Gå til innhold

hvilket kjønn vil du si dette er?:-) u/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 4aa61...1ce

post-42-1303771_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klarte virkelig ikke å tyde noe som helst fra det bilde der. Var så vidt jeg klarte å skimte et hode, tror jeg da...

Skrevet

Det er jo umulig å lese noe utifra det bildet. Var ganske uklart, dessverre.

Anonymous poster hash: 01826...165
Skrevet

Dønn seriøst, dette minner mest om et marsvin jeg hadde en gang (ansiktet helt til høyre). Siden den var gutt heller jeg mot det.

Skrevet

Unnskyld at jeg spør da. Jm var veldig sikkert i sin sak under oul, men jeg har vanskelig for å tro det.

Skrevet

Dønn seriøst, dette minner mest om et marsvin jeg hadde en gang (ansiktet helt til høyre). Siden den var gutt heller jeg mot det.

Og jeg synes det ser ut som en hundevalp ;)

Beklager HI - jeg greier ikke si noe om kjønn.

Anonymous poster hash: bb21a...9bc

Skrevet

Jm ser jo ikke bare dette bildet...spøker du litt? Og hva er det du ikke tror?

Anonymous poster hash: bb56c...d30

Skrevet

Ellers heller jeg litt mot det guttemarsvinet.

Anonymous poster hash: bb56c...d30

Skrevet

Det er jo umulig å se hva det er man ser på bildet. Du må i det minste forklare hvilken vinkel vi ser babyen i fra.

Ellers så vedder jeg på at det er en som ønsker seg veldig en jente og enten har fått vite jente og ikke tør å stole på det, eller har fått vite gutt og håper JM tar feil ;)

Anonymous poster hash: 8110f...08e
Skrevet

Det er jo umulig å se hva det er man ser på bildet. Du må i det minste forklare hvilken vinkel vi ser babyen i fra.

Ellers så vedder jeg på at det er en som ønsker seg veldig en jente og enten har fått vite jente og ikke tør å stole på det, eller har fått vite gutt og håper JM tar feil ;)

Anonymous poster hash: 8110f...08e

Min tanke også!

Anonymous poster hash: 01826...165

Skrevet

Er nok ett romvesen

Anonymous poster hash: 9e602...17a

Skrevet

hsha, ser det samme. Men for vedkommende sin skyld håper jeg det blir en menneskegutt ☺️👶🐹

Anonymous poster hash: 28d4e...80b

Skrevet

Dette er et dyr :) hi spør etter kjønnet, men ikke at det er baby. Jeg tror det er et guttedyr ;) men om hode er til høyre eller venstre er jeg litt usikker på da!

Anonymous poster hash: 391ea...160

Skrevet

Ser også et marsvin. Kniiiis. :-)

Anonymous poster hash: b6cf8...0a4

Skrevet

Sjøpølse. Usikker på om de i det hele tatt har et kjønn?

Anonymous poster hash: bad2e...9a1

Skrevet

Jeg synes jeg ser disse tre strekene som jordmødrene snakker om at er kjønnslepper til jentebabyer. Men det er vanskelig å si ut fra kun ett bilde...

Anonymous poster hash: b13fd...474

Skrevet

Fy flate så mye frekke svar her inne!? Selvfølgelig er det en baby! Synes det er hårreisende at voksne folk påstår at det er et marsvin eller alien.. greit nok at det kan være litt vanskelig å se, men de fleste med vett i behold skjønner at hodet er på venstre side, mao rumpa på høyre.. får virkelig håpe dere er like frekke når dere snakker med folk ansikt til ansikt!

Skrevet

Jeg synes jeg ser disse tre strekene som jordmødrene snakker om at er kjønnslepper til jentebabyer. Men det er vanskelig å si ut fra kun ett bilde...

Endelig et saklig innlegg! Takk! Ja, det er kanskje vanskelig å se ut ifra et bilde, men jeg har ingen flere hvor kjønnet vises..

Anonymous poster hash: b13fd...474

Skrevet

Hvilken uke er bildet tatt?

Anonymous poster hash: bb21a...9bc
Skrevet

Det er helt umulig å se kjønn på dette bildet. Faktisk er det såpass dårlig, at det er vanskelig å se om babyen ligger med ryggen opp eller ned. 

Skrevet

Jeg syns jeg ser tre streker nederst til høyre. Så hvis det er kjønnsorganet ville jeg tippe på jente...

Anonymous poster hash: bd38c...096

Skrevet

Det er helt umulig å se kjønn på dette bildet. Faktisk er det såpass dårlig, at det er vanskelig å se om babyen ligger med ryggen opp eller ned.

Ryggen er strengt talt midt på bak..

Bilde tatt uke 19+0.

Skrevet

Jeg ser at det er en jente, ser kaffebønnen. Ingen tvil!

Anonymous poster hash: 8a6d9...2f5

Skrevet

Det var litt vanskelig å si hva som er hva. Er det hele babyen eller en del av babyen??

Anonymous poster hash: 89141...362

Skrevet

Jeg mener det er en jente eller en gutt👍

Anonymous poster hash: ede11...eb9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...