Iiiiik Skrevet 1. mars 2014 #26 Skrevet 1. mars 2014 Håper det kommer babyer i løpet av helgen hos dere som venter! Elsk: Fin fotballdag med eldste. Fint å være så akseptert blant store unger. Mannen og de to yngste har stått for helgevasken mens jeg var borte Deilig pizza med åtte rundt bordet, fine unger har fine venner I morgen blir det en søndag uten tidsskjema Hat: Foreldre som svinner hen skaper vondt i brystet
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. mars 2014 #27 Skrevet 1. mars 2014 Ø Lykken idag er å hente campingvogna idag så vi kan dra på jentetur neste helg Wohooo, en uke igjen! På JH kl 15? Må tenke litt på den. En parkeringsplass på et kjøpesenter er kanskje ikke det beste med bil og campingvogn en lørdag. . Nei, det var det da. Bensinstasjonen nede på "Å"? Eller ved Kiwien her? Der er det jo en stooor del av parkeringsplassen på siden der som ikke benyttes, der mange kommer for å snu og sånn.. Bensinstasjonen nede på "Å"?? Haha jeg er for trøtt til å forstå den, men jeg tenker på den som ligger nesten i rundkjøringen. Det er kanskje den samme. Veien gikk forbi der før. 1 min fra JH. Den gule blir for trangt. Jeg gidder ikke rygge med vogna hvis jeg ikke må på en lørdag, i rushen til de shoppinggalne
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #28 Skrevet 2. mars 2014 Ø Lykken idag er å hente campingvogna idag så vi kan dra på jentetur neste helg Wohooo, en uke igjen! På JH kl 15? Må tenke litt på den. En parkeringsplass på et kjøpesenter er kanskje ikke det beste med bil og campingvogn en lørdag. . Nei, det var det da. Bensinstasjonen nede på "Å"? Eller ved Kiwien her? Der er det jo en stooor del av parkeringsplassen på siden der som ikke benyttes, der mange kommer for å snu og sånn.. Bensinstasjonen nede på "Å"?? Haha jeg er for trøtt til å forstå den, men jeg tenker på den som ligger nesten i rundkjøringen. Det er kanskje den samme. Veien gikk forbi der før. 1 min fra JH. Den gule blir for trangt. Jeg gidder ikke rygge med vogna hvis jeg ikke må på en lørdag, i rushen til de shoppinggalne Mener nede der gulliver lå før;)
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. mars 2014 #29 Skrevet 2. mars 2014 Ø Lykken idag er å hente campingvogna idag så vi kan dra på jentetur neste helg Wohooo, en uke igjen! På JH kl 15? Må tenke litt på den. En parkeringsplass på et kjøpesenter er kanskje ikke det beste med bil og campingvogn en lørdag. . Nei, det var det da. Bensinstasjonen nede på "Å"? Eller ved Kiwien her? Der er det jo en stooor del av parkeringsplassen på siden der som ikke benyttes, der mange kommer for å snu og sånn.. Bensinstasjonen nede på "Å"?? Haha jeg er for trøtt til å forstå den, men jeg tenker på den som ligger nesten i rundkjøringen. Det er kanskje den samme. Veien gikk forbi der før. 1 min fra JH.Den gule blir for trangt. Jeg gidder ikke rygge med vogna hvis jeg ikke må på en lørdag, i rushen til de shoppinggalne Mener nede der gulliver lå før;) Vi blir enige om en plass på tirsdag når jeg kommer til deg Så slipper vi å stå hver vår plass å vente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå