Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #26 Skrevet 23. februar 2014 Ja ❤️ selvfølgelig. Under samme dyne også ! Heldigvis snorker han ikke, hadde han gjort det hadde vi ikke kunnet sove på samme rom tror jeg. Våkner av hver minste lille lyd og får ikke sove hvis det er lyder noen steder Anonymous poster hash: 15378...e83
skinnfilla Skrevet 23. februar 2014 #27 Skrevet 23. februar 2014 Nei, han snorker noe helt sinnsykt, er ikke mulig å få sove . Han rykker til, får kramper i bena og sover generelt dårlig pga kronisk sykdom. Nå har han pustemaskin , så han snorker ikke så fælt lengre, men det blir som å dele seng med en middels stor bøffelflokk.... Selvfølgelig legger vi oss sammen innimellom... Men jeg tusler som regel ut igjen i løpet av natten.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #28 Skrevet 23. februar 2014 Er det virkelig så mange som ikke sover sammen på fast basis? Anonymous poster hash: 141f2...f00 I USA f.eks er det mest vanlig å ha vær sitt rom. Dersom en har råd da vel og merke. Anonymous poster hash: 819de...514 Men usa er ett folkeslag for seg selv på de fleste områder. Dette spørsmålet ble stilt på ett norsk forum og jeg blir litt overrasket over hvor mange par som ikke engang sover sammen. Anonymous poster hash: 141f2...f00
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #29 Skrevet 23. februar 2014 Som oftest ikke pga at han snorker. Vi har det bedre på den måten. Begge 2 er uthvilte:) Anonymous poster hash: e25ac...12f
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #30 Skrevet 23. februar 2014 Er det virkelig så mange som ikke sover sammen på fast basis? Anonymous poster hash: 141f2...f00 I USA f.eks er det mest vanlig å ha vær sitt rom. Dersom en har råd da vel og merke.Anonymous poster hash: 819de...514 Men usa er ett folkeslag for seg selv på de fleste områder. Dette spørsmålet ble stilt på ett norsk forum og jeg blir litt overrasket over hvor mange par som ikke engang sover sammen. Anonymous poster hash: 141f2...f00 det ser vell ut til at nordmenn og amerikanere er ganske like på dette området, selv om ikke så mange nordmenn innrømmer for venner og familie at de sover på hver sine rom. Anonymous poster hash: 9c2dd...d5f
lilyblue Skrevet 23. februar 2014 #31 Skrevet 23. februar 2014 Ja. Men hater at han insisterer på å ha dobbeldyne når han alltid stjeler hele. Må på Kid i morgen!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #32 Skrevet 23. februar 2014 Går da ikke an å ikke sove på rom med den man er gift med! Anonymous poster hash: bdfdb...a92 Det går så fint så. Når din "bedre halvdel" snorker, har 45 pustestopp i timen, bruker pustemaskin, sikler og liker å slenge beina over deg som slegger i løpet av natten, og man selv er kontrollfreak og ikke får sove om man ikke hører ungene med en gang de knyr, så er det greit med eget soverom. Da rekker man å savne hverandres armkrok litt også, og det blir litt ekstra stas når muligheten byr seg. Og så blir det lettere å fordele det når vi gir hverandre muligheten til å sove ut, annen hver dag i helga; bare til å nekte ungene inngang til hverandres soverom før klokka er minst 10. Man kan ha det fint sammen i hverdagen selv om man ikke puster hverandre inn i øra om natten. Anonymous poster hash: 34b89...118
yogajente Skrevet 23. februar 2014 #33 Skrevet 23. februar 2014 Vanligvis ja, men akkurat nå ligger han på stua siden jeg fortsatt nattammer. Flytter inn igjen så fort junior gir seg!
Hjertefru Skrevet 23. februar 2014 #34 Skrevet 23. februar 2014 Sover og sover.... Akkurat nå har jeg snorkinga i øret. Derfor jeg er her inne nå. Skal stappe inni sov i ro i håp om at lyden dempes litt... Så jeg får sove God natt !
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #35 Skrevet 23. februar 2014 Dere som har menn med pustemaskin og hele pakka, er dere sammen med ekstremt overvektige beist? Anonymous poster hash: f9e0d...e8a
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #36 Skrevet 23. februar 2014 Dere som har menn med pustemaskin og hele pakka, er dere sammen med ekstremt overvektige beist? Anonymous poster hash: f9e0d...e8a
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #37 Skrevet 23. februar 2014 Dere som har menn med pustemaskin og hele pakka, er dere sammen med ekstremt overvektige beist?Anonymous poster hash: f9e0d...e8a Sannsynligvis! Anonymous poster hash: 4ac75...670
Hjertefru Skrevet 23. februar 2014 #38 Skrevet 23. februar 2014 Dere som har menn med pustemaskin og hele pakka, er dere sammen med ekstremt overvektige beist? Anonymous poster hash: f9e0d...e8a Here we go again.... Nå er det hvertfall natta.......
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #39 Skrevet 23. februar 2014 Dere som har menn med pustemaskin og hele pakka, er dere sammen med ekstremt overvektige beist?Anonymous poster hash: f9e0d...e8a Sannsynligvis! Anonymous poster hash: 4ac75...670 Min sønn på 4 år har pustemaskin og "hele pakka" ! Han veier 16kg, så er en liten flis. Han blir nok gift og sånn når han blir stor finnes mange grunner til å bruke CPAP. Anonymous poster hash: 067be...bed
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #40 Skrevet 24. februar 2014 Dere som har menn med pustemaskin og hele pakka, er dere sammen med ekstremt overvektige beist? Anonymous poster hash: f9e0d...e8a Nei, mannen min er både slank og veltrent! Er du utrolig umoden og tror verden er så svart/hvitt?? Det er mange årsaker til pustemaskin! Svigerfar har det samme, han er liten og tynn Anonymous poster hash: abf3b...588
Nodisc Skrevet 24. februar 2014 #41 Skrevet 24. februar 2014 Ja, kunne ikkje forestilt meg noke anna han sove med øreproppa kvar natt da, siden eg begynte å snorke under svangerskapet
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #42 Skrevet 24. februar 2014 Jeg antar at man kan finne på å snorke både i Norge og USA. Jeg er selv gift med en slank og hyggelig mann som dessverre snorker mye, og i og med at vi har fem soverom i huset, er det praktisk om vi sover på hvert vårt rom på netter hvor det er viktig at begge får nok søvn, for eksempel om vi begge har svært krevende møter på jobb påfølgende dag. Jeg kan ikke skjønne at enkelte av dere er så korte at dere "ikke synes at slikt går an!". Anonymous poster hash: 6259b...c6f
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #43 Skrevet 24. februar 2014 De som ikke skjønner at det går an å sove på hvert sitt rom, har ikke selv kjent på kroppen hvordan det er å sove i samme rom som en snorker. En annen ting med oss damer, er at vi sover lett etter en fødsel, hvor lenge denne fasen varer er individuelt. Hos oss har mannen nettopp flyttet tilbake til vår seng, etter nesten 3 år på eget soverom. Vi har 3 barn så dette har vi vært gjennom før. Første pri nr 1, med små barn i hus er god nattesøvn for alle. Når man er innstilt på at det er en fase, så går dette helt fint. Anonymous poster hash: 89309...363
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #44 Skrevet 24. februar 2014 Svigerforeldra mine har hvert gift i over 30 år. De leier hender og virker nyforelsket hele tiden. De har ikke delt soverom på 10 år. Tenk det dere Anonymous poster hash: 81fed...598
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #45 Skrevet 24. februar 2014 Jeg er overvektig og jeg snorker ikke. Min mann er slank og snorker forferdelig! Så kjenner jeg blir provosert over idiotiske kommentarer. Såeee Anonymous poster hash: e25ac...12f
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #46 Skrevet 24. februar 2014 Vi deler ekteseng, ja 😍 Anonymous poster hash: dd5fd...d52
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #47 Skrevet 24. februar 2014 Sover i samme rom:-) med baby i seng ved siden av vår seng. Anonymous poster hash: 1b60d...a41
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #48 Skrevet 24. februar 2014 Vi sover bedre hver for oss... både han og jeg sover lett, og begge beveger seg mye. Dårlig kombinasjon. Jeg sover også mye bedre når jeg sover med jenta vår :-) det er koselig å sove sammen innimellom. . Anonymous poster hash: 835c9...259
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #49 Skrevet 24. februar 2014 Vi deler ekteseng, ja Anonymous poster hash: dd5fd...d52 "Deler ekteseng", og har dere kun i misjonærstilling om freddan, formodentlig. Anonymous poster hash: 6259b...c6f
.....oceana...... Skrevet 24. februar 2014 #50 Skrevet 24. februar 2014 Nei, pga snorke problemer. Men vi elsker hvernadre og har 10års bryllupsdag til sommeren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå