Gjest Sekretøsa Skrevet 27. februar 2014 #26 Skrevet 27. februar 2014 Selvom det bare tok et år er du jo utdannet som sekretær. Jeg er helsesekretær med autorisasjon selvom jeg bare brukte 7 mnd på det.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #27 Skrevet 27. februar 2014 Jeg vil si at du har ingen utdanning utover vgs. Anonymous poster hash: 57190...e62
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #28 Skrevet 27. februar 2014 Jeg har fullført 3 årig videregående skole, 2 år innen helse og sosialfag og 1 år allmenn påbygg. Har altså studiekompetanse. Har en 1 årig sekretærutdannelse men har nesten ikke jobbet som dette. Har ellers gått 1 år på høgskole. Av helsemessige og økonomiske årsaker kommer jeg ikke til å gå mer på skole. Føler jeg faller litt mellom 2 stoler når det gjelder utdanning, for jeg har jo hverken fagbrev eller høgskolegrad. Samtidig har jeg jo endel skole i forhold til de som ikke har fullført videregående feks. Så hva er dommen? Anonymous poster hash: 667db...555 Jeg jobber med ansettelser i Staten, og ut i fra det du sier så har du utdannelse som helsesekretær. Men hadde jeg ansatt deg så hadde du fått 0 i ansiennitet på utdannelse (da de fleste stillinger krever 3årig høyskole). Du sier også at du ikke har mye erfaring i yrket, og da stiller du så absolutt ikke først som jobbsøker heller. Et årig studium på høyskole er ikke fullført, og gir deg ingenting. Anonymous poster hash: c0fe8...cb7
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #29 Skrevet 27. februar 2014 Som en over her skriver: du har utdannelse, men ingen høyere utdannelse. Anonymous poster hash: dacae...8d1
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #30 Skrevet 28. februar 2014 Jeg har aldri påstått at jeg har høyere utdannelse, til dere som påpeker det. Anonymous poster hash: 667db...555
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #31 Skrevet 28. februar 2014 Du har skolegang og sekretærutdannelse (dersom den var fullført?). Ville ikke kalt deg et menneske med høyere utdanning, men at du har noe skolegang og er utdannet sekretær. Anonymous poster hash: 59fba...e77
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #32 Skrevet 28. februar 2014 Grunnen til at jeg spør er at jeg blir litt usikker på hva jeg skal svare når folk spør om jeg har utdannelse, eller hva jeg er utdannet til. Vet jo at jeg ikke har mye utdannelse, mange har langt mer, men jeg har jo litt i forhold til de som droppet ut av videregående feks. Skulle gjerne hatt mer utdannelse, men av mange årsaker er det ikke blitt slik. HI Anonymous poster hash: 667db...555
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #33 Skrevet 28. februar 2014 Hvorfor spør du, HI, hvis du egentlig bare godtar et svar? Du har jo utdanning, men du har ikke noen fullført utdannelse etter mine definisjoner. Anonymous poster hash: c0ffa...fb1 Godtar jeg bare et svar? Folk kan mene hva de vil for meg, men har jo mine egne meninger også. Samtidig er det greit å se hva andre mener også. Anonymous poster hash: 667db...555
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2014 #34 Skrevet 28. februar 2014 Jeg har gått to år i læra og tatt fagbrev. Dette var mye jobb og tok tross alt to år. Så fra meg får du ikke "retten" til å si at du er utdannet annet enn den sekretærgreie. Går an å si at du har gått skole innen "det og det". Når noen spør:-) Anonymous poster hash: 9b8e0...779
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå