Gå til innhold

NOVEMBER 2014 baby ❤️


DrømmeSofie

Anbefalte innlegg

Jeg har forresten termin 18 november, kunne noen skrevet det inn for meg? Ble så vanskelig fra telefonen.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flere som sliter med hodepine?
Har migrene, men sjelden mer enn én gang i måneden. De to siste ukene har jeg hatt hodepine hver eneste dag. Det kommer om kvelden. Smeller så fort jeg reiser meg opp, men hvis jeg sitter helt i ro  eller ligger så går jeg bra. Vanvittig smertefult når jeg reiser meg opp fra sofaen uten vondt og det tar helt av....... Aldri hatt så mye vondt i hodet over så lang tid.

Jeg drikker mer enn nok vann, 2-3 liter om dagen for å se om det hjelper, men det til ingen nytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde mye hodepine før jeg ble sykemeldt forrige uke.

Hadde kraftig hodepine sammenhengende fra mandags kveld til torsdags ettermiddag.

 

Har også hatt en del vondt i ankler og håndledd, samt helt nederst i ryggen, liksom innenfor halebeinet på en måte.

 

Rart hvor mange rare "bivirkninger" en kan få av denne babyproduseringen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som sliter med hodepine?

Har migrene, men sjelden mer enn én gang i måneden. De to siste ukene har jeg hatt hodepine hver eneste dag. Det kommer om kvelden. Smeller så fort jeg reiser meg opp, men hvis jeg sitter helt i ro eller ligger så går jeg bra. Vanvittig smertefult når jeg reiser meg opp fra sofaen uten vondt og det tar helt av....... Aldri hatt så mye vondt i hodet over så lang tid.

Jeg drikker mer enn nok vann, 2-3 liter om dagen for å se om det hjelper, men det til ingen nytte.

Jepp, mye hodepine her også! Utrolig plagsomt!

Og j sliter med at hendene mine dovner

Bort, hver eneste natt! Opptil flere ganger! 😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg så sjarmerende her jeg sitter :fnise: . Buksa åpen og genserne trukket opp, fordi jeg ikke klarer press på magen, så min bollete luftfylte mage tyter og så raper jeg "hele" tiden. Jeg håper at sexy gravideglød og struttende gravidemage er rett rundt hjørnet :P  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar på klageinnlegget mitt i går, godt å se at jeg ikke er den eneste :)  På en annen side blir jeg jo nesten flau og vett, det går så innmari i bølger - i dag er livet bedre (sikkert fordi energinivået er litt høyere), mens i går var alt bare heeeeelt kjipt. Argh. Føler meg som en skikkelig Hormonella DeVille :kosteskaft:

Jaja. Skal på UL 7/5, det er jo ikke SÅ lenge til :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når går vi over i andre trimester btw? 10+2 i dag, så blir jo ikke enda men lell :-)

 

Første trimester: uke 0 - 13

Andre trimester: uke 14 - 27

Tredje trimester: uke 28 - frem til fødsel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

1. Sunnisol, mipmipmip, Tredjemann på vei <3

2. Nummer2.2014, Bamsemams74, spire.nr.2<3

3. DrømmeSofie, Toolose

4. JeanetteMarie

5.

6. Tuppen85

7.

8. Silhouette, lillyheart, tikl

9. Bonusmamma, Love my kidz

10. Håpet om nr 3 :-)

11. 11nov2014barn, proudmom86, Bridgeth, catwoman4

12. AKO91, frø-i-magen, Optatium

13. Snurrballong, Limona, Gi89

14. junior&vesl@, monson, Nordlys13, micke78

15. PrinsesseHengepupp, Kristine 1989, Gosseklompen

16. Malv, Pixxi, Ulvemamma, sminth, Ina-83

17. VurdererBaby

18.Solstråle86

19. Milli, Coccobahhia

20. Sirimalen, prøvestadiet, Bifrost, RosaParasoll

21. MaySun

22.Yasmin❤️hvor er du lille spire❤️, Eliamali

23. lykkeligravid2, Mrs meg

24. Krepsen79, prinsesse og ?, Poteto, Charlie89

25. To små troll

26.

27. sabahilde og Elias gutten, MartheK, esha, Amone

28.

29. Ponkepenk, bellina

30. Frupedersen

Sånn solstråle86, da er du på plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff kjedelig med den hodepinen når den aldri slipper!

10 uker i dag, og på appen min ser det plutselig ut som en baby og ikke bare en reke  :fnise:  UL i morgen, tiden går jo litt fort, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh! Bløderen her..plutselig begynt å blø litt mer enn j har gjort tidligere..og mørkere farge! 😣 ikke mye, men så d synes i toalettet! Har ikke smerter men små mensmurringer! Liker ikke d her, vet ikke hva d betyr! Vil så gjerne tro d beste! Prøvd å få tak i fastlegen så hun kan gi meg noen råd og kanskje UL..men ikke svar å få! Æsj! 😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Når går vi over i andre trimester btw? 10+2 i dag, så blir jo ikke enda men lell :-)

 

Første trimester: uke 0 - 13

Andre trimester: uke 14 - 27

Tredje trimester: uke 28 - frem til fødsel

 

Vil det si at når man er 12+1, altså i uke 13, så er man i 2 trimester, eller er det når man er 13+1? For meg som må ha det inn med tskje :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh! Bløderen her..plutselig begynt å blø litt mer enn j har gjort tidligere..og mørkere farge! ikke mye, men så d synes i toalettet! Har ikke smerter men små mensmurringer! Liker ikke d her, vet ikke hva d betyr! Vil så gjerne tro d beste! Prøvd å få tak i fastlegen så hun kan gi meg noen råd og kanskje UL..men ikke svar å få! Æsj!

Æsj, så kjedelig å blø! Men det trenger jo ikke å bety at det er noe galt, det er jo mange som blør uten at det har noe å si. Føler med deg, man blir jo superstressa.

Gode tanker til deg, og føler du at det blir for lenge å vente til i morgen med å snakke med lege så ring legevakta og hør - kanskje de kan berolige deg :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff kjedelig med den hodepinen når den aldri slipper!

10 uker i dag, og på appen min ser det plutselig ut som en baby og ikke bare en reke  :fnise:  UL i morgen, tiden går jo litt fort, da!

 

Åh, gled deg masse! Det var helt magisk å se den lille peanøtta sprelle rundt, å se det lille hjertet som slo <3 Helt surrealistisk at det skjer så mye inni der, og alt jeg merker er kvalme og tretthet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Når går vi over i andre trimester btw? 10+2 i dag, så blir jo ikke enda men lell :-)

 

Første trimester: uke 0 - 13

Andre trimester: uke 14 - 27

Tredje trimester: uke 28 - frem til fødsel

 

Vil det si at når man er 12+1, altså i uke 13, så er man i 2 trimester, eller er det når man er 13+1? For meg som må ha det inn med tskje :P

 

13+1, altså 13 fullgåtte uker. Vil jeg tro. Jeg er litt sånn nybegynnergravid selv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tabellen stemmer på overgang til 3 trimester, men på overgang til 2 trimester er det stor uenighet/variasjoner. Her må man velge selv.

Til og med her på BIM står det både uke 12 og 13. De fleste kom over til 2 trimester når de var 12 +0 hos oss i august. Dere får velge selv:D Til og med leger sier forskjellig..:)

 

Anonymous poster hash: 2013d...327

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Når går vi over i andre trimester btw? 10+2 i dag, så blir jo ikke enda men lell :-)

 

Første trimester: uke 0 - 13

Andre trimester: uke 14 - 27

Tredje trimester: uke 28 - frem til fødsel

Vil det si at når man er 12+1, altså i uke 13, så er man i 2 trimester, eller er det når man er 13+1? For meg som må ha det inn med tskje :P
  

Den tabellen stemmer på overgang til 3 trimester, men på overgang til 2 trimester er det stor uenighet/variasjoner. Her må man velge selv.

Til og med her på BIM står det både uke 12 og 13. De fleste kom over til 2 trimester når de var 12 +0 hos oss i august. Dere får velge selv:D Til og med leger sier forskjellig..:)Anonymous poster hash: 2013d...327

Jeg vil tro hvis du er 12+1 så er du i din 13. uke, men du når vel ikke 2. trimester før du når 13+0.

Men som sagt er det litt delte meninger om når man når 2. trimester. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Argh! Bløderen her..plutselig begynt å blø litt mer enn j har gjort tidligere..og mørkere farge! ikke mye, men så d synes i toalettet! Har ikke smerter men små mensmurringer! Liker ikke d her, vet ikke hva d betyr! Vil så gjerne tro d beste! Prøvd å få tak i fastlegen så hun kan gi meg noen råd og kanskje UL..men ikke svar å få! Æsj!

Æsj, så kjedelig å blø! Men det trenger jo ikke å bety at det er noe galt, det er jo mange som blør uten at det har noe å si. Føler med deg, man blir jo superstressa.

Gode tanker til deg, og føler du at det blir for lenge å vente til i morgen med å snakke med lege så ring legevakta og hør - kanskje de kan berolige deg :)

:klemmer:

Kjempe ubehagelig! J har blødd gjennom hele svangerskapet, men ikke like mye som nå! Kommer nok til å få fatt på en UL time ett eller annet sted i morra! Takk for gode tanker 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, gled deg masse! Det var helt magisk å se den lille peanøtta sprelle rundt, å se det lille hjertet som slo <3 Helt surrealistisk at det skjer så mye inni der, og alt jeg merker er kvalme og tretthet :P

 

Håper det er det vi får se også  :pls:  :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev meg inn for en stund siden,har plagdes litt med innlogging så jeg har ikke fått skrevet noe enda.Venter nr 2,er 21 år og fra Tromsø:-) Overasket over hvor mange vi er som har termin i November.Blir koselig og følge hverandre her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev meg inn for en stund siden,har plagdes litt med innlogging så jeg har ikke fått skrevet noe enda.Venter nr 2,er 21 år og fra Tromsø:-) Overasket over hvor mange vi er som har termin i November.Blir koselig og følge hverandre her inne.

og kjekt med flere fra Tromsø med termin rundt samme tidspunkt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Åh, gled deg masse! Det var helt magisk å se den lille peanøtta sprelle rundt, å se det lille hjertet som slo <3 Helt surrealistisk at det skjer så mye inni der, og alt jeg merker er kvalme og tretthet :P

 

Håper det er det vi får se også  :pls:  :hjertesmil:

 

 

Venter spent på oppdatering :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...