Superdolly Skrevet 26. februar 2014 #26 Skrevet 26. februar 2014 Jeg hadde nok ikke ant hvordan jeg skulle reagere, men jeg hadde i mitt stille sinn tenkt at de var både uhøflige og ufine. Ikke bare fordi de tydeligvis kun spiser Toro men fordi de sa det høyt. I min verden spiser man det man får, så sant det ikke gjelder allergier. Jeg hadde nok ikke bedt de folkene på middag igjen nei...
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #27 Skrevet 26. februar 2014 Smakte de ikke engang? Eller kan det hende at de faktisk ikke syns maten din var god...? Merker godt at forskjellige familier liker forskjellige typer smaker, og selv om jeg får servert hjemmelaget mat (som jeg i utgangspunktet er veldig glad i) har det hendt at jeg ikke syns det har smakt godt. Min mors hjemmelagede mat har jeg f.eks. ikke noe til overs for - og det var litt av grunnen til at jeg flytta hjemmefra veldig tidlig! Anonymous poster hash: 83f2a...898
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #28 Skrevet 26. februar 2014 Har et vennepar som også lager mye fra bunn av, slik som oss. Men de lager det på en helt annen måte. Jeg tror de synes vår mat smaker like mye høgg, som vi synes deres mat smaker høgg. Derfor møtes vi på midten med litt halvfabrikata fra Toro, sånn at vi ikke bli uvenner etter hvert måltid. Bare nevner det... Anonymous poster hash: 4d2e0...2da
BellaSuz Skrevet 26. februar 2014 #29 Skrevet 26. februar 2014 Herregud er det mulig?? 😳 det rareste av alt var at de på toppen skulle belære deg om matlaging, haha!! Og spaghetti rimini er vel hundemat på boks? 😝 Apropos Toro lasagne,- jeg har aldri laget fra bunnen av før og har laget Toro eller knorr sin. Noe som har fungert greit. Men i dag skulle jeg slå til med fullkornsvarianten....ÆSJÆSJÆSJ!!! Det var noe av det styggeste jeg har smakt! Så hvis du HI har en god hjemmelaget oppskrift å dele så blir jeg veldig glad 😉
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2014 #30 Skrevet 26. februar 2014 Haha "spaghetti Rimini", det har jeg kun spist en gang, da var jeg gravid med veldig rare cravings (eller vent litt, det var vel "spaghetti a la capri" og langt fra noen kulinarisk opplevelse). Jeg hadde blitt så flau på deres vegne at jeg mest sannsynlig hadde blitt stum (noe som skjer meget sjelden). Ville forøvrig "advart" andre naboer mot å invitere disse folka på hjemmelaget mat. Gud bedre... Ha ha, jeg også. Men spiste bare de små pølsene da, det var de jeg MÅTTE ha...Ææææsj Anonymous poster hash: ce36b...845
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå