeg ikke må på en lørdag, i rushen til de shoppinggalne :o:P

Mener nede der gulliver lå før;)

Vi blir enige om en plass på tirsdag når jeg kommer til deg :)

Så slipper vi å stå hver vår plass å vente :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...