Gå til innhold

Onsdag, hat og elsk liste


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hat: masternerver

Elsk: det er mer fiskegrateng igjen etter middag, har jeg hørt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hat:

- Noen (mann el barn) har klart å kaste/rote bort baksiden på pulsklokken, altså den delen som holder batteriet på plass.... Mye vits å kanste bort 80,- på et nytt batteri når det ser ut til at jeg må kjøpe ny. 

- Trøtt, fikk ikke duppen min på T-banen hjem

- Kleshagen fra i går er blitt enda større

 

Elsk:

- Har ikke kommet på noe enda, skal på trening, kan ikke se at det er så veldig elsk.... 

 

Kleshagen, er det walk inn skap med hage i eller lar du bare alle klærne ligge i hagen når du ikke gidder å brette dem??

 

Jeg flirer godt med meg selv nå, men jeg er litt redd at du blir sint også, med tanke på at hatlisten er lengst i dag.. :o

Skrevet (endret)

Ny elsk i dag, som jeg var kjapp å kreve enerett på i dette huset:

Kjøpte siesta passion her om dagen. Det var den siesta x, men dreit i det den så god ut for barna.

Åpnet i dag og smakte. Ingen får mer! Ingen, den er baaaare min :D :biggrin: :D

 

Kan kjøpe mer når jeg er på butikken, skal vurdere om andre også får. De kan få om det finnes uten x også. Da vil ikke jeg ha.

 

 

Glemte nesten kveldens hat:

Siden mannen er i selskap med lillebror, som storesøster og jeg ikke er i pga. den usedvanlige dårlige oppførselen hennes, skal det være min glede i dag også å legge henne.. Aaaarrrg!

Endret av moota m storesøster&lillebror
Skrevet

 

Jeg kjente at jeg elsket ale når damen på polet omtalte "pale ale" med norsk uttale og ikke engelsk.

 

Litt hatsk at det ikke er mulighet for lydfil her nå

Hun skulle ha diskutert med min bestefar. Han er kjent for disse uttalene. Toppet seg da han kjørte en Pe-uge-oooot. ;)

 

Jeg jobbet i butikk under studiene, og strevde litt første gang en gammel dame lurte på hvor kottagesjesen var. Jeg lærte etterhvert at den sto sammen med joggerten.

Skrevet

Elsk.

Språkkus.

Andrew, Jam, Sarah, Sean og de andre lærerne. 

Jeg har hatt besøk av mann og barn

Mann og barn har dratt og jeg er alene

 

Hat?

Tja, at jeg må hjem lørdag og det tar meg 13 timer?

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

 

 

Jeg kjente at jeg elsket ale når damen på polet omtalte "pale ale" med norsk uttale og ikke engelsk.

Litt hatsk at det ikke er mulighet for lydfil her nå

 

Hun skulle ha diskutert med min bestefar. Han er kjent for disse uttalene. Toppet seg da han kjørte en Pe-uge-oooot. ;)

Jeg jobbet i butikk under studiene, og strevde litt første gang en gammel dame lurte på hvor kottagesjesen var. Jeg lærte etterhvert at den sto sammen med joggerten.

Jeg stod bak en som skulle ha ei pakke prink mild!

 

Og hva er siesta passion?

Skrevet (endret)

 

Jeg stod bak en som skulle ha ei pakke prink mild!

 

Og hva er siesta passion?

 

 

Da jeg jobba på polet i min pure ungdom, var det mange artige varianter. 

 

Dog husker jeg enda best hun som skulle ha en halv flaske Vikinglotto- sammen med hun på nettopp fylte 18 som lurte på om det i det hele tatt var særlig forskjell på rødvin og hvitvin.

Endret av LillaGorilla♥♥
Skrevet

 

Hat:

- Noen (mann el barn) har klart å kaste/rote bort baksiden på pulsklokken, altså den delen som holder batteriet på plass.... Mye vits å kanste bort 80,- på et nytt batteri når det ser ut til at jeg må kjøpe ny. 

- Trøtt, fikk ikke duppen min på T-banen hjem

- Kleshagen fra i går er blitt enda større

 

Elsk:

- Har ikke kommet på noe enda, skal på trening, kan ikke se at det er så veldig elsk.... 

 

Kleshagen, er det walk inn skap med hage i eller lar du bare alle klærne ligge i hagen når du ikke gidder å brette dem??

 

Jeg flirer godt med meg selv nå, men jeg er litt redd at du blir sint også, med tanke på at hatlisten er lengst i dag.. :o

 

 

Kleshagen er et finere ord for den h/$%#$%/% skittentøysdunken! 

Klær brettes direkte fra snora, det er ikke der problemet ligger :P 

Skrevet

Ny elsk i dag, som jeg var kjapp å kreve enerett på i dette huset:

Kjøpte siesta passion her om dagen. Det var den siesta x, men dreit i det den så god ut for barna.

Åpnet i dag og smakte. Ingen får mer! Ingen, den er baaaare min :D :biggrin: :D

 

Kan kjøpe mer når jeg er på butikken, skal vurdere om andre også får. De kan få om det finnes uten x også. Da vil ikke jeg ha.

 

 

Glemte nesten kveldens hat:

Siden mannen er i selskap med lillebror, som storesøster og jeg ikke er i pga. den usedvanlige dårlige oppførselen hennes, skal det være min glede i dag også å legge henne.. Aaaarrrg!

 

Siesta hva?? 

Skrevet

Ingen som vet hva Siesta er ??? :o 

Det er gul brus fra Grans.. Påskebrus! :D   Og Siesta passion er da gul brus med litt passion smak :D

Skrevet

Påskebrus? Og jeg som syns julebrus er fjasete. Smatt smatt. Det hørtes forsåvidt godt ut.

Skrevet

Er du over there, Doppler? Misunnelig!

 

Elsk:

All snøen er borte, snart er det vår

Jeg trives med arbeidsoppgavene for tiden og får til mye

Kontroll på søtsuget for første gang på et år

 

Hat:

Ingenting akkurat nå

Skrevet

1932008_10152045358266647_1862337671_n.j

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Woho passionsmak er jo som regel veldig godt - takk for tips!

 

Jo en haskt: den nye sitron og melon Soloen. Det er EN % melon i den og den ene fæle prosenten ødelegger alt. Og forøvrig den melonen har jeg enda til gode å finne i butikkene. Smaken overdøver alt annet - her trodde jeg det kom sitronlykke på flaske, men neida.

 

Eslk: nesa er i ferd med å være permanent åpen og fri for ferdsel :)

Skrevet

Hat;

 

Klø seg i nesa etter man har kutta chili.

Vissheten om at peanøttsjokoladen ligger og lurer i skuffen.

Oppe kl 05.

 

Elsk:

 

Ferdig med dusj, frokost, støvsuging og middagsforberedelser kl 07.

Ny mobil på vei, samtidig som tørkeforsøket på den gamle ser ut til å ha fungert. Da får mannen få min gamle da. ;)

Jeg ser sooooola!

Skrevet

Hat;

 

Klø seg i nesa etter man har kutta chili.

Vissheten om at peanøttsjokoladen ligger og lurer i skuffen.

Oppe kl 05.

 

Elsk:

 

Ferdig med dusj, frokost, støvsuging og middagsforberedelser kl 07.

Ny mobil på vei, samtidig som tørkeforsøket på den gamle ser ut til å ha fungert. Da får mannen få min gamle da. ;)

Jeg ser sooooola!

Makan så effektiv du er da? Jeg har nettopp stått opp. Utsetter det å gå av doen lengst mulig siden det er veiedag idag..

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Elsk:

Gått ned i vekt og gifteringen er blitt for stor

 

Hat:

Gifteringen er blitt for stor, må levere den inn for justering.

Føler meg naken uten...

Skrevet

Hat

Har gått opp i vekt. Og jeg slanker meg, gjør visst en dårlig jobb.

At vi har sjokolade i kjøleskapet

 

Elsk

Finnes ikke elsk i dag, bare sjokolade. Og det er hat når man er så feit!

Skrevet

Elsk:

Gått ned i vekt og gifteringen er blitt for stor

 

Hat:

Gifteringen er blitt for stor, må levere den inn for justering.

Føler meg naken uten...

 

Jeg kan jo strengt tatt ikke gå ned særlig mer i vekt jeg, for min giftering er av titan, og kan hverken tas inn eller ut. Når målet da er 10 kg ned, så er jeg ikke helt sikker på hva jeg skal finne på da..

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

 

 

Elsk:

Gått ned i vekt og gifteringen er blitt for stor

 

Hat:

Gifteringen er blitt for stor, må levere den inn for justering.

Føler meg naken uten...

Jeg kan jo strengt tatt ikke gå ned særlig mer i vekt jeg, for min giftering er av titan, og kan hverken tas inn eller ut. Når målet da er 10 kg ned, så er jeg ikke helt sikker på hva jeg skal finne på da..

Men er du slank i fingrene fra før? For da er det ikke sikkert du merker stort til det :D

 

Jeg har hatt litt pølsefingre, har forsåvidt det enda, bare litt mindre nå :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...