amandine Skrevet 28. februar 2014 #26 Skrevet 28. februar 2014 Du kan stole på damene dine, vet du, Siklis!
Iiiiik Skrevet 28. februar 2014 #27 Skrevet 28. februar 2014 Jeg stemmer også på Mary! Siden det er det du vil ☺️
☆☆☆ Skrevet 28. februar 2014 #29 Skrevet 28. februar 2014 Forresten, jeg tror de fleste har tenkt seg en norsk setting - pusher du at dere bor utenlands kan du kanskje få flere Mary (som her stort sett har vært gammeltanter og uttalt Marri).Har møtt fleire gamle damer som heiter Marry. Eine kunne informere om at barnebarnet eigentleg skulle oppkallast, men at folkeregisteret hadde bestemt seg for at Marry ikkje lenger var bra nok. Merkelig kva den etaten skal legge seg bort i..
sug lut Skrevet 28. februar 2014 #30 Skrevet 28. februar 2014 Forresten, jeg tror de fleste har tenkt seg en norsk setting - pusher du at dere bor utenlands kan du kanskje få flere Mary (som her stort sett har vært gammeltanter og uttalt Marri).Har møtt fleire gamle damer som heiter Marry. Eine kunne informere om at barnebarnet eigentleg skulle oppkallast, men at folkeregisteret hadde bestemt seg for at Marry ikkje lenger var bra nok. Merkelig kva den etaten skal legge seg bort i.. Kan nok tenke meg at det var foreldrene som tok en spansk en akkurat der - navneloven har jo blitt voldsomt liberal...
☆☆☆ Skrevet 28. februar 2014 #31 Skrevet 28. februar 2014 Forresten, jeg tror de fleste har tenkt seg en norsk setting - pusher du at dere bor utenlands kan du kanskje få flere Mary (som her stort sett har vært gammeltanter og uttalt Marri).Har møtt fleire gamle damer som heiter Marry. Eine kunne informere om at barnebarnet eigentleg skulle oppkallast, men at folkeregisteret hadde bestemt seg for at Marry ikkje lenger var bra nok. Merkelig kva den etaten skal legge seg bort i.. Kan nok tenke meg at det var foreldrene som tok en spansk en akkurat der - navneloven har jo blitt voldsomt liberal...Dette var før liberaliseringa trur eg, barnebarnet må vere ca 20 år.
sug lut Skrevet 28. februar 2014 #32 Skrevet 28. februar 2014 Forresten, jeg tror de fleste har tenkt seg en norsk setting - pusher du at dere bor utenlands kan du kanskje få flere Mary (som her stort sett har vært gammeltanter og uttalt Marri).Har møtt fleire gamle damer som heiter Marry. Eine kunne informere om at barnebarnet eigentleg skulle oppkallast, men at folkeregisteret hadde bestemt seg for at Marry ikkje lenger var bra nok. Merkelig kva den etaten skal legge seg bort i..Kan nok tenke meg at det var foreldrene som tok en spansk en akkurat der - navneloven har jo blitt voldsomt liberal...Dette var før liberaliseringa trur eg, barnebarnet må vere ca 20 år. Ah, ja da er det veldig trolig, så trist...
Gjest xxxxxxxxx1 Skrevet 1. mars 2014 #33 Skrevet 1. mars 2014 Du kan stole på damene dine, vet du, Siklis! Ja, dere kan å glede! Forbilder for min mann.
overlord Skrevet 1. mars 2014 #34 Skrevet 1. mars 2014 1. Mary 2. Sarah 3. Celia (Cecilia ville blitt rangert som nr. 2 og dyttet ned Sarah)
Gjest xxxxxxxxx1 Skrevet 1. mars 2014 #35 Skrevet 1. mars 2014 1. Mary 2. Sarah 3. Celia (Cecilia ville blitt rangert som nr. 2 og dyttet ned Sarah) God smak du også! Enig angående Cecilia, men det hjelper dessverre lite (og så er det litt for langt).
overlord Skrevet 1. mars 2014 #36 Skrevet 1. mars 2014 Vurderte Cecilia selv, men det er for pretensiøst for konservative meg. Mary er klassisk og flott. Hvorfor ikke Maria? Det er det aller fineste jentenavnet jeg vet om :-)
Gjest xxxxxxxxx1 Skrevet 2. mars 2014 #37 Skrevet 2. mars 2014 Vurderte Cecilia selv, men det er for pretensiøst for konservative meg. Mary er klassisk og flott. Hvorfor ikke Maria? Det er det aller fineste jentenavnet jeg vet om :-) Maria er fint det også (Marie er finere), men er uaktuelt av mange grunner. Mary står derfor igjen.
overlord Skrevet 2. mars 2014 #38 Skrevet 2. mars 2014 Da syns jeg du skal gå for Mary Lykke til med fødsel! Forsto det var like om hjørnet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå