Musemorbr / Skrevet 23. februar 2014 #26 Skrevet 23. februar 2014 Altså... det er enkelt nok. Man må bare ha pupper i kategori "mellomting mellom tynnlefser og tykklefser." Dvs en slapp 70DD. Easy peasy.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 26. februar 2014 #27 Skrevet 26. februar 2014 Jeg har lært at jeg snakker bra engelsk, men ikke kan fela om gramatikk (hadde en mistanke) og at jeg ikke skjønner en dritt når vi snakker om "the perfect aspect". Problemet er bare at jeg kan alt det andre, så mine medstudenter tror jeg kan bidra.. suckers.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 26. februar 2014 #28 Skrevet 26. februar 2014 -og jeg har lært at jeg er dødsheldig som er fra Norge. Her i UK ville jeg betalt 45% skatt + £120 i mnd til NHS. Og jeg ville hatt 30% mindre å rutte med når alt var betalt hver måned.
Ziva Skrevet 27. februar 2014 #29 Skrevet 27. februar 2014 I dag har jeg lært to ting. 1. Jeg takler ikke å sitte to timer på en pinnestol mens 60 hylende unger løper rundt i samme lokale. 2. Jeg HATER klovner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå