Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #26 Skrevet 25. februar 2014 Men kjære dere da, skjønte dere ikke at HI er ironisk? Anonymous poster hash: 14f54...93a Merkeleg forståeing av ordet ironisk. Er du trådstarter i KK-tråden eller? Anonymous poster hash: 3df74...04e Nei, men dere ser jo at det er en spøk, siden det har vært så mye pes om orddeling her inne :-) Var ikke mange som tok den gitt.... Anonymous poster hash: 14f54...93a Det er kanskje ikkje alle som har lest ALLE trådane her dei siste dagane? Eg syns det seier mykje meir om ein person at dei brukar omgrep dei ikkje forstår;) Anonymous poster hash: 3df74...04e Hva var det du mente var feil med ordet ironi? Og hva kan du fortelle om meg, siden du mener jeg har brukt ordet feil? Anonymous poster hash: 14f54...93a Ironi er å si noe annet enn hva en mener, oftest det motsatte. Det HI gjør her er satire, Ironi kan vere eit virkemiddel i satire men satire er ikkje ironi. Anonymous poster hash: 3df74...04e Det har du helt rett i :-) Det kan også være et uttrykk for en skjult mening, en hån, drive ap med noen. Jeg forstår meget godt meningen med ordet, men du må ikke tro at ett ord kun kan beskrives på en måte. Du forstår kanskje heller ikke at hovedinnlegget var en spøk, siden du trodde at ironi bare betydde å si det motsatte av hva man mener? Og så mener du at siden jeg brukte ordet "ironi", så kunne du fortelle mye om meg. Som foreksempel hva? Er det mulig å henge seg opp i bitte, bitte små bagateller... milde himmel. Anonymous poster hash: 14f54...93a Eg gjorde det enkelt for deg fordi eg rekna med at forståinga di var begrensa. Noko den er, for det du ramser opp er ikkje definasjon av ironi, men hensikt og respesjon av ironi. Eg måtte google og ser at du har henta formuleringane dine frå wikipedia, men rotar altså litt med kva dei omtalar. Anonymous poster hash: 3df74...04e
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #27 Skrevet 25. februar 2014 Det skulle vere hensikt bak ironi, berre så eg ikkje forvirrar folk meir. Anonymous poster hash: 3df74...04e
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #28 Skrevet 25. februar 2014 Bæsjeyrke faktisk.. haha! Bæsj og tiss og promp og fis. amen Anonymous poster hash: 03954...1be
Ladybird2014 Skrevet 25. februar 2014 #29 Skrevet 25. februar 2014 Hihi:) Særskriving, ikke orddeling.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #30 Skrevet 25. februar 2014 Men kjære dere da, skjønte dere ikke at HI er ironisk? Anonymous poster hash: 14f54...93a Merkeleg forståeing av ordet ironisk. Er du trådstarter i KK-tråden eller? Anonymous poster hash: 3df74...04e Nei, men dere ser jo at det er en spøk, siden det har vært så mye pes om orddeling her inne :-) Var ikke mange som tok den gitt.... Anonymous poster hash: 14f54...93a Det er kanskje ikkje alle som har lest ALLE trådane her dei siste dagane? Eg syns det seier mykje meir om ein person at dei brukar omgrep dei ikkje forstår;) Anonymous poster hash: 3df74...04e Hva var det du mente var feil med ordet ironi? Og hva kan du fortelle om meg, siden du mener jeg har brukt ordet feil? Anonymous poster hash: 14f54...93a Ironi er å si noe annet enn hva en mener, oftest det motsatte. Det HI gjør her er satire, Ironi kan vere eit virkemiddel i satire men satire er ikkje ironi. Anonymous poster hash: 3df74...04e Det har du helt rett i :-) Det kan også være et uttrykk for en skjult mening, en hån, drive ap med noen. Jeg forstår meget godt meningen med ordet, men du må ikke tro at ett ord kun kan beskrives på en måte. Du forstår kanskje heller ikke at hovedinnlegget var en spøk, siden du trodde at ironi bare betydde å si det motsatte av hva man mener? Og så mener du at siden jeg brukte ordet "ironi", så kunne du fortelle mye om meg. Som foreksempel hva? Er det mulig å henge seg opp i bitte, bitte små bagateller... milde himmel. Anonymous poster hash: 14f54...93a Eg gjorde det enkelt for deg fordi eg rekna med at forståinga di var begrensa. Noko den er, for det du ramser opp er ikkje definasjon av ironi, men hensikt og respesjon av ironi. Eg måtte google og ser at du har henta formuleringane dine frå wikipedia, men rotar altså litt med kva dei omtalar. Anonymous poster hash: 3df74...04e Hehe. Og hvordan står det til ellers i hverdagen da? Proppfull av humør og glede? Eller sitter du bare og er surkete og sur foran pc og retter på andre? Men du skjønner NÅ at HI spøkte? Anonymous poster hash: 14f54...93a
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #31 Skrevet 25. februar 2014 Men kjære dere da, skjønte dere ikke at HI er ironisk? Anonymous poster hash: 14f54...93a Merkeleg forståeing av ordet ironisk. Er du trådstarter i KK-tråden eller? Anonymous poster hash: 3df74...04e Nei, men dere ser jo at det er en spøk, siden det har vært så mye pes om orddeling her inne :-) Var ikke mange som tok den gitt.... Anonymous poster hash: 14f54...93a Det er kanskje ikkje alle som har lest ALLE trådane her dei siste dagane? Eg syns det seier mykje meir om ein person at dei brukar omgrep dei ikkje forstår;) Anonymous poster hash: 3df74...04e Hva var det du mente var feil med ordet ironi? Og hva kan du fortelle om meg, siden du mener jeg har brukt ordet feil? Anonymous poster hash: 14f54...93a Ironi er å si noe annet enn hva en mener, oftest det motsatte. Det HI gjør her er satire, Ironi kan vere eit virkemiddel i satire men satire er ikkje ironi. Anonymous poster hash: 3df74...04e Det har du helt rett i :-) Det kan også være et uttrykk for en skjult mening, en hån, drive ap med noen. Jeg forstår meget godt meningen med ordet, men du må ikke tro at ett ord kun kan beskrives på en måte. Du forstår kanskje heller ikke at hovedinnlegget var en spøk, siden du trodde at ironi bare betydde å si det motsatte av hva man mener? Og så mener du at siden jeg brukte ordet "ironi", så kunne du fortelle mye om meg. Som foreksempel hva? Er det mulig å henge seg opp i bitte, bitte små bagateller... milde himmel. Anonymous poster hash: 14f54...93a Eg gjorde det enkelt for deg fordi eg rekna med at forståinga di var begrensa. Noko den er, for det du ramser opp er ikkje definasjon av ironi, men hensikt og respesjon av ironi. Eg måtte google og ser at du har henta formuleringane dine frå wikipedia, men rotar altså litt med kva dei omtalar. Anonymous poster hash: 3df74...04e Hehe. Og hvordan står det til ellers i hverdagen da? Proppfull av humør og glede? Eller sitter du bare og er surkete og sur foran pc og retter på andre? Men du skjønner NÅ at HI spøkte? Anonymous poster hash: 14f54...93a Kjære deg, det var då verkeleg ikkje temaet for utvekslinga mellom meg og deg? Eg syns det er ganske fascinerande at du, som svara i denne tråden kun for å rette på andre vel denne strategien når du forstår at du har tatt feil. Eller trudde du at når eg skreiv at du brukte ironi-omgrepet feil gjorde det fordi eg ikkje forsto at dette var tull? Då har eg overvurdert deg, det må eg berre beklage. Eg trur du undervurderer dei som svarar her om du trur dei alle svarar i fullt alvor sjølv om dei ikkje prioriterer å vere den første til å rope ut at trådstartaren trollar. Enkelte av oss syns kanskje det er artig å sjå korleis slike trådar utviklar seg om "avsløringa" ikkje kjem med ein gong. Anonymous poster hash: 3df74...04e
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #32 Skrevet 25. februar 2014 Men kjære dere da, skjønte dere ikke at HI er ironisk? Anonymous poster hash: 14f54...93a Merkeleg forståeing av ordet ironisk. Er du trådstarter i KK-tråden eller? Anonymous poster hash: 3df74...04e Nei, men dere ser jo at det er en spøk, siden det har vært så mye pes om orddeling her inne :-) Var ikke mange som tok den gitt.... Anonymous poster hash: 14f54...93a Det er kanskje ikkje alle som har lest ALLE trådane her dei siste dagane? Eg syns det seier mykje meir om ein person at dei brukar omgrep dei ikkje forstår;) Anonymous poster hash: 3df74...04e Hva var det du mente var feil med ordet ironi? Og hva kan du fortelle om meg, siden du mener jeg har brukt ordet feil? Anonymous poster hash: 14f54...93a Ironi er å si noe annet enn hva en mener, oftest det motsatte. Det HI gjør her er satire, Ironi kan vere eit virkemiddel i satire men satire er ikkje ironi. Anonymous poster hash: 3df74...04e Det har du helt rett i :-) Det kan også være et uttrykk for en skjult mening, en hån, drive ap med noen. Jeg forstår meget godt meningen med ordet, men du må ikke tro at ett ord kun kan beskrives på en måte. Du forstår kanskje heller ikke at hovedinnlegget var en spøk, siden du trodde at ironi bare betydde å si det motsatte av hva man mener? Og så mener du at siden jeg brukte ordet "ironi", så kunne du fortelle mye om meg. Som foreksempel hva? Er det mulig å henge seg opp i bitte, bitte små bagateller... milde himmel. Anonymous poster hash: 14f54...93a Eg gjorde det enkelt for deg fordi eg rekna med at forståinga di var begrensa. Noko den er, for det du ramser opp er ikkje definasjon av ironi, men hensikt og respesjon av ironi. Eg måtte google og ser at du har henta formuleringane dine frå wikipedia, men rotar altså litt med kva dei omtalar. Anonymous poster hash: 3df74...04e Hehe. Og hvordan står det til ellers i hverdagen da? Proppfull av humør og glede? Eller sitter du bare og er surkete og sur foran pc og retter på andre? Men du skjønner NÅ at HI spøkte? Anonymous poster hash: 14f54...93a Kjære deg, det var då verkeleg ikkje temaet for utvekslinga mellom meg og deg? Eg syns det er ganske fascinerande at du, som svara i denne tråden kun for å rette på andre vel denne strategien når du forstår at du har tatt feil. Eller trudde du at når eg skreiv at du brukte ironi-omgrepet feil gjorde det fordi eg ikkje forsto at dette var tull? Då har eg overvurdert deg, det må eg berre beklage. Eg trur du undervurderer dei som svarar her om du trur dei alle svarar i fullt alvor sjølv om dei ikkje prioriterer å vere den første til å rope ut at trådstartaren trollar. Enkelte av oss syns kanskje det er artig å sjå korleis slike trådar utviklar seg om "avsløringa" ikkje kjem med ein gong. Anonymous poster hash: 3df74...04e Himmel og hav.... er du seriøs nå? Kan vi la dette ligge?? Anonymous poster hash: 14f54...93a
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #33 Skrevet 25. februar 2014 Men kjære dere da, skjønte dere ikke at HI er ironisk? Anonymous poster hash: 14f54...93a Merkeleg forståeing av ordet ironisk. Er du trådstarter i KK-tråden eller? Anonymous poster hash: 3df74...04e Nei, men dere ser jo at det er en spøk, siden det har vært så mye pes om orddeling her inne :-) Var ikke mange som tok den gitt.... Anonymous poster hash: 14f54...93a Det er kanskje ikkje alle som har lest ALLE trådane her dei siste dagane? Eg syns det seier mykje meir om ein person at dei brukar omgrep dei ikkje forstår;) Anonymous poster hash: 3df74...04e Hva var det du mente var feil med ordet ironi? Og hva kan du fortelle om meg, siden du mener jeg har brukt ordet feil? Anonymous poster hash: 14f54...93a Ironi er å si noe annet enn hva en mener, oftest det motsatte. Det HI gjør her er satire, Ironi kan vere eit virkemiddel i satire men satire er ikkje ironi. Anonymous poster hash: 3df74...04e Det har du helt rett i :-) Det kan også være et uttrykk for en skjult mening, en hån, drive ap med noen. Jeg forstår meget godt meningen med ordet, men du må ikke tro at ett ord kun kan beskrives på en måte. Du forstår kanskje heller ikke at hovedinnlegget var en spøk, siden du trodde at ironi bare betydde å si det motsatte av hva man mener? Og så mener du at siden jeg brukte ordet "ironi", så kunne du fortelle mye om meg. Som foreksempel hva? Er det mulig å henge seg opp i bitte, bitte små bagateller... milde himmel. Anonymous poster hash: 14f54...93a Eg gjorde det enkelt for deg fordi eg rekna med at forståinga di var begrensa. Noko den er, for det du ramser opp er ikkje definasjon av ironi, men hensikt og respesjon av ironi. Eg måtte google og ser at du har henta formuleringane dine frå wikipedia, men rotar altså litt med kva dei omtalar. Anonymous poster hash: 3df74...04e Hehe. Og hvordan står det til ellers i hverdagen da? Proppfull av humør og glede? Eller sitter du bare og er surkete og sur foran pc og retter på andre? Men du skjønner NÅ at HI spøkte? Anonymous poster hash: 14f54...93a Kjære deg, det var då verkeleg ikkje temaet for utvekslinga mellom meg og deg? Eg syns det er ganske fascinerande at du, som svara i denne tråden kun for å rette på andre vel denne strategien når du forstår at du har tatt feil. Eller trudde du at når eg skreiv at du brukte ironi-omgrepet feil gjorde det fordi eg ikkje forsto at dette var tull? Då har eg overvurdert deg, det må eg berre beklage. Eg trur du undervurderer dei som svarar her om du trur dei alle svarar i fullt alvor sjølv om dei ikkje prioriterer å vere den første til å rope ut at trådstartaren trollar. Enkelte av oss syns kanskje det er artig å sjå korleis slike trådar utviklar seg om "avsløringa" ikkje kjem med ein gong. Anonymous poster hash: 3df74...04e Himmel og hav.... er du seriøs nå? Kan vi la dette ligge?? Anonymous poster hash: 14f54...93a Det kan vi godt, sjølv om diskusjonsteknikken din har vore underhaldande. Anonymous poster hash: 3df74...04e
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #34 Skrevet 25. februar 2014 Men kjære dere da, skjønte dere ikke at HI er ironisk? Anonymous poster hash: 14f54...93a Merkeleg forståeing av ordet ironisk. Er du trådstarter i KK-tråden eller? Anonymous poster hash: 3df74...04e Nei, men dere ser jo at det er en spøk, siden det har vært så mye pes om orddeling her inne :-) Var ikke mange som tok den gitt.... Anonymous poster hash: 14f54...93a Det er kanskje ikkje alle som har lest ALLE trådane her dei siste dagane? Eg syns det seier mykje meir om ein person at dei brukar omgrep dei ikkje forstår;) Anonymous poster hash: 3df74...04e Hva var det du mente var feil med ordet ironi? Og hva kan du fortelle om meg, siden du mener jeg har brukt ordet feil? Anonymous poster hash: 14f54...93a Ironi er å si noe annet enn hva en mener, oftest det motsatte. Det HI gjør her er satire, Ironi kan vere eit virkemiddel i satire men satire er ikkje ironi. Anonymous poster hash: 3df74...04e Det har du helt rett i :-) Det kan også være et uttrykk for en skjult mening, en hån, drive ap med noen. Jeg forstår meget godt meningen med ordet, men du må ikke tro at ett ord kun kan beskrives på en måte. Du forstår kanskje heller ikke at hovedinnlegget var en spøk, siden du trodde at ironi bare betydde å si det motsatte av hva man mener? Og så mener du at siden jeg brukte ordet "ironi", så kunne du fortelle mye om meg. Som foreksempel hva? Er det mulig å henge seg opp i bitte, bitte små bagateller... milde himmel. Anonymous poster hash: 14f54...93a Eg gjorde det enkelt for deg fordi eg rekna med at forståinga di var begrensa. Noko den er, for det du ramser opp er ikkje definasjon av ironi, men hensikt og respesjon av ironi. Eg måtte google og ser at du har henta formuleringane dine frå wikipedia, men rotar altså litt med kva dei omtalar. Anonymous poster hash: 3df74...04e Hehe. Og hvordan står det til ellers i hverdagen da? Proppfull av humør og glede? Eller sitter du bare og er surkete og sur foran pc og retter på andre? Men du skjønner NÅ at HI spøkte? Anonymous poster hash: 14f54...93a Kjære deg, det var då verkeleg ikkje temaet for utvekslinga mellom meg og deg? Eg syns det er ganske fascinerande at du, som svara i denne tråden kun for å rette på andre vel denne strategien når du forstår at du har tatt feil. Eller trudde du at når eg skreiv at du brukte ironi-omgrepet feil gjorde det fordi eg ikkje forsto at dette var tull? Då har eg overvurdert deg, det må eg berre beklage. Eg trur du undervurderer dei som svarar her om du trur dei alle svarar i fullt alvor sjølv om dei ikkje prioriterer å vere den første til å rope ut at trådstartaren trollar. Enkelte av oss syns kanskje det er artig å sjå korleis slike trådar utviklar seg om "avsløringa" ikkje kjem med ein gong. Anonymous poster hash: 3df74...04e Himmel og hav.... er du seriøs nå? Kan vi la dette ligge?? Anonymous poster hash: 14f54...93a Det kan vi godt, sjølv om diskusjonsteknikken din har vore underhaldande. Anonymous poster hash: 3df74...04e Takk i lige måde ;-) Anonymous poster hash: 14f54...93a
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2014 #35 Skrevet 25. februar 2014 Men kjære dere da, skjønte dere ikke at HI er ironisk? Anonymous poster hash: 14f54...93a Merkeleg forståeing av ordet ironisk. Er du trådstarter i KK-tråden eller? Anonymous poster hash: 3df74...04e Nei, men dere ser jo at det er en spøk, siden det har vært så mye pes om orddeling her inne :-) Var ikke mange som tok den gitt.... Anonymous poster hash: 14f54...93a Det er kanskje ikkje alle som har lest ALLE trådane her dei siste dagane? Eg syns det seier mykje meir om ein person at dei brukar omgrep dei ikkje forstår;) Anonymous poster hash: 3df74...04e Hva var det du mente var feil med ordet ironi? Og hva kan du fortelle om meg, siden du mener jeg har brukt ordet feil? Anonymous poster hash: 14f54...93a Ironi er å si noe annet enn hva en mener, oftest det motsatte. Det HI gjør her er satire, Ironi kan vere eit virkemiddel i satire men satire er ikkje ironi. Anonymous poster hash: 3df74...04e Det har du helt rett i :-) Det kan også være et uttrykk for en skjult mening, en hån, drive ap med noen. Jeg forstår meget godt meningen med ordet, men du må ikke tro at ett ord kun kan beskrives på en måte. Du forstår kanskje heller ikke at hovedinnlegget var en spøk, siden du trodde at ironi bare betydde å si det motsatte av hva man mener? Og så mener du at siden jeg brukte ordet "ironi", så kunne du fortelle mye om meg. Som foreksempel hva? Er det mulig å henge seg opp i bitte, bitte små bagateller... milde himmel. Anonymous poster hash: 14f54...93a Eg gjorde det enkelt for deg fordi eg rekna med at forståinga di var begrensa. Noko den er, for det du ramser opp er ikkje definasjon av ironi, men hensikt og respesjon av ironi. Eg måtte google og ser at du har henta formuleringane dine frå wikipedia, men rotar altså litt med kva dei omtalar. Anonymous poster hash: 3df74...04e Hehe. Og hvordan står det til ellers i hverdagen da? Proppfull av humør og glede? Eller sitter du bare og er surkete og sur foran pc og retter på andre? Men du skjønner NÅ at HI spøkte? Anonymous poster hash: 14f54...93a Kjære deg, det var då verkeleg ikkje temaet for utvekslinga mellom meg og deg? Eg syns det er ganske fascinerande at du, som svara i denne tråden kun for å rette på andre vel denne strategien når du forstår at du har tatt feil. Eller trudde du at når eg skreiv at du brukte ironi-omgrepet feil gjorde det fordi eg ikkje forsto at dette var tull? Då har eg overvurdert deg, det må eg berre beklage. Eg trur du undervurderer dei som svarar her om du trur dei alle svarar i fullt alvor sjølv om dei ikkje prioriterer å vere den første til å rope ut at trådstartaren trollar. Enkelte av oss syns kanskje det er artig å sjå korleis slike trådar utviklar seg om "avsløringa" ikkje kjem med ein gong. Anonymous poster hash: 3df74...04e Himmel og hav.... er du seriøs nå? Kan vi la dette ligge?? Anonymous poster hash: 14f54...93a Det kan vi godt, sjølv om diskusjonsteknikken din har vore underhaldande. Anonymous poster hash: 3df74...04e Takk i lige måde ;-) Anonymous poster hash: 14f54...93a Eg forsto ikkje at du var dansk, då trekk eg det heile tilbake altså. Ikkje lett med omgrep og rettskriving på eit anna språk. Anonymous poster hash: 3df74...04e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå