Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #26 Skrevet 23. februar 2014 Vi har tre stoler i begge våres biler. I tillegg har vi sete til minste og puter til de to største hos besteforeldre siden de gjerne er behjelpelige med henting i barnehage og skole. Anonymous poster hash: e1c08...cbb
annesmil Skrevet 23. februar 2014 #27 Skrevet 23. februar 2014 (endret) Om du bor i Oslo har barnashus outlet på Kalbakken, der har de alltid eldre modeller (2012,2013) av bilseter til veldig nedsatt pris (de er jo helt nye, bare at produsenten har kommet med ny farge o.l.) Endret 23. februar 2014 av annesmil
♥ Løvemamma ♥ Skrevet 23. februar 2014 #28 Skrevet 23. februar 2014 Vi har stol i hver bil, og en stol til hver av besteforeldrene sine biler.
PeppaPig Skrevet 24. februar 2014 #29 Skrevet 24. februar 2014 (endret) Har et bilsete i hver bil. Endret 24. februar 2014 av PeppaPig
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2014 #30 Skrevet 24. februar 2014 Bilstol i hver bil, pluss i besteforeldrene sine biler som er 3 stk. Så her eier vi 5 bilstoler. Haha, har ikke problem med at jeg ikke får brukt opp penga lenger 😝 Anonymous poster hash: 554ad...69c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå