ღTyrkiskPepperღ Skrevet 22. februar 2014 #26 Skrevet 22. februar 2014 Jeg hadde ikke brydd meg. Men nå kommer jeg fra en familie hvor vi er veldig åpen med hverandre. Min mor hadde aldri åpnet posten min, men hvis hun hadde gjort det hadde jeg ikke brydd meg.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #27 Skrevet 22. februar 2014 Alltid moro med slike tråder og de forbanna prinsippfaste dibberne ;D Anonymous poster hash: 77069...38b
valkyrien Skrevet 22. februar 2014 #28 Skrevet 22. februar 2014 Jeg ville eksplodert, men det er fordi min mor er ei sladrekjærring uten like... Og da vil man ikke ha medisinske opplysninger innen hennes rekkevidde, for da er det ute på bygda før man får blunket to ganger.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #29 Skrevet 22. februar 2014 Elsker Livet sa det - dette er langt over grensen. Hva var hensikten til moren å åpne et slikt brev? Det kan jo ikke ha vært annet enn nysgjerrighet. Det var fredag ettermiddag, ikke noe man kunne fått gjort noe med uansett hva som stod i brevet. Argumentet om at hun ville hjelpe HI faller bort siden HI kunne åpne brevet selv når hun kom hjem fra vakt. Jeg greier ikke se annet årsak enn nysgjerrighet, og det er uakseptabelt å åpne andres post for å stille egen nysgjerrighet. Moren kunne heller spurt HI i ettertid hva det gjaldt. Anonymous poster hash: 417a8...cc6
☆☆☆ Skrevet 22. februar 2014 #30 Skrevet 22. februar 2014 Dette er langt over grensa. Men vanskelig å tenke seg korleis eg skulle reagert, mor mi er ikkje tilbakeståande og ville skjønt det heilt av seg sjølv.
Hjertefru Skrevet 22. februar 2014 #31 Skrevet 22. februar 2014 Enig her! Helt uaktuelt for meg å åpne andres post- ville ikke drømme om å åpne min datters post (17 år er hun og bor hjemme). Men at mange synes det er greit er ikke annet å vente når man ser på holdningene til privatliv her inne. Jfr trådene om å lese hverandres smser. Elsker Livet sa det - dette er langt over grensen. Hva var hensikten til moren å åpne et slikt brev? Det kan jo ikke ha vært annet enn nysgjerrighet. Det var fredag ettermiddag, ikke noe man kunne fått gjort noe med uansett hva som stod i brevet. Argumentet om at hun ville hjelpe HI faller bort siden HI kunne åpne brevet selv når hun kom hjem fra vakt. Jeg greier ikke se annet årsak enn nysgjerrighet, og det er uakseptabelt å åpne andres post for å stille egen nysgjerrighet. Moren kunne heller spurt HI i ettertid hva det gjaldt. Anonymous poster hash: 417a8...cc6
Vad trött jag blev Skrevet 22. februar 2014 #32 Skrevet 22. februar 2014 Jeg tenker at det kommer an på hvordan deres forhold er. Jeg forteller min mor nesten alt, altså nesten. Hun hadde nok fått vite det uansett når det kommer til resultater av legeundersøkelser. Det jeg ikke fortstår er hvorfor hun sendte melding om dette først for så å åpne før hun fikk svar om det var greit eller ikke. Hadde hun ventet på svar, var det muligens for å informere deg om det stod noe som hun visste at du har ventet svar på? Her virker det som at det var for hennes egen del. Dette hadde ikke vært greit om det var meg, men jeg hadde ikke laget noe store greier ut av det. Jeg hadde sagt at jeg setter stor pris på at hun er barnevakt, men at min post er min post og at jeg fra nå av vil åpne posten selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå