Bustetroll Skrevet 26. februar 2014 Forfatter #51 Skrevet 26. februar 2014 Er datteren din kortvokst? Bare lurer. Vi skal muligens til utredning med datteren vår for dette grunnet manglende vekst. Anonymous poster hash: 429e0...8ff Nei hun er lav, men ikke kortvokst Er hun ikke bare 1 år da? 70 cm er da ikke superlite! Mi er straks 1 år, og 72 cm. Ikke største babyen, men innenfor normalen i massevis. Gjennomsnittet er noe høyere. Anonymous poster hash: f3ab7...ac4 Jeg misforstod trodde hun var over året. Vi skal til utredning grunnet dårlig vekst, altså hun vokser ikke nok og har stagnert på 75cm, hun har også det typiske svai i ryggen, korte litt butte lemmer. Er ikke meninga å skremme noen altså. Hadde bare vært hyggelig å snakke med noen i samme situasjon! Anonymous poster hash: 429e0...8ff Skal jo aldri si aldri, men helsesøster har aldri nevnt noe i alle fall. Hun var bare 46 cm da hun ble født, og har alltid vært liten. Hun brukte str 50 til hun var 3 mnd.. Og hun begynte med str 74 da hun var 13-14 mnd gammel.. Hun bruker fortsatt en deø bodyer i str 68. Hun har veldig svai, stubbete bein og michelinarmer. Men jeg er bare 159, og faren er ikke stort høyere enn 173 tenker jeg, så ingenting tilsier jo at hun skulle vært spesielt lang av seg. Jeg også var veldig liten da jeg var baby, og broren min hadde samme type kropp som min. Tjukke lår og veldig liten. Tanker har slått meg, men lagt den fra meg for lengst. Men følger jo med! Hun har vokst mye i det siste. Var vel 68 cm ved 13 mnd. Nå er hun 72
Bustetroll Skrevet 26. februar 2014 Forfatter #52 Skrevet 26. februar 2014 Nydelig hår;) Noe helt annet... hvilket bleiemerke bruker dere? Tror det mønsteret hadde slått an her, hehe:) Anonymous poster hash: 0a3d9...32c hehe det er fra rema 1000 str 5 !
Bustetroll Skrevet 26. februar 2014 Forfatter #53 Skrevet 26. februar 2014 Samme som lille min:) langt tykt hår med masse korketrekkere Hun hadde masse hår ved fødsel også. Er jo veldig individuelt ang lengden på håret da. I bhg til jenten min har de fleste god lengde på håret, men det er to som omtrent er helt kort. PS: gikk opp for meg hvem du er nå HI Men jeg måtte gå gjennom litt tidligere innlegg også da.. Anonymous poster hash: 2700d...d50 Nå ble jeg nysgjerrig
Subwoofer Skrevet 26. februar 2014 #54 Skrevet 26. februar 2014 Er datteren din kortvokst? Bare lurer. Vi skal muligens til utredning med datteren vår for dette grunnet manglende vekst. Anonymous poster hash: 429e0...8ff Nei hun er lav, men ikke kortvokst Er hun ikke bare 1 år da? 70 cm er da ikke superlite! Mi er straks 1 år, og 72 cm. Ikke største babyen, men innenfor normalen i massevis. Gjennomsnittet er noe høyere. Anonymous poster hash: f3ab7...ac4 tja hun er 16 mnd snart da Nå er hun 72 cm faktisk. Vokst 4 cm på 3 mnd Min kar er 16 mnd og 81 cm Jeg blir like fascinert hver gang jeg treffer på jenter som er rundt samme alder, de er så små og lette
Mia_73 Skrevet 26. februar 2014 #55 Skrevet 26. februar 2014 Helt utrolig nydelig. Jeg trodde at min hadde langt og mye hår, men innser at det ikke er helt tilfelle. Men så sammenligner jeg henne med storebror og han var type biljardkule når han var 1 år.
magica fra tryll Skrevet 26. februar 2014 #56 Skrevet 26. februar 2014 Så flott! Mine har bare hatt tynne fjoner på den alderen, men har til gjengjeld fått reale manker etterhvert(som en liten trøst til alle dere andre "biljardkule"foreldre;)
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #57 Skrevet 26. februar 2014 Nydelig. Husker min kusine hun var praktisk talt skalla til hun var tre. Husker moren måtte tape fast en sløyfe i fire hårstrå på et familiebilde en gang. Hun har forøvrig nydelig tykt hår nå og jeg misunner henne det. ;-) Anonymous poster hash: fcde7...93f
MammantilNurket Skrevet 26. februar 2014 #58 Skrevet 26. februar 2014 Nydelig! Jeg hadde en med normale tynne fjon og en biljardkule på den alderen... Biljardkule., betyr det skalla, eller måne? Såpass lite at barnet ved toårsalder ble omtalt som baby av jevnaldrende og bittelitt eldre barn, i hvert fall. Ikke poppis. Men hvorfor billjardkule? Ble oppriktig meget nysgjerrig nå.Du har jo hel og halv.. Så jeg tenkte bare.... Lille Herr Sønn har et stort, rundt og fint hode uten hår - som en biljardkule
Bustetroll Skrevet 26. februar 2014 Forfatter #59 Skrevet 26. februar 2014 Nydelig. Husker min kusine hun var praktisk talt skalla til hun var tre. Husker moren måtte tape fast en sløyfe i fire hårstrå på et familiebilde en gang. Hun har forøvrig nydelig tykt hår nå og jeg misunner henne det. ;-) Anonymous poster hash: fcde7...93f haha:D Ja ser mange jentebabyer med hårbånd og sløyfer selv om de er skalla, hhi. Søte er de jo uansett da.
Pom-mom Skrevet 26. februar 2014 #60 Skrevet 26. februar 2014 flott hår selv hadde jeg svart lykke troll sveis i den alderen hehe. håper små`n min arver håret til faren sin hans vokser mye fortere en mitt
Bustetroll Skrevet 27. februar 2014 Forfatter #61 Skrevet 27. februar 2014 flott hår selv hadde jeg svart lykke troll sveis i den alderen hehe. håper små`n min arver håret til faren sin hans vokser mye fortere en mitt Hun har nok arvet mitt, jeg har myyyye hår. Men jeg er helt mørk da , så fargen kommer fra pappen. SKulle ønske jeg hadde hår som vokste fort.. er så dum å klipper me ghver gang håret blir halvlangt...
Masekråka! Skrevet 27. februar 2014 #62 Skrevet 27. februar 2014 Så nydelig Mi er 11 mnd og har kanskje 5 cm hår, fortsatt det typiske "lette" babyhåret som bare flakser alle veier
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #63 Skrevet 27. februar 2014 Er datteren din kortvokst? Bare lurer. Vi skal muligens til utredning med datteren vår for dette grunnet manglende vekst. Anonymous poster hash: 429e0...8ff Nei hun er lav, men ikke kortvokst Er hun ikke bare 1 år da? 70 cm er da ikke superlite! Mi er straks 1 år, og 72 cm. Ikke største babyen, men innenfor normalen i massevis. Gjennomsnittet er noe høyere. Anonymous poster hash: f3ab7...ac4 tja hun er 16 mnd snart da Nå er hun 72 cm faktisk. Vokst 4 cm på 3 mnd 72cm høy og 70 ca hår? Anonymous poster hash: 3da1d...2de
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #64 Skrevet 27. februar 2014 Er datteren din kortvokst? Bare lurer. Vi skal muligens til utredning med datteren vår for dette grunnet manglende vekst. Anonymous poster hash: 429e0...8ff Nei hun er lav, men ikke kortvokst Er hun ikke bare 1 år da? 70 cm er da ikke superlite! Mi er straks 1 år, og 72 cm. Ikke største babyen, men innenfor normalen i massevis. Gjennomsnittet er noe høyere. Anonymous poster hash: f3ab7...ac4 tja hun er 16 mnd snart da Nå er hun 72 cm faktisk. Vokst 4 cm på 3 mnd 72cm høy og 70 ca hår? Anonymous poster hash: 3da1d...2de Sorry,leste feil:) Anonymous poster hash: 3da1d...2de
SuperFries Skrevet 27. februar 2014 #65 Skrevet 27. februar 2014 Siden dere snakker om hår; her er min 3-åring :-) Mye hår :-)
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 #66 Skrevet 27. februar 2014 Wow! Min datter på 5 har ikke så mye hår engang. Men 7 mnd babyen min er 4 cm lengre enn din ettåring da . Rart hvor forskjellige barn er. Anonymous poster hash: 626b3...487
Bustetroll Skrevet 27. februar 2014 Forfatter #67 Skrevet 27. februar 2014 Siden dere snakker om hår; her er min 3-åring :-) Mye hår :-) åh så fint Jeg vil også ha sånne krøller!
Bustetroll Skrevet 27. februar 2014 Forfatter #68 Skrevet 27. februar 2014 Wow! Min datter på 5 har ikke så mye hår engang. Men 7 mnd babyen min er 4 cm lengre enn din ettåring da . Rart hvor forskjellige barn er. Anonymous poster hash: 626b3...487 hehe ja, enorme forskjeller! Min har alltid sett eldre ut enn hun er, pga håret, hehe. Da hun satt i vogna da hun var 6 mnd, trodde de fleste hun var rundt året, da de bare så hodet:P
Bustetroll Skrevet 27. februar 2014 Forfatter #70 Skrevet 27. februar 2014 Nydelig hår Som ei prinsesse! hihi. Hun er ikke så prinsessete enda da. Kanskje når hun begynner å bestemme litt selv. Ekke typen som pynter henne i dollete kjoler osv
SuperFries Skrevet 27. februar 2014 #71 Skrevet 27. februar 2014 Siden dere snakker om hår; her er min 3-åring :-) Mye hår :-) åh så fint Jeg vil også ha sånne krøller! Jeg også :-D Korketrekkere er fantastisk herlig, men utrolig vanskelig å gre ut ;-)
Bustetroll Skrevet 27. februar 2014 Forfatter #72 Skrevet 27. februar 2014 Siden dere snakker om hår; her er min 3-åring :-) Mye hår :-)åh så fint Jeg vil også ha sånne krøller! Jeg også :-D Korketrekkere er fantastisk herlig, men utrolig vanskelig å gre ut ;-) Det kan jeg tenke meg.. Jeg vil ta permanent egentlig, men vet ikke hvor lett det er å lage permanent på mitt hår som blir farget hver 3 uke omtrent :;P (Jeg har fargemani)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå