Gå til innhold

Hva har vi lärt i dag, jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i alle fall lärt at en skal ikke la en som fyller 3 år selv få velge hva kake hun skal få! Forbannade marihöne!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lært at 15 liter coq au vin er alt for mye til tjue mennesker.

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Jeg har lært at trassalder kan få enhver oppegående person til å føle seg som en forbanna q-tip! Sitter og tenker på hva jeg har lært i dag og det eneste jeg klarer å tenke er at hjernen min har blitt til bomull, og hadde det ikke vært for akkurat det så tror jeg jeg hadde blødd ut av ørene... :P

Skrevet

Jeg har i alle fall lärt at en skal ikke la en som fyller 3 år selv få velge hva kake hun skal få! Forbannade marihöne!!

Hehe. Slike kaker har jeg lært om tidligere. Nå har jeg lært at det er usedvanlig mye fint å få kjøpt hos dyktige konditorer:)

Skrevet

ikke akkurat lært i dag men lærte på onsdag at det eneste som garanterer at man ikke blir gravid er å ikke ha sex! forbannede p.piller!

Skrevet

I dag har faktisk vært en lærerik dag.

- Jeg har lært at hvis jeg virkelig går inn for det så lever gubbens tittel som "familiens beste skytter" farlig. Det er bare det at jeg lett kjeder meg på standplass og da ryker konsentrasjonen. Så heretter blir det fullt fokus.

- At gubben er en utmerket kokk bare jeg slipper han til på kjøkkenet. Vil bli oftere heretter.

- At suketter ikke kan erstatte sukkerbiter i kaffen. Usj!!

- At jaktbuksa ikke kan brukes uten belte.  

- Og at man aldri skal undervurdere effekten av en god Masi :fnise:

Skrevet

Du skulle bare ha spurt for den blemma der har jeg gjort før der.

Skrevet

Jeg har lært at jeg noen ganger rekker å gjøre mer enn jeg først tror.

- dusje to sprelskglade barn for så å klippe dem begge to.

- lage 12 minipaier.

- male ferdig hylle med seks skuffer med forskjellig tema på.

Dette på under fire timer.

Puh!

Nå er det vin!

Skrevet

Du skulle bare ha spurt for den blemma der har jeg gjort før der.

Hehe. Vi tok til og med ut ekstra kylling fordi vi var engstelig for at det ikke holdt. Har fryst ned retten før og godt med ett par festmiddager i fryseren da:)

Skrevet

At å ligge rett ut på sofaen hele dagen og lese bøker faktisk er lov - uten å få dårlig samvittighet for at man egentlig skulle ha tatt vår-rengjøring både på hus, bil, unger og mann!

Skrevet (endret)

Lært og lært, men stoppa kjeften på boliaselgeren på 23 år når hun skulle vise meg siste nyheter på lampefronten, svarte tørt: og, ja disse ja, lenge siden jeg så dem fra tom dixon.... :P

Brukte masse penger der etterpå ;) Så hun var nok fornøyd alt i alt

Endret av frk Nilsen
Skrevet

Idag lærte jeg at man spiser ikke opp popcornet fordi om man blir ruinert av en box på kinoen. Man blir kvalm og får hodeverk av det..

Har også lært at det er større sjanse for sex om man byr på kyss eller pupper i reklamen istedenfor å lese på dib :D

Gjest Fru Banderas
Skrevet

Jeg har lært at det finnes et land inne i Armenia, som til tross for at det grenser til Armenia og Iran, faktisk styres av Aserbajdsjan. Til armenernes store ergelse.

Skrevet

Jeg har lært meg et par nye gloser av foreldrene mine. Oh hoi! De nærmer seg 70, og jeg trodde jeg hadde hørt dem alle, men de har visst holdt tilbake.

Og så har jeg lært at besteforeldre har en grense for hva de tåler av sjuke og sure barnebarn, og at innlåst på en hytte uten innlagt vann, spysjuke unger og søvndepriverte foreldre, gir permanente bekymringsrynker, og fratar besta og moffa ansiktsfargen. Ja, og så det med de nye glosene da...

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Jeg har lært meg et par nye gloser av foreldrene mine. Oh hoi! De nærmer seg 70, og jeg trodde jeg hadde hørt dem alle, men de har visst holdt tilbake.

Og så har jeg lært at besteforeldre har en grense for hva de tåler av sjuke og sure barnebarn, og at innlåst på en hytte uten innlagt vann, spysjuke unger og søvndepriverte foreldre, gir permanente bekymringsrynker, og fratar besta og moffa ansiktsfargen. Ja, og så det med de nye glosene da...

Shit, dette må være ekstremversjonen av big brother-family edition?

Skrevet

Shit, dette må være ekstremversjonen av big brother-family edition?

Joa, bare at dette er vi ekstremt glad for at vi ikke har på film...

Skrevet

Jeg har lært at selv om ei anna ei er så heldig å ha fått baby av det, er det andre av oss som bare blir sittende igjen med null effekt og småflau følelse etter å ha sugd melk fra egne bryster. Jepp. Det gjorde jeg. Ingen rier, og ikke engang en kynner. Men så er det da i det minste prøvd. :P

Skrevet

Jeg har lært at selv om ei anna ei er så heldig å ha fått baby av det, er det andre av oss som bare blir sittende igjen med null effekt og småflau følelse etter å ha sugd melk fra egne bryster. Jepp. Det gjorde jeg. Ingen rier, og ikke engang en kynner. Men så er det da i det minste prøvd. :P

Haha :) Du får hoppe på gubben og ta en runde mens du gnir brystvortene til krampa tar deg ;)

Skrevet

Jeg er målløst imponert.

Skrevet

Jeg har lært at det mest effektfulle kan være å skaffe seg ei t-skjorte med påskriften JEG ER IKKE LANGSOM, JEG ER DØD.

Skrevet

Haha :) Du får hoppe på gubben og ta en runde mens du gnir brystvortene til krampa tar deg ;)

Skjer ikke! Sist runde her var unnfangelsen, og neste blir når jeg har fått plugget inn ny spiral. ;) Her i huset har vi ikke sex med baby i samme rom engang, og aldeles ikke med baby i kroppen. :P Nei, det blir nok tålmodighet som blir taktikken fremover.

Skrevet

Jeg er målløst imponert.

Over lengden på brystene mine? ;) Ja det er rimelig imponerende. ;)

Skrevet

Jeg er målløst imponert.

Over lengden på brystene mine? ;) Ja det er rimelig imponerende. ;)

Ja, nettopp! Jeg skal ikke skryte på meg mykhet eller svanehals (hvilket ble skremmende og voldsomt tydelig da jeg gikk på yoga) og heller ikke digre jur, men her skiller det minst ti centi på å i det hele tatt komme i nærheten.

Gjest xxxxxxxxx1
Skrevet

Jeg tenkte at dette høres ut som en god idé, men det er fysisk umulig å gjennomføre, tror jeg. Kan du legge ut en instruksjonsvideo på YouTube?

Skrevet

Jeg har forresten også lært å korrekturlese, siden når jeg skriver Storgata skriver tlf min Pumpibua. Det høres ut som en utpreget voksenaktivitet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...