Gå til innhold

hvilket kjønn vil du si dette er?:-) u/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å se etter kjønn må man ha et bilde av området mellom bekna.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hva sier jordmor da? Og hvorfor tror du det er feil? Jeg ser strengt tatt ingenting tydelig på dette bildet...

Skrevet

Legg ut bilde fra siden så kan jeg si hva det er ;)

Anonymous poster hash: 602a0...bff

Skrevet

Babyen ligger jo med ryggen til..... Umulig å se noe da.

Anonymous poster hash: d6e74...f2d

Skrevet

Dere får unnskylde meg for at jeg spurte. Gidder ikke å sitte her å lese spydigheter om babyen vi prøvde på i 6 år på å få. Jm mente dette er ei jente og fikk selv se hamburgeren/kaffebønna/kjønnsleppene uten at jm sa noe om kjønnet. Grunnen til at jeg er i tvil er rett og slett at magefølelsen sier gutt, ikke for at jeg ønsker jente! Jeg ønsker meg en frisk baby, uansett kjønn! Legg tråden død nå, så slipper jeg flere spekulasjoner på om babyen min er et marsvin, alien, sjøpølse(?!?!) hund osv!:-(

Anonymous poster hash: 4aa61...1ce

Skrevet

Det er jo umulig å se hva det er man ser på bildet. Du må i det minste forklare hvilken vinkel vi ser babyen i fra. Ellers så vedder jeg på at det er en som ønsker seg veldig en jente og enten har fått vite jente og ikke tør å stole på det, eller har fått vite gutt og håper JM tar feil ;)Anonymous poster hash: 8110f...08e

Min tanke også! Anonymous poster hash: 01826...165
Hvorfor tror dere alle automatisk ønsker seg jente, og tviler på gutten, håp om jente?

For de aller fleste er det revnende likegyldig hvilket kjønn barnet har.

Det er vel heller at vi liker å vite sikkert hva som befinner seg der inne.

Vi har forresten 3 jenter, godt fornøyd , men gutter hadde vært like velkommen.

Skrevet

Dere får unnskylde meg for at jeg spurte. Gidder ikke å sitte her å lese spydigheter om babyen vi prøvde på i 6 år på å få. Jm mente dette er ei jente og fikk selv se hamburgeren/kaffebønna/kjønnsleppene uten at jm sa noe om kjønnet. Grunnen til at jeg er i tvil er rett og slett at magefølelsen sier gutt, ikke for at jeg ønsker jente! Jeg ønsker meg en frisk baby, uansett kjønn! Legg tråden død nå, så slipper jeg flere spekulasjoner på om babyen min er et marsvin, alien, sjøpølse(?!?!) hund osv!:-(Anonymous poster hash: 4aa61...1ce

Kjære deg, ikke ta til deg svarene her.

UL bildene er lettest å tyde for mor, det var ikke lett å se noe på dette bildet.

Og helt ærlig , så løy jeg selv, da jordmor pekte og forklarte. Så ingenting som lignet en baby engang,med første.

Det er lett å se jente, tre streker , hvis jordmor er sikker, så stemmer det sikkert.

Vi så det tydelig på jente nr 2 i uke 16

Gratulerer med baby og lykke til :)

Skrevet

Dere får unnskylde meg for at jeg spurte. Gidder ikke å sitte her å lese spydigheter om babyen vi prøvde på i 6 år på å få. Jm mente dette er ei jente og fikk selv se hamburgeren/kaffebønna/kjønnsleppene uten at jm sa noe om kjønnet. Grunnen til at jeg er i tvil er rett og slett at magefølelsen sier gutt, ikke for at jeg ønsker jente! Jeg ønsker meg en frisk baby, uansett kjønn! Legg tråden død nå, så slipper jeg flere spekulasjoner på om babyen min er et marsvin, alien, sjøpølse(?!?!) hund osv!:-(

Jeg får noen gang hakeslipp av spydighetene folk klarer å lire av seg her til tider! Er virkelig en god samling av ekte drittkjerringer her inne! Makan til uoppdragne, frekke og uspiselige damer skal man lete lenge etter! Stakkars mannfolk som må leve med så fæle kvinner (hvis de i det hele tatt har funnet noen som orker å holde ut med dem)

Vil bare ønske deg lykke til med svangerskapet videre, fantastisk å høre at dere har blitt gravid etter så mange år! Og gratulerer med jenta :)

Anonymous poster hash: 3803d...9fe

Skrevet

Fy flate hvor frekke mange er 😡 Skam dere!!

Synes jeg ser de 3 strekene,som indikerer jente :-) hva sa jordmor?

Skrevet

Ser nå at du har svart på hva jordmor sa :-) hehe var litt snar å skrive når jeg leste noen av de frekke svarene!!!

Skrevet

Det var jeg som skrev at det lignet en hund. Det var virkelig ikke meningen å såre deg! Så det beklager jeg!

Jeg har vært innom tråden flere ganger i dag for å prøve å se bildet på en annen måte, men jeg har ikke sett så mange ul-bilder fra denne vinkelen, og det er vel det som gjør det vanskelig å tyde.

Synes det er helt fantastisk at dere etter hele seks år har greid å lykkes! :)

Som du skriver, det viktigste er at barnet blir friskt, ikke hvilket kjønn det har.

Blir spennende om det er magefølelsen din som har rett - skal ikke kimse av magefølelse.

Igjen, beklager om det jeg skrev såret deg, det var virkelig ikke meningen!

Ønsker deg lykke til videre i svangerskapet og med den lille den dagen du får han eller henne i armene :)

Anonymous poster hash: bb21a...9bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...