Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #26 Skrevet 26. februar 2014 Er ikke det ganske vanlig? De fleste 1-åringene i mini sin bhg har langt hår. Anonymous poster hash: e806b...08f Nei, det er absolutt ikke vanlig. Jeg er i kontakt med svært mange småbarn og de fleste ettåringer har max et par cm hår på toppen Anonymous poster hash: af1a5...5eb
MamsenMedToSmå Skrevet 26. februar 2014 #27 Skrevet 26. februar 2014 Ååh, nydelig! Skal si det er forskjell på folk! Min nydelig 1åring på 79 cm har kanskje en mm med fjoner
Bustetroll Skrevet 26. februar 2014 Forfatter #28 Skrevet 26. februar 2014 Er ikke det ganske vanlig? De fleste 1-åringene i mini sin bhg har langt hår. Anonymous poster hash: e806b...08f Nei, det er absolutt ikke vanlig. Jeg er i kontakt med svært mange småbarn og de fleste ettåringer har max et par cm hår på toppen Anonymous poster hash: af1a5...5eb Men når man er født "superduper-jegbareMÅkverrulerepåalt", så .. må man jo:P
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 26. februar 2014 #29 Skrevet 26. februar 2014 Nydelig Guttungen min hadde hatt så langt hår også om jeg ikke hadde klippet han hehe.
Bustetroll Skrevet 26. februar 2014 Forfatter #30 Skrevet 26. februar 2014 Ååh, nydelig! Skal si det er forskjell på folk! Min nydelig 1åring på 79 cm har kanskje en mm med fjoner Ja stoor forskjell Må spesielt fnise litt når jeg ser min ved siden av en av de andre i bhg. Hun er kanskje 2 mnd eldre enn min, men er den som har nest mest hår. Men de er bygd SÅ forskjellig. Hun er veldig spe. Tynn beinbygning og veldig veldig "petit"tynn, liten nese, tynne fingre, veldig smal. Også min, som er barnehagens minste og kjempelav, men hun er jo litt rund. Ikke tjukk, men stutt liksom, med svai i ryggen og den sprettrumpa. Også har hun nesten dobbelt så stort hodet som denne andre Rart hvor forskjellige man er
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #31 Skrevet 26. februar 2014 Håret på min 70 cm lille 1'åring.. ta-taaaa Har nok å dulle med i alle fall Nydelig! Jeg har to stk med samme type manke bare med mørkt hår. Jeg har latt luggen vokse, så nå er alt snart like langt. Anonymous poster hash: 3d036...ded
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #32 Skrevet 26. februar 2014 Er ikke det ganske vanlig? De fleste 1-åringene i mini sin bhg har langt hår. Anonymous poster hash: e806b...08f Nei, det er absolutt ikke vanlig. Jeg er i kontakt med svært mange småbarn og de fleste ettåringer har max et par cm hår på toppen Anonymous poster hash: af1a5...5eb Men når man er født "superduper-jegbareMÅkverrulerepåalt", så .. må man jo:P Ja, tenk om man bare må godt noe og kanskje tilogmed *skrekk og gru* skryte litt det skulle tatt seg ut!!! Anonymous poster hash: af1a5...5eb
sug lut Skrevet 26. februar 2014 #33 Skrevet 26. februar 2014 Nydelig! Jeg hadde en med normale tynne fjon og en biljardkule på den alderen...
Bustetroll Skrevet 26. februar 2014 Forfatter #34 Skrevet 26. februar 2014 Nydelig! Jeg hadde en med normale tynne fjon og en biljardkule på den alderen... Biljardkule., betyr det skalla, eller måne?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #35 Skrevet 26. februar 2014 Wæææ, misunnelig. Jenta mi måtte vente i 3 år på å få så mye hår. . Anonymous poster hash: 0e4e8...33a
Rediken Skrevet 26. februar 2014 #36 Skrevet 26. februar 2014 Nydelig datteren min har ganske likt hår, men hun er 2 år og 4 mnd
sug lut Skrevet 26. februar 2014 #37 Skrevet 26. februar 2014 Nydelig! Jeg hadde en med normale tynne fjon og en biljardkule på den alderen... Biljardkule., betyr det skalla, eller måne? Såpass lite at barnet ved toårsalder ble omtalt som baby av jevnaldrende og bittelitt eldre barn, i hvert fall. Ikke poppis.
Bustetroll Skrevet 26. februar 2014 Forfatter #38 Skrevet 26. februar 2014 Nydelig datteren min har ganske likt hår, men hun er 2 år og 4 mnd Hehe. Lurer på om det fortsetter å vokse i den mengden, eller om det stabiliserer seg snart.. Jeg skal jo så klart klippe det før det vokser på ville veier da:O
Bustetroll Skrevet 26. februar 2014 Forfatter #39 Skrevet 26. februar 2014 Nydelig! Jeg hadde en med normale tynne fjon og en biljardkule på den alderen... Biljardkule., betyr det skalla, eller måne? Såpass lite at barnet ved toårsalder ble omtalt som baby av jevnaldrende og bittelitt eldre barn, i hvert fall. Ikke poppis. Men hvorfor billjardkule? Ble oppriktig meget nysgjerrig nå. Du har jo hel og halv.. Så jeg tenkte bare....
