☆☆☆ Skrevet 24. februar 2014 #51 Skrevet 24. februar 2014 Vi er søvnlause i samme rom. Soving er eit vagt minne.
BareMas Skrevet 24. februar 2014 #52 Skrevet 24. februar 2014 Ja, bortsett fra hver tredje uke, da har han nattevaktsuke
Ikkesåallerværst Skrevet 24. februar 2014 #53 Skrevet 24. februar 2014 Det er litt ymse. Vi har en del konstellasjoner i løpet av uka, med ulike sammensetninger og ulike steder. Begge barna har sovet dårlig de to første årene, eldste kommer inn innimellom, de er syke, vi er syke, en av de voksne får ikke sove, en av de voksne snorker, osv. Det er nesten alltid noe. Før barna, sov vi sammen og holdt rundt hverandre nesten hver natt -minus de gangene en av oss ikke fikk sove, eller snorket. Jeg mener det er en misforståelse at alle ekteskap/samboerskap har en konstant kosemosetid. Det er mye hardt møkkaarbeid og praktiske løsninger. Men så klart, det finnes sikkert mange som sovner krøllet sammen gjennom hele ekteskapet.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #54 Skrevet 24. februar 2014 Nå samsover jeg med babyen på 4 måneder, mannen sover på sofaen. Bedre for oss alle tre, mannen får sove natten gjennom og jeg og baby har god plass. Men må innrømme at jeg gleder meg til babyen flytter til egen seng og jeg får kjæresten min tilbake på natta. Anonymous poster hash: 1f3d9...3dd
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #56 Skrevet 24. februar 2014 Dere som har menn med pustemaskin og hele pakka, er dere sammen med ekstremt overvektige beist? Anonymous poster hash: f9e0d...e8a Man kan bli overvektig av søvnapné, fordi man sjeldent når den dype søvnen man trenger for at de indre organene skal få hvile og fungere skikkelig. Og derfor forbinder man ofte snorking med fedme. Og etter hvert som søvnapnéen kan gjøre til at noen legger mer og mer på seg, så forverres også ofte snorkingen, dessverre. Anonymous poster hash: 34b89...118
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #57 Skrevet 24. februar 2014 Vi sover på hvert vårt rom. mannen min snorker og jeg sover utrolig lett og sover ofte sammen med minsta som er 1,5. Dessuten står mannen tidlig opp, typ før seks. kjenner at jeg ikke trenger å vekkes noe ekstra om nettene. Tror også at dette har litt med alder å gjøre.Hadde du spurt meg når jeg var i 20 årene ville jeg aldri sovet alene uten kjæresten min. Idag er jeg 20 år eldre og ser litt anderledes på det. Anonymous poster hash: 2b60e...050
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #58 Skrevet 24. februar 2014 Ja! Kan telle på en hånd hvor mange ganger vi hat sovet separat siden vi begynte å date. Nå når vi bor sammen sover jeg utrolig dårlig når han jobbet natt. Han liker å kose om natten & jeg vil helst ligge litt alene pga han er så tung & jeg ikke får puste & har blåmerker når jeg våkner pga han ligger med armen eller hele kroppen på ribbena mine hele natta. Men setter stor pris på all koden & at han er sån selv om det blir litt sårt av og til Anonymous poster hash: 46991...c6e
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #59 Skrevet 24. februar 2014 Vi sover på hvert vårt rom siden vi ikke orker hverandre Alternativet er å bli skilt, så det er et enkelt valg. Anonymous poster hash: f218f...67b
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #60 Skrevet 24. februar 2014 Som regel, med mindra barna ikke sover om natta, da ligger jeg på sofaen Anonymous poster hash: 7a4b9...fdd
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 24. februar 2014 #61 Skrevet 24. februar 2014 Ja så klart, ellers får jeg ikke sove
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #62 Skrevet 24. februar 2014 Vi sover på hvert vårt rom siden vi ikke orker hverandre Alternativet er å bli skilt, så det er et enkelt valg. Om jeg ikke orket mannen min, hadde valget mitt vært enkelt: Ha det på badet! Anonymous poster hash: 6259b...c6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå