Gjest xxxxxxxxx1 Skrevet 28. februar 2014 #1 Skrevet 28. februar 2014 Sarah Mary Célia Det er ikke fornavnet og alle klinger like jævla bra. Jeg trenger meninger. Drømmene mine er fylt med navn og sinna folk som er uenig... Jeg vil mye heller drømme om søte valper.
LanzaroteJenta Skrevet 28. februar 2014 #3 Skrevet 28. februar 2014 Celia Kjenner ei veldig søt jente som heter det.
sug lut Skrevet 28. februar 2014 #11 Skrevet 28. februar 2014 Mary. Det er så enkelt og vakkert og oversett i alle fancy navnevalg. Det samme gjelder Anne, forresten, både på norsk og engelsk. Men det er en annen skål.
☆☆☆ Skrevet 28. februar 2014 #15 Skrevet 28. februar 2014 Mary. Det er så enkelt og vakkert og oversett i alle fancy navnevalg. Det samme gjelder Anne, forresten, både på norsk og engelsk. Men det er en annen skål.Begge jentene har vore nokre millimeter frå å bli heitande Anne Kari. Det har stranda på at mannen meinar Kari Anne er finare og vi ikkje har kunna einast om rekkefølga..
Gjest xxxxxxxxx1 Skrevet 28. februar 2014 #16 Skrevet 28. februar 2014 Her skal både h-er og aksenter med (er for så vidt det samme navnet uansett). St. Célia (Cecilia), dessuten er det oppkalling på begges side og med akkurat den skrivemåten. Sarah, som i Bibelen, dessuten den vanligste skrivemåten her. Uten at hun sikkert må stave akkurat dette navnet noe særlig. Jeg hadde uansett håpet at alle skulle si Mary (kan ikke skjønne hvorfor ikke ;p) og kan derfor ikke bruke resultatet i en diskusjon - målet er tross alt å få det som jeg vil.
sug lut Skrevet 28. februar 2014 #17 Skrevet 28. februar 2014 Her skal både h-er og aksenter med (er for så vidt det samme navnet uansett). St. Célia (Cecilia), dessuten er det oppkalling på begges side og med akkurat den skrivemåten. Sarah, som i Bibelen, dessuten den vanligste skrivemåten her. Uten at hun sikkert må stave akkurat dette navnet noe særlig. Jeg hadde uansett håpet at alle skulle si Mary (kan ikke skjønne hvorfor ikke ;p) og kan derfor ikke bruke resultatet i en diskusjon - målet er tross alt å få det som jeg vil. Jeg kan lage meg noen brukere og stemme på Mary?
Gjest xxxxxxxxx1 Skrevet 28. februar 2014 #18 Skrevet 28. februar 2014 Mary. Det er så enkelt og vakkert og oversett i alle fancy navnevalg. Det samme gjelder Anne, forresten, både på norsk og engelsk. Men det er en annen skål. Anne er også fint, men jeg synes det er mye finere på norsk. Og det er nok mange andre som er enig, Marie, Ann/Anne er vel de mest brukte mellomnavnene i de aller fleste engelsktalende land.
Gjest Fru Banderas Skrevet 28. februar 2014 #19 Skrevet 28. februar 2014 Jeg skulle skrive Mary selv før jeg leste siste svar fra deg. Nå husker jeg ikke samtlige av de andre, men tenker Mary er best.
Gjest xxxxxxxxx1 Skrevet 28. februar 2014 #20 Skrevet 28. februar 2014 Her skal både h-er og aksenter med (er for så vidt det samme navnet uansett). St. Célia (Cecilia), dessuten er det oppkalling på begges side og med akkurat den skrivemåten. Sarah, som i Bibelen, dessuten den vanligste skrivemåten her. Uten at hun sikkert må stave akkurat dette navnet noe særlig. Jeg hadde uansett håpet at alle skulle si Mary (kan ikke skjønne hvorfor ikke ;p) og kan derfor ikke bruke resultatet i en diskusjon - målet er tross alt å få det som jeg vil. Jeg kan lage meg noen brukere og stemme på Mary? Veldig gjerne. Da kommer vi fort på plussiden.
sug lut Skrevet 28. februar 2014 #21 Skrevet 28. februar 2014 Forresten, jeg tror de fleste har tenkt seg en norsk setting - pusher du at dere bor utenlands kan du kanskje få flere Mary (som her stort sett har vært gammeltanter og uttalt Marri).
Gjest xxxxxxxxx1 Skrevet 28. februar 2014 #22 Skrevet 28. februar 2014 Jeg skulle skrive Mary selv før jeg leste siste svar fra deg. Nå husker jeg ikke samtlige av de andre, men tenker Mary er best. Takk, helt enig! Det passer best med de andre navnene, men det er ikke alle som ser det like lett.
Gjest xxxxxxxxx1 Skrevet 28. februar 2014 #25 Skrevet 28. februar 2014 Da stemmer jeg på Mary. Haha, så flott med nye brukere med god smak!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå