Gå til innhold

Får mannen din lese dine meldinger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rart at så mange skiver "selvfølgelig" og "jeg har ikke noe å skjule / ingen hemmeligheter". Tenker dere ikke på den som har sendt meldingen? At meldingen var til deg og ikke til mannen din?

At du ikke har noe å skjule eller ikke har noen hemmeligheter betyr ikke at du kan dele andre sine hemmeligheter med mannen din. Håper virkelig at dere informerer venner og kjente at sms de sender ikke er privat og at de deles med andre.

Anonymous poster hash: e3789...43c
Skrevet

Rart at så mange skiver "selvfølgelig" og "jeg har ikke noe å skjule / ingen hemmeligheter". Tenker dere ikke på den som har sendt meldingen? At meldingen var til deg og ikke til mannen din?

At du ikke har noe å skjule eller ikke har noen hemmeligheter betyr ikke at du kan dele andre sine hemmeligheter med mannen din. Håper virkelig at dere informerer venner og kjente at sms de sender ikke er privat og at de deles med andre.

Ja, søren ass, det er skikkelig krise om han leser om de usannsynlig interessante samtalene om handling i butikk og garnfarge. Tror avsenderen blir høyst fornærmet om han eller hun får vite det...

Ikke alle har hemmelige samtaler med andre. Mobilen bruker jeg utelukkende til å avtale avtaler som samboeren min fra før av vet om eller er med på selv.

Skrevet

Ja, søren ass, det er skikkelig krise om han leser om de usannsynlig interessante samtalene om handling i butikk og garnfarge. Tror avsenderen blir høyst fornærmet om han eller hun får vite det...

Ikke alle har hemmelige samtaler med andre. Mobilen bruker jeg utelukkende til å avtale avtaler som samboeren min fra før av vet om eller er med på selv.

Så om noen skulle være så uheldig å sende deg en hemmelighet på sms så må vedkommede skylde på seg selv. Skjønner.

Skrevet

Rart at så mange skiver "selvfølgelig" og "jeg har ikke noe å skjule / ingen hemmeligheter". Tenker dere ikke på den som har sendt meldingen? At meldingen var til deg og ikke til mannen din?At du ikke har noe å skjule eller ikke har noen hemmeligheter betyr ikke at du kan dele andre sine hemmeligheter med mannen din. Håper virkelig at dere informerer venner og kjente at sms de sender ikke er privat og at de deles med andre.Anonymous poster hash: e3789...43c

Ja, søren ass, det er skikkelig krise om han leser om de usannsynlig interessante samtalene om handling i butikk og garnfarge. Tror avsenderen blir høyst fornærmet om han eller hun får vite det...Ikke alle har hemmelige samtaler med andre. Mobilen bruker jeg utelukkende til å avtale avtaler som samboeren min fra før av vet om eller er med på selv.

Så om noen skulle være så uheldig å sende deg en hemmelighet på sms så må vedkommede skylde på seg selv. Skjønner. Anonymous poster hash: e3789...43c
Jeg har ikke hemmeligheter med folk, og forteller samboeren min alt ja (men alt stopper der!). Jeg har ingen sladrekjerringer i min omgangskrets, absolutt alt på mobilen blir veldig direkte og tørt stoff.
Skrevet

Tror han har NULL interesse av de. De er i stilen. "shit det var salg på de støvlettene i dag" eller "mmmmm kaffe mocca synd du ikke kunne bli med"

Tror ikke han VIL lese de. ;-)

Anonymous poster hash: 2eff2...960

Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: ad483...964

Skrevet

Nå har ingen av mine venner for vane å sende meldinger med sensitivt innhold i meldinger så har ikke det problemet.

Er det noe så prater vi sammen, enten over telefon eller ansikt til ansikt.

Meldingene vi sender går mer på korte meldinger som avtale av klokkeslett for å møtes e.l.

Anonymous poster hash: 4d1be...612

Skrevet

Nei, men jeg vet han gjør det. Jeg har gått bak ryggen hans tidligere, og han tror at jeg har vært utro.

