Ugl@ ruger... Skrevet 26. februar 2014 #1 Skrevet 26. februar 2014 Hat Mann som snorker som en orkan Hund som smatter og klynker i søvne Bekkenhelvete som satte i gang igjen Halsbrann Hodepine Cravings etter ting jeg ikke har i hus Elsk Hekleprosjektet (vognteppe) Det faktum at jeg kan legge meg nedpå en times tid igjen når ungene er kjørt på skolen før jeg må avsted igjen....
LillaGorilla♥♥ Skrevet 26. februar 2014 #2 Skrevet 26. februar 2014 Hat: Unger som ville stå opp kl 5.45. At jeg ikke greier holde meg borte fra sjokolade. Elsk: Ungene mine som leker så fint sammen, selv etter 3 uker sammen hjemme. Fått noen lek- og lærebøker i posten fra Bokklubben, som jeg og midi skal sette igang med straks mini sover lur. Snart helg.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 26. februar 2014 #3 Skrevet 26. februar 2014 Hat: Den pokkerns forkjølelsen som raserer kropp og sjel Tett nese Rennende nese Sår under nesa Vondt i hue Sliten i kroppen Kan ikke være hjemme for hvis mini ser mamma så får jeg ikke fred i et sekund Elsk: Time hos fysioterapeuten En stor tekopp i vente
ms.Pond Skrevet 26. februar 2014 #4 Skrevet 26. februar 2014 Hat: Trøtt! Sovepiller gjør skrotten skikkelig groggy om morran Tåler ikke koffein, så har ikke noe å våkne skikkelig på Elsk: Blid og strålende junior som gledet seg til å dra i barnehagen Begynner tre timer senere på jobb i dag pga 50% sykemelding Ro og fred i heimen med god tid til å spise frokost og drikke te En arbeidsdag til så er det helg Sola skinner, det er varmt, og isen smelter i rekordfart utenfor huset. Resten av området er bart, og det ser ut som mai, ikke februar.
sug lut Skrevet 26. februar 2014 #5 Skrevet 26. februar 2014 Elsk: våren, jobben, fine damene mine, og helt legitim handlerunde etterpå (siden kroppen krever sære klær). Hat: at kroppen krever sære klær.
Musemorbr / Skrevet 26. februar 2014 #6 Skrevet 26. februar 2014 Hat: Legekontoret! Alltid kaos der. Mulig begynnende svangerskapsforgiftning. Eggehvitestoffer i urinen, og så klart blodprøvemaskin som er ødelagt, så jeg må vente på at de sender prøven inn til sykehuslab og får svar først om en uke. Har kanskje født til da, men ja ja... må levere ny urin i morgen. Søvnløs natt. Nevnte legekontor som sendte oss på timeslang bomtur for å hente ut en elektronisk resept de hadde glemt å oversende apoteket. Og da var legen ute, så nå må turen gjentas i morgen. Vond rygg, fordi den har vært på lang og unødvendig kjøretur. En bortkasta formiddag. Og jeg måtte holde meg rekordlenge fordi jeg var fri for urinprøveglass. Hat, hat, hat. Nevnte jeg at vi sto opp 05.30 fordi treåringen hadde tisset ut senga? Nei? Elsk: bomturen førte til impulsinnkjøp av masse bær. Nam! Murringene i nyrene i natt var ikke nyrebekkenbetennelse, så da var det nok relatert til modning og sånne gode greier. Det er bra!
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. februar 2014 #7 Skrevet 26. februar 2014 Hat: Legekontoret! Alltid kaos der. Mulig begynnende svangerskapsforgiftning. Eggehvitestoffer i urinen, og så klart blodprøvemaskin som er ødelagt, så jeg må vente på at de sender prøven inn til sykehuslab og får svar først om en uke. Har kanskje født til da, men ja ja... må levere ny urin i morgen. Søvnløs natt. Nevnte legekontor som sendte oss på timeslang bomtur for å hente ut en elektronisk resept de hadde glemt å oversende apoteket. Og da var legen ute, så nå må turen gjentas i morgen. Vond rygg, fordi den har vært på lang og unødvendig kjøretur. En bortkasta formiddag. Og jeg måtte holde meg rekordlenge fordi jeg var fri for urinprøveglass. Hat, hat, hat. Nevnte jeg at vi sto opp 05.30 fordi treåringen hadde tisset ut senga? Nei? Elsk: bomturen førte til impulsinnkjøp av masse bær. Nam! Murringene i nyrene i natt var ikke nyrebekkenbetennelse, så da var det nok relatert til modning og sånne gode greier. Det er bra! Huff du har all min sympati! Håper du føder snart
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. februar 2014 #8 Skrevet 26. februar 2014 Hat Sitter utfor rommet til storesøster som ikke kan følge en eneste regel og har glemt hvordan man samarbeider. Fikk ikke dusjet skikkelig pga storesøster som begynte surskapen mens jeg vasket meg. Blir en lang dag og flere sinnesutbrudd fra storesøster pga vi har bestemt at hun ikke får gå på ut eller være med i selskap. Elsk Sove lenge med lillebror og kose når vi våkna. Ikke hver dag solstråla sover til 9.45 Fyr i ovnen (selv om det hjelper lite nå når jeg sitter i 2.etasje utfor storesøster sitt rom)
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 26. februar 2014 #9 Skrevet 26. februar 2014 Hask: Åpningstider på dører som tydeligvis ikke gjelder allikevel. Virussyk mann over alt for mange måneder. Elt: Fått kontakt med "åpningstider på dører som tydeligvis ikke gjelder" så nå blir det gratiskonsert for barn med Odd Nordstoga til helga allikevel. Virussyk mann som fikk karret seg til lege til slutt. 6-åring som har sneket en tegning oppi veska mi før jobb med hus, to mennesker, sol, hjerte og maskingevær (sol og hjerte for å kompansere siden han vet at jeg ikke er så glad i våpen).
Gjest Fru Banderas Skrevet 26. februar 2014 #10 Skrevet 26. februar 2014 Hask:(...) Elt:(...) Foreslår å herved innføre hask- og elttråder daglig, i stedet for de vanlige hat- og elsktrådene.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 26. februar 2014 #11 Skrevet 26. februar 2014 Hask:(...) Elt:(...) Foreslår å herved innføre hask- og elttråder daglig, i stedet for de vanlige hat- og elsktrådene. Så meg litt lei og tenker fortsette med det fra nå. Mulig jeg varierer litt med f.eks: Hest og alk Hesk og alt
Bustetroll Skrevet 26. februar 2014 #12 Skrevet 26. februar 2014 Hat: jeg trenger selvtillit! Elsk: mitt vakreste barn <3 <3 <3
Gjest Jigglewiggle Skrevet 26. februar 2014 #13 Skrevet 26. februar 2014 Elsk: Sovet lenge Rolig hus med stearinlys på bordet mens vinden uler ute Kaffe Hat: Mensen Hodepine Magekramper
Musemorbr / Skrevet 26. februar 2014 #14 Skrevet 26. februar 2014 Hask:(...) Elt:(...) Foreslår å herved innføre hask- og elttråder daglig, i stedet for de vanlige hat- og elsktrådene. Så meg litt lei og tenker fortsette med det fra nå. Mulig jeg varierer litt med f.eks: Hest og alk Hesk og alt Hatsk og ale?
sug lut Skrevet 26. februar 2014 #15 Skrevet 26. februar 2014 Hatsk og ale? DET er jo en vinnerkombiinsasjon! Mer ale hver gang jeg blir hatsk!
amandine Skrevet 26. februar 2014 #16 Skrevet 26. februar 2014 Elsk: Ekeberg og skulpturene og de fine ungene Hat: snø
Himmel og hav Skrevet 26. februar 2014 #17 Skrevet 26. februar 2014 Hat: Bihuler. Drittbihuler, faktisk. Elsk: 4 cm høye krokusspirer i blomsterbedet, pene hjemmestrikka sokker, paracet.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 26. februar 2014 #18 Skrevet 26. februar 2014 Jeg kjente at jeg elsket ale når damen på polet omtalte "pale ale" med norsk uttale og ikke engelsk. Litt hatsk at det ikke er mulighet for lydfil her nå
Musemorbr / Skrevet 26. februar 2014 #19 Skrevet 26. februar 2014 Stort tillegg på elsksiden: Mannen min har kjøpt meg nytt mobilbatteri. Et originalt, men større. Så nå kan jeg surfe mye mer på nett før jeg trenger å henge i laderen. Det gamle var veldig slitt, og kunne gå fra full til tom over natta. Snakk om mann som virkelig vet å tilfredstille sin kones behov.
Musemorbr / Skrevet 26. februar 2014 #20 Skrevet 26. februar 2014 Jeg kjente at jeg elsket ale når damen på polet omtalte "pale ale" med norsk uttale og ikke engelsk. Litt hatsk at det ikke er mulighet for lydfil her nå Hun skulle ha diskutert med min bestefar. Han er kjent for disse uttalene. Toppet seg da han kjørte en Pe-uge-oooot.
LanzaroteJenta Skrevet 26. februar 2014 #21 Skrevet 26. februar 2014 Hat: Lite søvn i natt. Forkjølelsen herjer IGJEN! Elsk: Blir bortskjemt av foreldrene mine som er på besøk. De disker opp med middager og leker med storebror. Akkurat nå har lillebror sovnet ved siden av meg og vi sløver i senga.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 26. februar 2014 #22 Skrevet 26. februar 2014 Ny hat; Mobilen, som en gang før har havna i dass og blitt redda, havna denne gangen i vasken. Og ser ut til å være beyond rescue. Elsk; Ny mobil på meg. Og jeg har faktisk råd til det. Og den kommer via ekspresslevering om 1-2 dager.
Ugl@ ruger... Skrevet 26. februar 2014 Forfatter #23 Skrevet 26. februar 2014 Hat 2 Det faktum at ingenting av badetøyet passet, est ut både her og de, mini trekantbkini er ikke greia i et badeland... Min mangel på tålmodighet for tida At jeg angret på morgenens latskap da jeg kom hjem sigen etter bading i varmebasseng, handletur og henting til bomba kåk... Elsk 2 Fant tekkelig badetøy jeg føler meg vel i Herlig å bade, svømme og kose seg i varmt vann uten å ha barn å passe på....litt uvant og rart også.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 26. februar 2014 #24 Skrevet 26. februar 2014 Hat.. Ekstrem dårlig råd nå Nav Regn så vi ikke gidder gå ut Konstaterer at det siste året har vært ett helvete Elsk Regn og storm i kveld,stearinlys obligatorisk Vårtegn ute,lovnader om forandring
frk Nilsen Skrevet 26. februar 2014 #25 Skrevet 26. februar 2014 Hat: - Noen (mann el barn) har klart å kaste/rote bort baksiden på pulsklokken, altså den delen som holder batteriet på plass.... Mye vits å kanste bort 80,- på et nytt batteri når det ser ut til at jeg må kjøpe ny. - Trøtt, fikk ikke duppen min på T-banen hjem - Kleshagen fra i går er blitt enda større Elsk: - Har ikke kommet på noe enda, skal på trening, kan ikke se at det er så veldig elsk....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå