Gå til innhold

Jeg er så for tvilet!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så for tvilet! Jeg har prøvd i åre vis og komme inn på Høg skole, men jeg Kommer ikke inn på første ønske mitt. Det er så sinn sykt høye krav. Mitt drømme ønske er og bli syke pleier. Har prøvd og få jobb, men kommunen har ingen ting og til by til meg i helse vesenet. Ååh :( :( jeg ender vel opp som u-utdanna alene mor med masse hus lån og dorlig inn tekt. Har samboer nå, men han sier at han ikke vil bo med meg når jeg ikke har noe utdannelse. Ham sier jeg er dum. Men det er jo han som er dum. For ham kaller meg dum. Han jobber som rør legger , ikke så bra utdannelse det heller. Bæsje yrke spør du meg. Nå er jeg u føre trygdet eller hva det heter. Æsj ble litt kjempe sært inn legg det her, men syns jeg har så lite livs gnist at jeg må bare ha litt ut brudd et sted. Andre her som står fast i sin livs situasjon?

Anonymous poster hash: bf36f...199

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det heter sam boer !!

Lære seg å skrive så skal du se hvor mye lettere det går.... ;)

Anonymous poster hash: d7899...be7

Skrevet

Nei, jeg tror det skrives samboer altså. Så der tar du feil. Hvordan kan jeg lære meg og skrive bedre? Trudde jeg var ok på rett skrivning. Skjønner ikke hvordan det skal bedre min livs situasjon.

H I

Skrevet

Er du psyk eller??

Anonymous poster hash: 79c4f...a76
Skrevet

Jeg bare håper dette er en tulletråd.

Anonymous poster hash: 9d6df...7a3

Skrevet

Troll!

Anonymous poster hash: 31c47...4b7

Skrevet

For tvilet? Inn legg? Og du tok ikke den med sam boer? Sorry, men det er jo litt morsomt:)

Anonymous poster hash: 30611...048

Skrevet