Gå til innhold

Får mannen din lese dine meldinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om han spør, lar du han lese de??

:)

Anonymous poster hash: 4c0cc...9da
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men han gjør det aldri.

Skjønner ikke helt hvorfor det skal være så spennende å lese den andres meldinger?

Vi snakker jo sammen hver dag og vet hva som skjer i hverandres liv, det inkluderer jo ofte også hva som skjer ellers i familie og vennegjeng også...

Anonymous poster hash: 4d1be...612

Skrevet

Ja, viss han hadde spurt så selvfølgelig. Jeg har ingenting å skjule. Men nå har jo heller ikke vi til vane å spørre hverandre om den slags. Stoler 110% på hverandre. Vi er gift, og hadde ikke vært det viss vi ikke kunne stolt på hverandre...

Anonymous poster hash: f8af7...d69

Skrevet

Ja, hvis han vil det så.

Anonymous poster hash: 4aeed...fa0
Skrevet

Nei. Ikke fordi jeg har noe å skjule, men folk sender mld til meg og ikke til mannen min! Respektløst ovenfor dem å la han lese.

Anonymous poster hash: ea454...b9b

Skrevet

Ja, selvfølgelig

Anonymous poster hash: 17be5...ae0
Skrevet

Om han tilfeldigvis var ute etter veldig kjedelig underholdning hadde jeg ikke nektet han.

Skrevet

Ikke private, personlige meldinger fra mine venninner, nei.

Enkelte av de tingene mine venninner forteller meg og sender til meg, er ting som jeg, av respekt for dem, holder mellom oss. 

Det er ikke det at det ville vært krise om han leste, men det ville vært et tillitsbrudd overfor mine venninner. 

Evt andre meldinger måtte han gjerne lest. Men han har aldri spurt- hvorfor skulle han det?

Skrevet

ja, om han vil så kan han lese hva han ønsker. Men tror ikke han bruker å gjøre det altså.  Jeg sender egentlig bare meldinger til mamma (hehe), resten går  via face

Anonymous poster hash: 4ae73...17a
Skrevet

Nei, det får han ikke. Meldinger er til meg og det er direkte frekt å vise dem frem til andre!

Anonymous poster hash: fa5f7...895

Skrevet

Ja:-)

Skrevet

Så lenge det ikke er sensitive meldinger fra vennene mine så kan han lese hva han vil.

Han syns nok ikke det er så interessant for han har aldri spurt.

Skrevet

Ja, men tviler veldig på at han har noen som helst interesse av å lese mine meldinger.

Anonymous poster hash: d608a...99e

Skrevet

Ja, men ikkje fra venninner. Hadde blitt ganske så overraska om han hadde hatt lyst til å lese noken meldinga som helst egentlig, dei kan ikkje akkurat kategoriserast som interessante..

Skrevet

Ja. Men han pleier ikke å gjøre det. Av og til leser han for meg om han ser at jeg har fått noe og jeg er opptatt. Det gjør jeg med han og.

Skrevet

Nei, selvfølgelig ikke. Ikke fordi jeg har noe å skjule, men for det første - hvorfor skulle han be om å få lese, fordi han ikke stoler på meg? Og for det andre, av respekt for de som har sendt meldinger til meg. De har sendt dem til meg, ikke til ham.

Skrevet

Det er noe vi igrunn aldri har snakket om. Er ikke noe tema igrunn. Jeg har ikke behov for å lese hans mld, og tror ikke behovet er hos han heller. Synes tlf er privat, noe privatliv må man få lov til å ha. Det finnes jo mld han ikke ville fått lest, feks fortrolige mld fra venninner.

Ellers låner vi tlf av hverandre feks hvis vi må ringe, og kun en av oss har tlf tilgjengelig.

Anonymous poster hash: 1d38c...991

Skrevet

Nei virkelig ikke. Hvorfor i alle dager skulle han det? Litt privatliv må man få lov å ha, selv i et forhold. Hadde blitt kvelt hvis han skulle ha innsikt i 100 % av hva jeg driver med. Jeg har aldri hatt behov for å lese hans meldinger eller mailer heller. Jeg velger å stole på han inntil det motsatte er bevist. Føler meg helt trygg på han :)

Anonymous poster hash: 9ff74...9e4
Skrevet

Absolutt ikke. Håper han klarer å motstå fristelsen, mobilen ligger ofte tilgjengelig.

Skrevet

Ville blitt veldig overraska over spørsmålet. Kvifpr skulle han ha interresse av meldingar som ikkje er meint for han?

Skrevet

Klart det. Har ingen hemmeligheter for han. Men han har ingen interesse av det for å si det slik :laugh:

Anonymous poster hash: f1869...eba
Skrevet

Nei. Ikke fordi jeg har noe å skjule, men folk sender mld til meg og ikke til mannen min! Respektløst ovenfor dem å la han lese.

Anonymous poster hash: ea454...b9b

what she said!

Anonymous poster hash: 9b6dc...eb4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...