Gå til innhold

Dere som har barn og 2 biler


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tre stoler i begge våres biler. I tillegg har vi sete til minste og puter til de to største hos besteforeldre siden de gjerne er behjelpelige med henting i barnehage og skole.

 

Anonymous poster hash: e1c08...cbb

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Om du bor i Oslo har barnashus outlet på Kalbakken, der har de alltid eldre modeller (2012,2013) av bilseter til veldig nedsatt pris (de er jo helt nye, bare at produsenten har kommet med ny farge o.l.)

Endret av annesmil
Skrevet

Vi har stol i hver bil, og en stol til hver av besteforeldrene sine biler.

Skrevet (endret)

Har et bilsete i hver bil.

Endret av PeppaPig
Skrevet

Bilstol i hver bil, pluss i besteforeldrene sine biler som er 3 stk. Så her eier vi 5 bilstoler. Haha, har ikke problem med at jeg ikke får brukt opp penga lenger 😝

 

Anonymous poster hash: 554ad...69c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...