Gå til innhold

naboen drar opp snittet

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå puler'em for freia igjen. velsigne dem, kveld etter kveld, men kunne de ikke dra sofaen ut fra veggen eller gjøre det på kjokkenet eller faktisk på et av soverommene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor puler de for freia? For å få sjokolade etterpå?

Jeg for min del har fått 3 av de 4 siste kveldene og får nok ikveld også når han finner ut at jeg har trimmet hekken :D

Jeg er riktig så fornøyd med det :P

Gjest xxxxxxxxx1
Skrevet

Og jeg som har vært grinete i hele dag etter at jeg endte opp ved siden av det nyforelskede tungeslukende paret. Må folk klå, kysse og kline på offentlig transport i en by hvor du faktisk ikke klarer å unngå mennesker om du så ønsker? Bank tilbake og fortsett til de har vett til å stoppe.

Skrevet

Fnis, vi bodde under et par gaulere da vi bodde i Trondheim. Det var faktisk bare... litt pinlig? Ja, det var det. :)

Skrevet

Og jeg som har vært grinete i hele dag etter at jeg endte opp ved siden av det nyforelskede tungeslukende paret. Må folk klå, kysse og kline på offentlig transport i en by hvor du faktisk ikke klarer å unngå mennesker om du så ønsker? Bank tilbake og fortsett til de har vett til å stoppe.

jeg unner dem det og tenker at det er litt koselig at de er sånn, og så er det ikke helt lett å ta opp ;)

Gjest xxxxxxxxx1
Skrevet

jeg unner dem det og tenker at det er litt koselig at de er sånn, og så er det ikke helt lett å ta opp ;)

Du er storhjertet. Det er nok Rexen i deg som kommer frem.

Skrevet

Du er storhjertet. Det er nok Rexen i deg som kommer frem.

jeg får bare jage halen min imens.

Skrevet

Heldige dem. Her gror det igjen før man får sjansen om dagen, med unger som har vært sjuke mer eller mindre i 3 uker. Og da er det bare mamma og pappa sin seng som gjelder.

Menneh, jeg skal ikke klage. Ble faktisk en kjappis på meg her igår, siden mini utrolig nok sov som en stein og midi snorka i sin egen seng til utpå morrakvisten inatt. Noe skal man jo ha igjen for å legge seg rett over kl 21. Må visst gjøres oftere.

Men vi bor i enebolig da, godt isolert greie fra 70-tallet. Så det er vel heller sjelden vi plager naboene nå om dagen. Om sommern når vinduet står oppe, kan det derimot være de som traver forbi her på gangveien rett utafor vinduet får seg litt underholdning. 

Skrevet

hadde naboer i blokk som hylte når de hadde sex, lo litt og ønsket de kunne lukke vindu :) men men de har ¨det fint :)

Skrevet

Ha ha, glad jeg bor i enebolig :P

Det har MANGE fordeler, ja. Men må si at vaktmesteren er min beste venn denne vinteren - alltid nymåkt, strødd, salta - sånt som ville vært umulig å få gjort med en arm.

Skrevet (endret)

hadde naboer i blokk som hylte når de hadde sex, lo litt og ønsket de kunne lukke vindu :) men men de har ¨det fint :)

Det er greit så lenge folk ikke gjør det ubekvemt for alle naboene på nydelige sommerkvelder ved å ha seg høylytt rett bak hekken...og ikke bare en enkeltgang heller. Nokså iffy når det er snakk om presumptivt voksne folk, og hele nabolaget trekker simultant innendørs....

Endret av sug lut
Skrevet

Alle andre i den blokken var 70+ så de sov uansett :)

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Det har MANGE fordeler, ja. Men må si at vaktmesteren er min beste venn denne vinteren - alltid nymåkt, strødd, salta - sånt som ville vært umulig å få gjort med en arm.

Har ikke løftet så mye som en snøball i vinter, takke seg til effektivt mannebein, eller manneblotterne som phonen ville ha det til :D

Men jeg ser klart fordeler med å ha vaktmester, banner ganske godt hver gang det nærmer seg maling utendørs.

Skrevet

Har ikke løftet så mye som en snøball i vinter, takke seg til effektivt mannebein, eller manneblotterne som phonen ville ha det til :D

Men jeg ser klart fordeler med å ha vaktmester, banner ganske godt hver gang det nærmer seg maling utendørs.

Altså, ikke alle menn er verd bryet og enkelte måker ikke engang... men ja, selvsagt.

Manneblotterne reiser spørsmålet: hva pleier du å tekste om, egentlig?

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Altså, ikke alle menn er verd bryet og enkelte måker ikke engang... men ja, selvsagt.

Tror du meg hvis jeg svarer noe så uskyldig som chippendales? :P

Skrevet

Tror du meg hvis jeg svarer noe så uskyldig som chippendales? :P

Ja, faktisk :)

Og forøvrig - nå er naboen på igjen, eller har en fetish for regelmessig dunking i vegg.

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Ville kjøpt to kaniner som jeg hadde plassert på finurlig vis på utsiden av døra, les; i humpende posisjon, før jeg hadde banket på og forsvunnet stille igjen ;)

Skrevet

Men tenk om det gjør dem forknytte og skamfulle og de slutter å pøke i det hele tatt og blir bitre og skilt og flytter, tenk for noen mye verre naboer jeg kan risikere å få?

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Tror helt ærlig at noen som er så lite sjenerte at de ikke bryr som om hvilke lyder de bringer inn i andres hjem hadde reagert lattermildt ;)

Hadde det vært meg som fikk kaninene på døra hadde jeg ledd godt og kjøpt inn en husfred, sov i ro og et lite kort som jeg hadde lagt på din dør :)

Skrevet

Sånn heeelt på siden- har du skiftet ut julekukene og analpluggen, Luten?

Skrevet

Jeg tester ut en teori - mindre synlighet for bermen,

Skrevet

Jeg er dog ikke så sikker på at ditt nye passbilde forsvinner i mengden, det heller.. ;)

Skrevet

Jeg er dog ikke så sikker på at ditt nye passbilde forsvinner i mengden, det heller.. ;)

Jeg må jo kunne finne igjen meg sjæl, veit du.

Skrevet

Jeg må jo kunne finne igjen meg sjæl, veit du.
Var nok til å forvirre meg vaffal...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...