Anonymous poster hash: 48f82...04b

Skrevet

Ja,det må han bare gjøre, om han vil det :)

De kommer jo opp på skjermen før jeg åpner de,, så alle kan lese mine meldinger. iPhone...

Det er stort sett kjedelige meldinger om avtaler, bilder,

De meldingene som må skjules er det mannen sjøl som sender ;)

Den som ikke har noe og skjule, skjuler ingenting .

Skrevet

Det har han aldri bedt om, men hvis han ville så hadde han fått lov.

Skrevet

Hadde han spurt, ville jeg trukket på skuldrene og sagt "jada, sikkert det. Noe spesielt du tenkte på?". Men han spør ikke. Kanskje fordi han ikke kan fordra at jeg skal lese hans meldinger (noe som er helt ok, men har hendt jeg har spurt). 

Anonymous poster hash: e5a09...0ba
Skrevet

Om han har lyst må han gjerne gjøre det, men jeg tviler sterkt på at han er veldig interessert i det ;)

Gjest meg&mini
Skrevet

Ja:)

Superhemmelige og personlige meldinger fra venninner pleier jeg å slette ganske kjapt. Ikke for min del, men for deres del.

Han bruker ikke å lese meldingene mine da... Men hvis vi leser hverandres er det pga de er ganske morsomme, spesielt mine. Masse fjas og tull:)

Skrevet

Han skal bare lese til øynene synker igjen av kjedsomhet.

Skrevet

Ingenting å skjule hverken han eller jeg, om en av oss kjører bilen og det tikker inn noe leser vi opp mld for hverandre om den som fikk mld vil vite hva det står. Ingenting er hemmelig for min mann, jeg forteller alt om han gidder å høre.

Anonymous poster hash: daac3...1cc

Skrevet

Han skulle fått lov å lese hvis han hadde spurt, men det gjør han ikke fordi det interesserer han midt på kneet.

Skrevet

Ja, selvfølgelig. Hvorfor skulle han ikke få lov til det? Nå spør han heller aldri fordi vi er såpass åpne, men det hender jeg ber han lese opp en mld for meg som kommer hvis han er i det rommet tlf ligger.

Anonymous poster hash: a362c...cf1
Skrevet

Hvorfor i alle dager skulle han ville lese mine meldinger? Har ikke vært noen aktuell problemstilling for vår del, like lite som jeg ikke har non interesse av å lese meldinger han får. Vi har ingenting å skjule for hverandre, men greit å respektere visse grenser.

Skrevet

Vi har gjensidig åpenhet til hverandre, så da er det en trygghet, men samtidig har vi ikke noe behov for å lese hverandres meldinger for kontrollens skyld. Jeg hadde det en periode pga tillitskrise, men nå har vi fått den på plass igjen.

Men det hender støtt og stadig at jeg dels ber han lese en melding som kommer hvis jeg er opptatt m andre ting. Hvis jeg har noe fortrolig på gang sier jeg ifra, utleverer ikke venninner eller andre til mannen.

Anonymous poster hash: a2265...57f

Skrevet

Han har aldri vist interesse for min mobil, men hadde han spurt så hadde jeg svart nei.

Mine venninner skriver svært fortrolige ting på sms, og de sender det til meg fordi JEG skal vite om det. Ville de fortalt det til samboeren min hadde de sendt meldinga til han :)

Skrevet

Jeg har heldigvis ingen venninner som er gale nok til å skrive sensitive ting på mobil, så her er det fritt fram...

Anonymous poster hash: f6d44...53c

Skrevet

Hadde ikke nektet ham om han spurte, men det har han da ingen interesse av.

Skrevet

Jepp, har ingenting å skjule. Sms fra venninnene mine er ganske kjedelige, sånn "skal vi finne på noe i morgen? ol. Hemmeligheter forteller de meg ansikt til ansikt.

Anonymous poster hash: aae6f...42d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...