Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #26 Skrevet 23. februar 2014 Kjære deg. Skjønner at panikken har herjet en stund. Flyskrekk er en ting, men du skriver at du aldri ville tilgitt deg selv om noe skulle skjedd med lillegutt i magen på turen. Det er ikke farlig for babyen å fly og GC har veldig gode sykehus om du av en eller annen grunn skulle trenge hjelp. Har en venninne med et lite barn som fikk et illebefinnende på gc, og det ble sagt etterpå at hun kun overlevde pga eksperisen de hadde der (MasPalomas), ekspertise de ikke har alle steder i Norge. Så når du har kommet deg ned og flyskrekken har sluppet taket, nyyyyt ferien og kos deg med storesøster. Deilig med mindre klær på en stor kropp og det er heller ikke avskrekkende varmt der nede nå. Jeg er i uke 33 nå og hadde jeg fått tilbud om tur hadde jeg dratt i morgen den dag God ferie! Anonymous poster hash: 94d1f...016
L'attente Skrevet 23. februar 2014 Forfatter #27 Skrevet 23. februar 2014 Je Kjære deg. Skjønner at panikken har herjet en stund. Flyskrekk er en ting, men du skriver at du aldri ville tilgitt deg selv om noe skulle skjedd med lillegutt i magen på turen. Det er ikke farlig for babyen å fly og GC har veldig gode sykehus om du av en eller annen grunn skulle trenge hjelp. Har en venninne med et lite barn som fikk et illebefinnende på gc, og det ble sagt etterpå at hun kun overlevde pga eksperisen de hadde der (MasPalomas), ekspertise de ikke har alle steder i Norge. Så når du har kommet deg ned og flyskrekken har sluppet taket, nyyyyt ferien og kos deg med storesøster. Deilig med mindre klær på en stor kropp og det er heller ikke avskrekkende varmt der nede nå. Jeg er i uke 33 nå og hadde jeg fått tilbud om tur hadde jeg dratt i morgen den dag God ferie! Anonymous poster hash: 94d1f...016 Jeg har litt mer roen nå, jeg har blitt supergodt ivaretatt av personalet her, og føler meg egentlig ganske frisk og freidig til tross for at jeg er E-norm!!! Nå gleder jeg meg til å komme av flyet. Har hørt mye positivt om sykehusene p Kanariøyene så jeg er ikke redd for noe særlig der nede. Det er god stemning på flyet og jeg er klar for en uke i flip flops!
MrsMilla Skrevet 23. februar 2014 #28 Skrevet 23. februar 2014 Jeg er 32 uker og skal fly til kanariøyene om seks timer. Jeg har flyskrekk til tusen og er i tillegg nå redd for både blodpropp og konsekvenser hos lillegutt i magen. Turen varer litt over 5 timer og jeg har grått, vært irritabel, og vært passiv om en annen i dag. Dette er en tur jeg MÅ dra på siden min datter på 7 gleder seg. Men jeg finner ingen glede nå. Jeg trenger SÅRT noen med erfaring som kan gi meg noen råd. Jeg er i tillegg til høygravid også blitt velsignet med noen ekstra kg så jeg er livredd mildt sagt. Aktivitetsnivået er lite nå som bekkenet mitt er totalt sarvet, krykker trengs for å komme seg fremover. ÅÅÅÅÅÅÅÅ jeg vil bare bli hjemme!!!!!!!!! :-( Ta noen styrkeøvelser hjemme før du drar, litt knebøy og sånt for å få opp blodsirkulasjonen. Når du reiser, beveger du på deg mest mulig, gå på do hele tiden på flyet, og vandre litt nedover gangene. Drikk mye vann! Ha på veldig løse og ledige klær, og slapp helt av, så skal du se det går ganske greit allikevel. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #29 Skrevet 23. februar 2014 Jeg er 32 uker og skal fly til kanariøyene om seks timer. Jeg har flyskrekk til tusen og er i tillegg nå redd for både blodpropp og konsekvenser hos lillegutt i magen. Turen varer litt over 5 timer og jeg har grått, vært irritabel, og vært passiv om en annen i dag. Dette er en tur jeg MÅ dra på siden min datter på 7 gleder seg. Men jeg finner ingen glede nå. Jeg trenger SÅRT noen med erfaring som kan gi meg noen råd. Jeg er i tillegg til høygravid også blitt velsignet med noen ekstra kg så jeg er livredd mildt sagt. Aktivitetsnivået er lite nå som bekkenet mitt er totalt sarvet, krykker trengs for å komme seg fremover. ÅÅÅÅÅÅÅÅ jeg vil bare bli hjemme!!!!!!!!! :-( Ta noen styrkeøvelser hjemme før du drar, litt knebøy og sånt for å få opp blodsirkulasjonen. Når du reiser, beveger du på deg mest mulig, gå på do hele tiden på flyet, og vandre litt nedover gangene. Drikk mye vann!Ha på veldig løse og ledige klær, og slapp helt av, så skal du se det går ganske greit allikevel. Lykke til! Litt sen kanskje da dette er skrevet igår og hun antagelig lander as we speak. Anonymous poster hash: 7b496...02f
38_Bergen Skrevet 23. februar 2014 #30 Skrevet 23. februar 2014 strand, bading og koooos venter på deg:-)
L'attente Skrevet 23. februar 2014 Forfatter #31 Skrevet 23. februar 2014 Halvtime igjen så er vi nede! Solen skinner virkelig <3
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #32 Skrevet 23. februar 2014 Sånn generelt er det lurt å ta litt blodfortynnende før man skal fly, mot blodpropp. For eksempel Dispril. Anonymous poster hash: 53199...f9e
MrsMilla Skrevet 23. februar 2014 #33 Skrevet 23. februar 2014 Jeg er 32 uker og skal fly til kanariøyene om seks timer. Jeg har flyskrekk tiSånt nsen og er i tillegg nå redd for både blodpropp og konsekvenser hos lSånt gutt i magen. Turen varer litt over 5 timer og jeg har grått, vært irritabel, og vært passiv om en annen i dag. Dette er en tur jeg MÅ dra på siden min datter på 7 gleder seg. Men jeg finner ingen glede nå. Jeg trenger SÅRT noen med erfaring som kan gi meg noen råd. Jeg er i tillegg til høygravid også blitt velsignet med noen ekstra kg så jeg er livredd mildt sagt. Aktivitetsnivåekanskje te nå som bekkenet mitt er totalt sarvet, krykker trengs for å komme seg fremover. ÅÅÅÅÅÅÅÅ jeg vil bare bli hjemme!!!!!!!!! :-( Ta noen styrkeøvelser hjemme før du drar, litt knebøy og sånt for å få opp blodsirkulasjonen. Når du reiser, beveger du på deg mest mulig, gå på do hele tiden på flyet, og vandre litt nedover gangene. Drikk mye vann!Ha på veldig løse og ledige klær, og slapp helt av, så skal du se det går ganske greit allikevel. Lykke til! Litt sen kanskje da dette er skrevet igår og hun antagelig lander as we speak. Anonymous poster hash: 7b496...02f Sant nok, samtidig kan jo andre som leser tråder også plukke opp tips.
38_Bergen Skrevet 23. februar 2014 #34 Skrevet 23. februar 2014 Er det lov å ha på mobiltelefon under flyturen?
L'attente Skrevet 27. februar 2014 Forfatter #35 Skrevet 27. februar 2014 Er det lov å ha på mobiltelefon under flyturen? I luften har man den i flightmode og sas har wifi :-)
L'attente Skrevet 27. februar 2014 Forfatter #36 Skrevet 27. februar 2014 Flyturen gikk fint, det verste syns jeg var bekkenet etter flyturen. Det ble så gale at vi måtte leie rullestol. Har en god del vann i kroppen her i varmen, og har pådratt meg en influensa som ikke ligner grisen. Men lillegutt er frisk og aktiv i magen og jenten min storkoser seg i bassenget dag ut og dag inn. Magen har sunket betraktelig disse dagene og det kjennes ut som om han er på vei ut til tider, så det er ganske tungt å være så gravid her nede men alt i alt helt ok ferie! Men blir grådig godt å komme hjem på søndag <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå