Gå til innhold

Hvorfor sier andre at jeg er for tynn??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Wow! Looking very good:-)

Jeg får også høre at jeg burde lagt på meg 4-5 kg, får granskende blikk, og andre damer spør om jeg spiser skikkelig.

Dette er kun fra overvektige damer som er på slankern konstant, men som aldri klarer å gå ned mer enn noen få kg og så er det rett opp igjen. Jeg vet at jeg har en slank og fin kropp og møter mye misunnelse fra andre damer, men også mange begjærende blikk fra menn.

 

Jeg er slank fordi jeg passer på hva jeg spiser. Jeg trener ikke, men har gode gener som gjør at det ser slik ut. Skal jeg begynne å kommentere kroppene til de som er overvektige? Nei tror ikke det. Men jeg nekter å være fritt vilt for misunnelige damer som skal ha meg til å spise mer og legge på meg, så jeg kanskje ikke blir en så stor trussel lenger.



Anonymous poster hash: 14bee...652
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er antakeligvis bare bekymret for at det går for langt med slankingen. Noen blir så gira at de ikke klarer å slutte og ender med spiseforstyrrelse.

 

Anonymous poster hash: c6e54...bc1

Skrevet

Du ser bra ut! Slank, og ikke for tynn. Du passer perfekt til å veie det du gjør :)



Anonymous poster hash: dbd59...df9
Skrevet

Fant ikke et helt nytt bilde, men det er ikke så stor forskjell fra nå.

 

HI

 

Anonymous poster hash: 39513...d7a

hvor har du kjøpt kjolen?:)

 

Anonymous poster hash: 5aa95...810

Skrevet

Fant ikke et helt nytt bilde, men det er ikke så stor forskjell fra nå.

 

HI

 

Anonymous poster hash: 39513...d7a

WOW!!! Så heldig du er som har beholdt puppene :P Du ser helt fantastisk ut!!

Skrevet

Jeg gikk ned fra 71kg til 59kg på veldig kort tid en gang (på 2mnd) fordi jeg hadde fått slengt kommentar etter meg fra en jeg er veldig glad i. Målet mitt var 55kg, men da jeg hadde kommet ned til 59kg begynnte kommentarene om at "nå er du nesten for tynn.... " til å komme. :( Det syntes jeg også var veldig trist, for jeg hadde jo ikke nådd hovedmålet mitt... Vær stolt for det du har fått til! Er du selv fornøyd spiller det ingen rolle hva andre synes :)

Skrevet

Kjempe fin men så ut som du veier mindre. Jeg veier nesten ti kilo mindre og synes vi har litt lik kropp. Er like høye og.

 

Anonymous poster hash: 3959d...569

Gjest Leelu30
Skrevet

Du er jo kjempefin.

Jeg er selv 180 cm høy og veide 67 kg ifjor, da syns jeg selv at jeg var litt for tynn ( så bein overalt) :)

Veier ca 75 kg nå og det er en fin vekt for meg, ser ikke bein i halsen osv.

Skrevet

Folk er vant til å se deg i en vesentlig tykkere utgave. Det er det de sammenlikner med. I forhold til tidligere er du svært tynn selv om du om man ser helt nøytralt på det er helt vanlig.



Anonymous poster hash: c3d1d...e2d
Skrevet

Jeg er av den typen som fort viser et vekttap. Det kan være nesten usynlig både utseendemesesig på kroppen og på vekta, men i ansiktet, krageben og brystkasse ovenfor puppene så "magres" jeg temmelig fort. man kan skimte ribbena, kragebena stikker ut og ansiktet ser dratt, sliten og trist ut. Det kan være et vekttap på bare et par kilo..På 180cm lang kropp er ikke det mye. Jeg ser fort 5år eldre ut.  To dager med omgangssyken og jeg ser ut som en 100åring på metamfetamin...(for og sette det på spissen)

 

Det kan jo være at dette skjer deg også? Altså, det går seg til. Og man kommer seg :) Jeg har selv tatt av mye etter første svangerskap som gav meg mange kilo overvekt. Og ansikt og resten "gikk seg til" når vekta var stabil og jeg jeg ikke gikk ned mer. Men den dag i dag kan jeg ikke bevege meg mange kilo ned før jeg ser "gammel" ut....Nå ligger jeg rundt 77kilo, og jeg forblir "gammel" om jeg går ned særlig mye mer. Selv om jeg føler kroppen lett hadde sett bedre ut med 5kilo mindre, (og jeg veide det en lengre periode da jeg trente mot halvmarathon et år, men DA gikk det seg ikke til.....) så er det ikke verdt og se såpass mye eldre ut i ansikt.....

 

Om du ikke fortsatt er i slankemodus, men jobber for vedlikehold, så vil jeg si du ser fresh og fin ut, med passe vekt til din høyde....



Anonymous poster hash: 0f10f...3e7
Skrevet

Det trenger ikke være misunnelse. Kanskje du bare ser for tynn ut?



Anonymous poster hash: 654c7...35d
Skrevet

Jammen hun ser jo ikke for tynn ut.

 

Anonymous poster hash: 3959d...569

Skrevet

Du ser helt perfekt ut :-)

Det er nok bare uvant for de rundt deg. Eller så er det de som er misunnelige på deg for det du har klart. Så det hjelper på selvfølelsen dems at de lurer seg selv til å synes at du er for tynn.

Er desverre sånn det fungerer.

 

Jeg er slank og har alltid vært det, med former på de rette stedene (pluss litt juks med silikon). Og når jeg var gravid med barn nr 2 så la jeg på meg 4 kg mer enn med nr 1.

Og så kanskje litt fyldigere etter fødsel.

Da haglet det på med kommentarer fra damene. Spesiellt de som er overvektige!

Merkelig det der. Jeg var jo slettes ikke tykk. Hadde bare litt rundt ansikt og større rumpe og lår. Og fikk kommentarer om at jeg virkelig hadde lagt på meg!!

Folk :P

 

Nydelig kjole :-)

Skrevet

Du ser perfekt ut :) Og den kjolen var kjempefin!

Skrevet

Du ser slank og fin ut! Tipper du gleder deg til å gå i kjolen i sommer:)

 

Er 170 selv og på vei ned i vekt, har gått fra 81 til 72 og har som mål 65-67. Hurra, jeg skal bli nesten som deg:)

Skrevet

Flott er du! 

 

Jeg synes ofte folk jeg har kjent som store ser veldig magre ut når de blir tynne. Kan jo være derfor.. Jeg vet bedre enn å kommentere det eller tenke negativt om det da, jeg har da uansett ikke noe med hva de veier! Tipper det er noe sånt, eller at det rett og slett er misunnelse.. Vær stolt av deg selv du! :)



Anonymous poster hash: 5f3b6...a4f
Skrevet

Wow så flott du ser ut! Sånn vil jeg også se ut, sterke armer og ben. Du ser sunn og veltrent ut! Vil tro det er misunnelse..

Takk for inspirasjonen, nå SKAL jeg begynne å trene!! Foreløpig er jeg bare altfor tynn.. (178 og 58 kg..)

Skrevet

Du er slank/tynn, men ikke for tynn. Du er fin! Trolig er det bare misunnelse ute og går. De ser på deg som konkurranse nå og blir redde.

 

Anonymous poster hash: f477e...441

Skrevet

..eller at "NÅ må du ikke ta av deg mer!!!"

Jeg har tatt av meg ca 25 kg iløpet av det siste året, med det resultat at jeg nå har en kroppsvekt helt innenfor normalen. Jeg har dessuten trent jevnlig under hele vektnedgangen, og har derfor ikke enn "skral" eller beinete kropp.

 

Likevel får jeg hele tiden kommentarer på at jeg er for tynn. IKKE sagt på en positiv måte. Hva i alle dager er meningen med dette? Er det et utslag av at kvinner er seg selv verst? Eller har den generelle oppfatningen av hva normalvektig er blitt såå endret av økt overvekt?

 

Forundrer meg (og gjør meg egentlig ganske trist) at jeg får så mange slike kommentarer...

 

Anonymous poster hash: 39513...d7a

Det kan jo godt være at overgangen fra ditt fyldige jeg til ditt nåværende jeg er så overveldende for mange, at de ser den drastiske forandringen. Og synes dermed at du virker veldig tynn i forhold til før. Du trenger ikke nødvendigvis å være det, men de som kjenner deg synes kanskje du virker litt fremmed i en mye mindre kropp.

Skrevet

 

Wow! Looking very good:-)

Jeg får også høre at jeg burde lagt på meg 4-5 kg, får granskende blikk, og andre damer spør om jeg spiser skikkelig.

Dette er kun fra overvektige damer som er på slankern konstant, men som aldri klarer å gå ned mer enn noen få kg og så er det rett opp igjen. Jeg vet at jeg har en slank og fin kropp og møter mye misunnelse fra andre damer, men også mange begjærende blikk fra menn.

 

Jeg er slank fordi jeg passer på hva jeg spiser. Jeg trener ikke, men har gode gener som gjør at det ser slik ut. Skal jeg begynne å kommentere kroppene til de som er overvektige? Nei tror ikke det. Men jeg nekter å være fritt vilt for misunnelige damer som skal ha meg til å spise mer og legge på meg, så jeg kanskje ikke blir en så stor trussel lenger.

 

Anonymous poster hash: 14bee...652

 

Du virker litt høy på deg selv, og har ikke særlig sympatiske tanker overfor andre damer du heller.

 

Anonymous poster hash: 89bc5...df1

Skrevet

Siden du spør: Jeg synes du er litt tynn, uten tydelige muskler i armer og ben. Du er litt under "normalen", men er det alltid negativt? Du har jo klart å gå ned i vekt og det viktigste er at du føler deg bra. Hva andre mener burde være revnende likegyldig, også hva jeg mener. Det viktigste er at du spiser sunt og har en sterk kropp.

 

Anonymous poster hash: f477e...441

Skrevet

Ååå, så gode dere er - tusen takk for alle fine tilbakemeldingene!! Selv om andres kommentarer bryter meg litt ned, så bygger deres meg deeto mer opp akkurat nå! Selvtillitten og selvfølelsen min begynner å bli noe bedre enn for 25 kg siden, men den er nok ennå over 80 kg. Det mentale går trægt, mrn innser sakte men sikkert at jeg er mindre enn før, og mindre enn jeg føler meg! Bilder er alltid en god hjelp - særlig "før"-bildene.. ;-)

 

Lykke til med vektnedgang dere andre som er i gang! :-)

 

Anonymous poster hash: 39513...d7a

Skrevet

Vet hvordan du føler :-) , gått ned en betydelig mengde vekt selv og får høre at jeg snart blir for tynn. Skal ned ytterligere 10-12 kg, får håpe de venner seg til det snart.

Skrevet

Du ser kjempefin ut HI- ikke for tynn. Det er sikkert fordi folk er vant til å se deg større, slik som flere skriver. Når det er sagt så bør du ikke gå ned mer for nå ser du fin ut :)

Skrevet

Jeg får også høre det samme. Har de siste 9 mnd trent vekk 40 kilo og veier nå 62 kilo. Jeg er 175 cm høy. Jeg og får kommentarer som at jeg er mer enn tynn nok, at jeg heller burde gå opp i vekt osv. Slitsomt egentlig når man er stolt av jobben man har gjort.

 

Anonymous poster hash: 20e2c...a6d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...