Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #26 Skrevet 24. februar 2014 Det har hendt her også at jeg har overreagert litt når barna har gjort noe galt (eller ikke gjort noe), men jeg har et barn som kan finne på å gjøre noe lignende med vilje da.. Aldri bæsjet ut over hele rommet, men har faktisk tisset på gulvet med vilje. (Barnet mitt sliter også med bl.annet konsentrasjonen og er en del krevende). Men jeg prøver alltid å se an situasjonen, for selv om mye galt blir gjort med vilje så er det også selvfølgelig mye han ikke mener å gjøre Uansett, du har sagt unnskyld og pratet med henne og jeg er sikker på at det kommer til å gå helt fint. Bare husk å finn ut hva som egentlig har skjedd neste gang før du reagerer Anonymous poster hash: d4c34...838
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #27 Skrevet 24. februar 2014 Kommer jo helt Ann på hele situasjonen. Skjedde dette pga hun var dårlig i magen og ikke rakk doen, eller pga hun ikke gadd og gå på do og holdt seg lenge. Er det diaré så kan en vel ikke bli sur,en normal stor unge griser ikke ned badet med vilje tenker jeg! Anonymous poster hash: 06c38...75b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå