Gå til innhold

Sjefen er dritsur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du gi en god grunn for at barnet må ha en feberfri dag hjemme egentlig?

Om allmenntilstanden tilsier at hun kan gå i bhg, så ser jeg ikke noe problem med at hun hadde feber dagen før. Små barn får jo gjerne lett feber uten at det behøver å være noe alvorlig..

Anonymous poster hash: 3f1da...e47

Hjelper ikke en ting hva du eller andre mener om det, så lenge barnehagen har regel om en feberfri dag hjemme

Anonymous poster hash: 2243f...df3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnehagens regler gjelder jo, uansett hva sjefen måtte mene. Flere ganger når barnet mitt har fått feber i barnehagen, og jeg har måttet dra og hente ham, går dette over i løpet av noen timer. Jeg må likevel være hjemme neste dag, fordi barnehagen krever det. 

Du må ikke være hjemme fordi barnehagen krever det, vel? En sånn regel hadde jeg nok glatt gitt fullstendig blaffen i, gitt. Mange barn er slike, de får plutselig litt feber, og så er den lite plutselig borte igjen. Jeg har ikke tid til å være hjemme fra jobb med et friskt barn. 

Anonymous poster hash: 49ca4...9ea

Sånne foreldre som du er noe av det mest egositiske som finnes

Anonymous poster hash: 2243f...df3

Skrevet

Feber på 40 eller 38 spiller ingen rolle.

Dere kan være sjeleglad dere ikke har opplevd feberkramper, så send de i bhg og smitt de andre.

Ikke dere som må ha ambulanse hurtig.

Anonymous poster hash: d8462...bce
Skrevet

Eg hadde aldri sendt avgårde eit barn i barnehagen som  hadde 40 i feber kvelden før.  Men eg avgjev ikkje rapport til sjefen om helsetilstanden til barnet, seier berre at eg må vere heime med sjukt barn.  Noko meir treng ikkje sjefen å vite.  Går ut frå at de deler på sjukt barn-dagane dersom du bur saman med pappaen.

Skrevet

Man må vel klare å se an allmenntilstanden til barnet, ikke følge en slik "regel" slavisk? Syns det er merkelig å holde barnet hjemme bare på grunn av feber dagen før. Men du tilføyer senere at barnet ikke var i form i dag og, hvorfor bruker du da denne "regelen" som grunn overfor sjefen?

Anonymous poster hash: e4f83...041
Skrevet

haha latterligste jeg har hørt. Ha deg på jobb!

Eller i det minste fix barnevakt. Skjønner sjefen din godt!

Anonymous poster hash: 06cfc...ed2
Skrevet

Vi har samme regel i vår bhg. Og det er ikke uten grunn.

Anonymous poster hash: d8462...bce
Skrevet

Selv om barnet har hatt 40 i feber dagen før og er feberfri på morgenen så kan feber stige utover dagen. Vi har også feberfri dag i vår bhg.

Anonymous poster hash: ddac6...a5a

Skrevet

Nok en grunn til at valper på 21 absolutt ikke bør ha en sjefsstilling.

Anonymous poster hash: dd459...83c

Skrevet

Nok en grunn til at valper på 21 absolutt ikke bør ha en sjefsstilling.

Anonymous poster hash: dd459...83c

Hvis han er dyktig ellers, så er det da ingen grunn til å trekke slike slutninger ut fra kun dette!

Skrevet

Hvordan gikk møtet sjefen?

Anonymous poster hash: edefc...445

Skrevet

Hvordan gikk møtet sjefen?

møtet med sjefen, mener jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...