Gå til innhold

naboen drar opp snittet


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

 

Jeg tester ut en teori - mindre synlighet for bermen,

 

Jeg er dog ikke så sikker på at ditt nye passbilde forsvinner i mengden, det heller.. ;)

Jeg må jo kunne finne igjen meg sjæl, veit du.
Var nok til å forvirre meg vaffal...

 

Bra. Dempete toner lyser ikke "kom og stalk", er teorien. Bare pisstråkig med daglige ikketråder.

Videoannonse
Annonse
Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Vi våknet av aromorøs aktivtet en morgen for mange år siden. Trodde først det var naboen, men neida det var de på andre siden av gata...

 

Hyggelig at man koser seg, men jeg har strengt tatt ikke behov for å vite hvor vedkommende ville bli tatt og hvor mange ganger man hører den himmelske hærskare synge i øra dine :)

Skrevet

Jeg vill å ha bilde men ingen av de jeg prøver går :(

Gjest Fru Banderas
Skrevet

Jeg er helt overbevist om at naboene til høyre for godt over et år siden satte et stempel på meg, for soverommet nede er vegg i vegg med deres soverom.

 

Samt at naboene til venstre også garantert har samme inntrykk bare at de hører det skjeldnere, fordi sofaen i stua som er vegg i vegg med deres stue ikke er like mye i bruk som spisebordet, kjøkkenbenken, badet + stua oppe - og de fire sistnevnte er bedre lysisolert.

 

Gluteo: ikke tenk så mye på dette innlegget neste gang du sitter i sofaen min.

Skrevet

OOOOOOOOOOOOOOOOOOG der er naboen i gang igjen. Omtrent på minuttet som i går.

Skrevet

OOOOOOOOOOOOOOOOOOG der er naboen i gang igjen. Omtrent på minuttet som i går.

 

Jøje meg, naboene dine har hatt seg flere ganger i løpet av den tiden det tok meg å lese tråden, enn jeg har hatt meg i løpet av... nei, æsj, gidder ikke si det en gang.

 

Men jeg bodde en gang i en gammel og dårlig isolert 4mannsbolig, hvor alle soverommene møttes i en knute på midten av huset. Vi som bodde der var par i en spredd alder fra 20-50, og vi endte opp absolutt uten hemmeligheter for hverandre. Ble en del flaue blikk når vi møttes i fellesinngangsdøra i starten, men det ble vi fort tvunget ferdig med. Hm, nostalgi og sødmefulle minner... :)

Gjest Fru Banderas
Skrevet

Hadde jeg ikke personlig sett din kåk ville jeg innen nå begynt å lure på om ikke jeg er naboen din.

Skrevet

Bra naboen tar ansvar for snittet foresten...

Skrevet (endret)

Bra naboen tar ansvar for snittet foresten...

Ikke egentlig, for det betyr jo at det er enda mindre puling på resten av befolkningen enn det som framgår av statistikk. Naboen og Patetica sprenger akkorden!

Endret av sug lut
Skrevet (endret)

 

Bra naboen tar ansvar for snittet foresten...

 

Ikke egentlig, for det betyr jo at det er enda mindre puling på resten av befolkningen enn det som framgår av statistikk. Naboen og Patetica sprenger akkorden!
Det er sånt som (forhåpentligvis/dessverre?) jevner seg ut på sikt! :D Endret av bIomstre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...