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #40 Skrevet 26. februar 2014 Er datteren din kortvokst? Bare lurer. Vi skal muligens til utredning med datteren vår for dette grunnet manglende vekst. Anonymous poster hash: 429e0...8ff
Bustetroll Skrevet 26. februar 2014 Forfatter #41 Skrevet 26. februar 2014 Er datteren din kortvokst? Bare lurer. Vi skal muligens til utredning med datteren vår for dette grunnet manglende vekst. Anonymous poster hash: 429e0...8ff Nei hun er lav, men ikke kortvokst
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 26. februar 2014 #42 Skrevet 26. februar 2014 Nydelig! Jeg hadde en med normale tynne fjon og en biljardkule på den alderen... Biljardkule., betyr det skalla, eller måne? Såpass lite at barnet ved toårsalder ble omtalt som baby av jevnaldrende og bittelitt eldre barn, i hvert fall. Ikke poppis. Men hvorfor billjardkule? Ble oppriktig meget nysgjerrig nå. Du har jo hel og halv.. Så jeg tenkte bare.... Hahahahahahahahahaha!!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #43 Skrevet 26. februar 2014 Ha ha, mi var helt skalla da hun var 1 år! Anonymous poster hash: d856e...485
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #44 Skrevet 26. februar 2014 Er datteren din kortvokst? Bare lurer. Vi skal muligens til utredning med datteren vår for dette grunnet manglende vekst. Anonymous poster hash: 429e0...8ff Nei hun er lav, men ikke kortvokst ok daså. Anonymous poster hash: 429e0...8ff
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #45 Skrevet 26. februar 2014 Nydelig hår;) Noe helt annet... hvilket bleiemerke bruker dere? Tror det mønsteret hadde slått an her, hehe:) Anonymous poster hash: 0a3d9...32c
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #46 Skrevet 26. februar 2014 Samme som lille min:) langt tykt hår med masse korketrekkere Hun hadde masse hår ved fødsel også. Er jo veldig individuelt ang lengden på håret da. I bhg til jenten min har de fleste god lengde på håret, men det er to som omtrent er helt kort. PS: gikk opp for meg hvem du er nå HI Men jeg måtte gå gjennom litt tidligere innlegg også da.. Anonymous poster hash: 2700d...d50
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #47 Skrevet 26. februar 2014 Er datteren din kortvokst? Bare lurer. Vi skal muligens til utredning med datteren vår for dette grunnet manglende vekst. Anonymous poster hash: 429e0...8ff Nei hun er lav, men ikke kortvokst Er hun ikke bare 1 år da? 70 cm er da ikke superlite! Mi er straks 1 år, og 72 cm. Ikke største babyen, men innenfor normalen i massevis. Gjennomsnittet er noe høyere. Anonymous poster hash: f3ab7...ac4
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #48 Skrevet 26. februar 2014 Hehe wow ser ut som sønnen min , eksakt samme farge og krøller og. Så morsomt det kunne vært han for det er helt likt , han er snart 2 da men. Anonymous poster hash: a81d9...bed
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #49 Skrevet 26. februar 2014 Er datteren din kortvokst? Bare lurer. Vi skal muligens til utredning med datteren vår for dette grunnet manglende vekst. Anonymous poster hash: 429e0...8ff Nei hun er lav, men ikke kortvokst Er hun ikke bare 1 år da? 70 cm er da ikke superlite! Mi er straks 1 år, og 72 cm. Ikke største babyen, men innenfor normalen i massevis. Gjennomsnittet er noe høyere. Anonymous poster hash: f3ab7...ac4 Jeg misforstod trodde hun var over året. Vi skal til utredning grunnet dårlig vekst, altså hun vokser ikke nok og har stagnert på 75cm, hun har også det typiske svai i ryggen, korte litt butte lemmer. Er ikke meninga å skremme noen altså. Hadde bare vært hyggelig å snakke med noen i samme situasjon! Anonymous poster hash: 429e0...8ff
Bustetroll Skrevet 26. februar 2014 Forfatter #50 Skrevet 26. februar 2014 (endret) Er datteren din kortvokst? Bare lurer. Vi skal muligens til utredning med datteren vår for dette grunnet manglende vekst. Anonymous poster hash: 429e0...8ff Nei hun er lav, men ikke kortvokst Er hun ikke bare 1 år da? 70 cm er da ikke superlite! Mi er straks 1 år, og 72 cm. Ikke største babyen, men innenfor normalen i massevis. Gjennomsnittet er noe høyere. Anonymous poster hash: f3ab7...ac4 tja hun er 16 mnd snart da Nå er hun 72 cm faktisk. Vokst 4 cm på 3 mnd Endret 26. februar 2014 av Bustetroll
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå