Gå til innhold

Han vil IKKE sterilisere seg! Hvordan overtale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er den som bør gjøre dette, men hvordan dere kommer dit er vanskelig for meg å si når jeg ikke kjenner dere. Med tanke på at du har gjennomgått et hastesnitt er det godt mulig at du har fått sammenvoksninger i buken som gjør en sterilisering vanskelig, og at det blir et mer omfattende inngrep. Hvis han nekter uansett så ville jeg ikke betalt for evt egen sterilisering.

Anonymous poster hash: 73ed3...6e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enkelte menn er feige, han kan håde fryse ned sperm og revesere inngrepet, vi kvinner kan ingen av delene. Inngrepet er rimeligere og langt mndre omfattende på menn enn for oss kvnner. Tving ham! Ingen samleie før han har fiksa og så fått grønt øys om st han er steril!!

Det er et betydelig større inngrep for oss kvinner, nakose og full pakke, for men lokal bedøvelse.

Anonymous poster hash: 2ab86...7a4

Tving han?? Seriøst?

Skrevet

Du får spare opp til operasjon du .,, kan ikke tvinge mannen til noe han ikke vil.

Skrevet

Hvor gammel er mannen din? Du har 3 barn, han er "bare" far til 1 av de, kanskje han ønsker seg flere?

Siden dere skal gifte dere satser dere på hverandre og da hadde jeg heller spart litt på bryllupsutgiftene slik at dere sammen har råd til din operasjon, for du vil jo sterilisere deg.

Anonymous poster hash: e014e...13e
Skrevet

Hvordan overtale??

Hvordan hadde du likt det om han gnålet på deg om at du skulle snipp snipp og du ikke ville???

Skrevet

Problemet er vel at vi ikke ønsker flere barn, hverken han eller jeg.. Og han sier jeg kan sterilisere meg. Men når jeg fikk høre hvor mye mer komplisert det er for kvinner enn menn, både prismessig og operasjon, så ser jeg ikke problemet. Tror bare han er redd...

Han har sagt han skulle tenke på det iallefall, så vi får se da...

Hi

Anonymous poster hash: 71e46...eca

Skrevet

Problemet er vel at vi ikke ønsker flere barn, hverken han eller jeg.. Og han sier jeg kan sterilisere meg. Men når jeg fikk høre hvor mye mer komplisert det er for kvinner enn menn, både prismessig og operasjon, så ser jeg ikke problemet. Tror bare han er redd...

Han har sagt han skulle tenke på det iallefall, så vi får se da...

Hi

Anonymous poster hash: 71e46...eca

Selve inngrepet tar 15 min, de gjør det lapraskopisk. Snakk med legen din så skriver han henvisning og et brev for deg til det sykehuset du velger som har kortest ventetid. Jeg fikk det dekket og betalte bare 390kr. Send meg en PM hvis du vil vite mer, har ikke så lyst til å forklare hvorfor her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...