Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #26 Skrevet 28. februar 2014 Synd at du ikke får ammehjelp og kan gi barnet ditt det beste. Anonymous poster hash: 4ed9b...7fc Jeg trodde det beste var å gi barnet sitt mat jeg? Anonymous poster hash: 080f4...f41
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #27 Skrevet 28. februar 2014 Synd at du ikke får psykisk hjelp Til hi: Stå på videre med MMe! Synd at du ikke får ammehjelp og kan gi barnet ditt det beste. Anonymous poster hash: 4ed9b...7fc Anonymous poster hash: cc5ed...e64
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #28 Skrevet 28. februar 2014 Kjempebra at dere har det bra nå! :-) Har selv slitt med det samme med alle mine barn, og vet hva du snakker om. Synd de som kritiserer ikke har erfaring/ fantasi nok til å godta at ikke alle babyer er like. Kos dere videre i babytiden, HI! :-) Anonymous poster hash: 8c73b...9a1
Lillababy Skrevet 28. februar 2014 #29 Skrevet 28. februar 2014 Gratulerer med valget! eg hadde det som du,amma konstant,nekta gje meg. for å gjera ein lang historie kort datt han ut av vekt-kurven då han var 5,5 mnd. då gav eg meg endelig. og alt ordna seg. . . kos. deg!
Lillababy Skrevet 28. februar 2014 #30 Skrevet 28. februar 2014 kan legga til at eg venter baby i juni igjen,og no-medan eg er klar i hovudet har eg bestemt meg for( og sagt til dei rundt for å Klara å holda det) at eg gjer amminga maks to mnd. ikkje rett verken overfor han som då er 21 mnd,eller vesla sjølv, å gå gjennom det regimet der igjen. . .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå