sug lut Skrevet 27. februar 2014 Forfatter #26 Skrevet 27. februar 2014 Jeg tester ut en teori - mindre synlighet for bermen, Jeg er dog ikke så sikker på at ditt nye passbilde forsvinner i mengden, det heller.. Jeg må jo kunne finne igjen meg sjæl, veit du.Var nok til å forvirre meg vaffal... Bra. Dempete toner lyser ikke "kom og stalk", er teorien. Bare pisstråkig med daglige ikketråder.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 27. februar 2014 #27 Skrevet 27. februar 2014 Vi våknet av aromorøs aktivtet en morgen for mange år siden. Trodde først det var naboen, men neida det var de på andre siden av gata... Hyggelig at man koser seg, men jeg har strengt tatt ikke behov for å vite hvor vedkommende ville bli tatt og hvor mange ganger man hører den himmelske hærskare synge i øra dine
Mamma_til_2 Skrevet 27. februar 2014 #28 Skrevet 27. februar 2014 Jeg vill å ha bilde men ingen av de jeg prøver går
Gjest Fru Banderas Skrevet 27. februar 2014 #29 Skrevet 27. februar 2014 Jeg er helt overbevist om at naboene til høyre for godt over et år siden satte et stempel på meg, for soverommet nede er vegg i vegg med deres soverom. Samt at naboene til venstre også garantert har samme inntrykk bare at de hører det skjeldnere, fordi sofaen i stua som er vegg i vegg med deres stue ikke er like mye i bruk som spisebordet, kjøkkenbenken, badet + stua oppe - og de fire sistnevnte er bedre lysisolert. Gluteo: ikke tenk så mye på dette innlegget neste gang du sitter i sofaen min.
sug lut Skrevet 27. februar 2014 Forfatter #30 Skrevet 27. februar 2014 OOOOOOOOOOOOOOOOOOG der er naboen i gang igjen. Omtrent på minuttet som i går.
Frenzia Skrevet 27. februar 2014 #31 Skrevet 27. februar 2014 OOOOOOOOOOOOOOOOOOG der er naboen i gang igjen. Omtrent på minuttet som i går. Jøje meg, naboene dine har hatt seg flere ganger i løpet av den tiden det tok meg å lese tråden, enn jeg har hatt meg i løpet av... nei, æsj, gidder ikke si det en gang. Men jeg bodde en gang i en gammel og dårlig isolert 4mannsbolig, hvor alle soverommene møttes i en knute på midten av huset. Vi som bodde der var par i en spredd alder fra 20-50, og vi endte opp absolutt uten hemmeligheter for hverandre. Ble en del flaue blikk når vi møttes i fellesinngangsdøra i starten, men det ble vi fort tvunget ferdig med. Hm, nostalgi og sødmefulle minner...
Gjest Fru Banderas Skrevet 27. februar 2014 #32 Skrevet 27. februar 2014 Hadde jeg ikke personlig sett din kåk ville jeg innen nå begynt å lure på om ikke jeg er naboen din.
bIomstre Skrevet 27. februar 2014 #34 Skrevet 27. februar 2014 Bra naboen tar ansvar for snittet foresten...
sug lut Skrevet 28. februar 2014 Forfatter #35 Skrevet 28. februar 2014 (endret) Bra naboen tar ansvar for snittet foresten... Ikke egentlig, for det betyr jo at det er enda mindre puling på resten av befolkningen enn det som framgår av statistikk. Naboen og Patetica sprenger akkorden! Endret 28. februar 2014 av sug lut
bIomstre Skrevet 28. februar 2014 #36 Skrevet 28. februar 2014 (endret) Bra naboen tar ansvar for snittet foresten... Ikke egentlig, for det betyr jo at det er enda mindre puling på resten av befolkningen enn det som framgår av statistikk. Naboen og Patetica sprenger akkorden!Det er sånt som (forhåpentligvis/dessverre?) jevner seg ut på sikt! Endret 28. februar 2014 av bIomstre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå