Gå til innhold

Dere som har barn og 2 biler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere 2 sett med bilstoler? Vi er begge i jobb, og ungen går i bhg. Jeg skal levere, han skal hente. Vi jobber i hver vår retning fra bhg.

Og for ikke å snakke om hvis barnet er sykt og må hentes.

Er det evt vanlig å sette bilstolen i bhg? Kan virkelig ikke se det for meg pga alle vognene de allerede har stående og tar plass...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har dobbelt opp med bilstoler. Dyrt, men verdt det.

Skrevet

Vi har to bilstoler i vær bil

Skrevet

Har dobbelt opp ja. Har passet på å benytte oss av kampanjer. også sparte vi nok litt på at vi ikke trengte dobbelt opp før eldste kunne over i beltestol, så da trengte vi å bare kjøpe to beltestoler(som jo er litt billigere) og ikke to bakovervendte til.

Anonymous poster hash: 408b7...90d
Skrevet

Bilstol i begge bilene.

Anonymous poster hash: dc9df...91e

Skrevet

Har kun ett sett, går greit foreløpig, mulig vi må kjøpe to sett til høsten.

Skrevet

To seter i hver bil. Dyrt, men for praktisk til å la være. :-)

Skrevet

Ja, det har vi.

Anonymous poster hash: 17920...ab5

Skrevet

Skjønner :) får dra ut å handle i morgen. noen som vet om tilbud akkurat nå? :)

Skrevet

3 stoler i hver bil.

Noe annet hadde ikke vært gjennomførbart.

Vurderte også en stund enda 3 stoler stående hos besteforeldre.

Skrevet

Babyshop har 25% på BeSafe nå. Eller...om det gjelder fra i morgen av også, er jeg ikke sikker på. Verdt å sjekke ut.

Men det kommer jo stadig forskjellige tilbud da....

Skrevet

Har dobbelt opp, ja. Passet på å kjøpe når det var tilbud :)

Skrevet

Dobbelt opp her også.

Anonymous poster hash: 5a373...a51

Skrevet

Har bilsete til begge i en bil og kun ett ekstra sete i den andre. Vi jobber om hverandre, og bhg ser vi hjenmefra, så den som skal hente tar bilen med seter for å spare tid. Den andre går å leverer.

Skrevet

Vi har to seter i hver bil, ja. Jeg leverer, han henter.

Skrevet

foreløpig kun ett sete..Får vi bhg plass der vi vil så kan den som skal hente bare gå ned og hente. 

Skrevet

Har alltid hatt dobbelt opp.

Nå som yngste er 5 år og bruker beltestol har vi tatt sjansen på å kjøpe brukt (av venners venner) og kjøpt en på kampanje selv. Har den vi har kjøpt ny i hovedbilen, den vi alltid bruker på familieutflukter, ferie o.l.

Anonymous poster hash: a34d7...9ed
Skrevet

Vi har to til eldste, yngste sit i babysetet. Når babyen må over i nytt sete vil det vise seg kva vi gjer, må nok til med to nye seter og etter kvart fire beltestolar :(

Skrevet

eldste er så stor at han ikke lenger trenger sete, men har et småbarnsseter i hver bil til minsten. 

Anonymous poster hash: d7772...75c
Gjest Husfrua
Skrevet

Har kun stoler i ene bilen.Er ikke mulig å få to bakovervendte og en fremovervendt til å sitte skikkelig i den andre.Men stort sett jeg som kjører og henter. Ellers setter vi setene igjen i bhg.Heldig sånn sett.

Skrevet

Når lillebror brukte babystol hadde vi bare 1. Han ble jo aldri "forlatt" noen plass uten at stolen var med. Med base i bilen tok vi likegodt ut hele stolen og kunne brukt uten base ved behov.

Har alltid hatt 2 stoler i gruppe 2. En i hver bil. Beltestolene flytter vi på. Farfar og farmor har egen. Nå har vi bare behov for 1 beltestol, men har 2 så kan ha en i hver bil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...