Gå til innhold

Gutter vs jenter debatter på dib


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker meg et friskt barn jeg.

Ønsker å klare å bære frem et barn. Gutt eller jente spiller ingen rolle. H*n er sååå ønsket. Anonymous poster hash: 65bfe...304

Nettopp det jeg mener også!!

 

Anonymous poster hash: ef3ba...28e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste jeg føler jeg må forsvare er de idiotiske påstandene fra jentemammaer at ALLE damer automatisk har lyst på jenter. Det er det som er irriterende. Jeg fikk det jeg ønsket, en gutt, og vil ikke at andre skal gå rundt og syns "synd på meg" fordi jeg ikke har jente.

 

Anonymous poster hash: 9024e...ba0

Skrevet

http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144123041-hvis-du-kun-skulle-fått-ett-barn/page-3#entry146153132

 

Denne tråden viser at jeg har helt rett

 

Anonymous poster hash: 0d4df...445

Hæ? På hvilken måte da?

På den tråden svarer noen at de ønsker jente, andre ønsker gutt.

 

Er det kun rettferdig i din verden om alle ønsker seg jenter?

 

Hvis 99% av svarene i den tråden var fra kvinner som ønsket deg døtre, hadde du blitt sur da? Hadde du opprettet en ny tråd i forferdelse over at det fantes kvinner i dette landet som ikke ønsket seg gutt?

 

Anonymous poster hash: ed044...125

Skrevet

Tror det er mange sjalu guttemammaer som prøver å overbevise seg selv og andre om at de ikke innerst inne ønsker seg en jente. Kjenner ei som har 3 gutter og tar opp temaet gutt/jente hele tiden og jeg synes det blir litt slitsomt at hun skal sammenligne og hele tiden "overbevise" om at det er bedre å ha gutter. Har også et par mammaer med to sønner på Facebook som begge ga veldig klart uttrykk for at de ønsket jente da de ventet nr to. Nå venter jeg jente nr to (prøverørsbarn nr to, jeg kunne ikke brydd meg mindre om kjønn etter mange års forsøk for hvert barn) og begge disse som ønsket seg jente og fikk gutt har utelatt helt å kommentere noe som helst av det jeg har lagt ut siden vi fikk vite at det er jente. Ikke at det er noe å bry seg om egentlig, men er nesten litt trist at det er sånn.

 

Anonymous poster hash: cc416...cb8

Skrevet

Tror det er mange sjalu guttemammaer som prøver å overbevise seg selv og andre om at de ikke innerst inne ønsker seg en jente. Kjenner ei som har 3 gutter og tar opp temaet gutt/jente hele tiden og jeg synes det blir litt slitsomt at hun skal sammenligne og hele tiden "overbevise" om at det er bedre å ha gutter. Har også et par mammaer med to sønner på Facebook som begge ga veldig klart uttrykk for at de ønsket jente da de ventet nr to. Nå venter jeg jente nr to (prøverørsbarn nr to, jeg kunne ikke brydd meg mindre om kjønn etter mange års forsøk for hvert barn) og begge disse som ønsket seg jente og fikk gutt har utelatt helt å kommentere noe som helst av det jeg har lagt ut siden vi fikk vite at det er jente. Ikke at det er noe å bry seg om egentlig, men er nesten litt trist at det er sånn.

 

Anonymous poster hash: cc416...cb8

Det blir jo det samme som å si at på den andre siden så er det mange sjalu jentenmammaer som ikke vil innrømme ovenfor seg selv og andre at de innerst inne ønsket seg en sønn.

 

Anonymous poster hash: ed044...125

Skrevet

På seg selv kjenner man andre.

 

 

Anonymous poster hash: 65bfe...304

Skrevet

Tror det er mange sjalu guttemammaer som prøver å overbevise seg selv og andre om at de ikke innerst inne ønsker seg en jente. Kjenner ei som har 3 gutter og tar opp temaet gutt/jente hele tiden og jeg synes det blir litt slitsomt at hun skal sammenligne og hele tiden "overbevise" om at det er bedre å ha gutter. Har også et par mammaer med to sønner på Facebook som begge ga veldig klart uttrykk for at de ønsket jente da de ventet nr to. Nå venter jeg jente nr to (prøverørsbarn nr to, jeg kunne ikke brydd meg mindre om kjønn etter mange års forsøk for hvert barn) og begge disse som ønsket seg jente og fikk gutt har utelatt helt å kommentere noe som helst av det jeg har lagt ut siden vi fikk vite at det er jente. Ikke at det er noe å bry seg om egentlig, men er nesten litt trist at det er sånn. Anonymous poster hash: cc416...cb8

Overbevise seg selv!? Vel, før jeg i det hele tatt fikk barn så tenkte jeg alltid at jeg ville ha gutt. Så fikk jeg det da... Og kan ikke påstå at jeg har skiftet mening siden sist.

 

Når det gjaldt nr 2 så var det helt likegyldig hva kjønnet ble, kunne vært interessant med jente, men absolutt ingen større ønske enn en gutt til. Det er en gutt til, og jeg er storfornøyd med å bli den eneste damen i flokken. Prøver ikke å overbevise meg selv, bare enkelte andre som tror jeg ønsker meg jente. Blir bare kvalm av disse "konkurransene" om hvilket kjønn som er best.

 

 

Anonymous poster hash: 9024e...ba0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...