Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #1 Skrevet 21. februar 2014 21 år og noe av det mer fornuftige jeg har sett. Synger for ungene og unner mor jobb og karriere. Flott gutt. Moren må jo være stolt som bare det. Anonymous poster hash: a1016...b94
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #2 Skrevet 21. februar 2014 Jøss, skal det ikke mer til å være en god partner og forelder? Anonymous poster hash: d16ca...20e
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #3 Skrevet 21. februar 2014 Mye feil med han gitt... Anonymous poster hash: 52a7c...44c
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #4 Skrevet 21. februar 2014 Men har er jo ikke noe mann akkurat.. Må være Gay! Anonymous poster hash: d7e21...c6b
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #5 Skrevet 21. februar 2014 Husker hvordan de rakket ned på han, når de sendte den sesongen sist.. Stakkars mann. Sikkert en flott pappa, men syns synginga blir ganske pinlig etter hvert. Anonymous poster hash: 5f088...25a
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #6 Skrevet 21. februar 2014 Jøss, skal det ikke mer til å være en god partner og forelder? Anonymous poster hash: d16ca...20e Folk har så lett for å dømme unge foreldre. Jeg synes han virker genuint glad i barna og jenta. I motsetning til mange av mannfolka venninner har, jakt og guttetur, mor må ta seg av alt hjemme. Skal man ikke kunne skryte når noen velger å satse riktig vei? Anonymous poster hash: a1016...b94
Gemini77 Skrevet 21. februar 2014 #7 Skrevet 21. februar 2014 Jeg ble kvalm av å høre han pratet om dette om og om igjen..akkurat som om menn normalt ikke bidrar? Jeg er iallefall vent til at pappa'n bidrar på lik linje. Han fikk ikke sagt det nok.. Og prikken over i'en for meg var måten han sang for sønnen sin.. Da nådde jeg min grense og måtte skifte kanal!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #8 Skrevet 21. februar 2014 Jeg ble kvalm av å høre han pratet om dette om og om igjen..akkurat som om menn normalt ikke bidrar? Jeg er iallefall vent til at pappa'n bidrar på lik linje. Han fikk ikke sagt det nok.. Og prikken over i'en for meg var måten han sang for sønnen sin.. Da nådde jeg min grense og måtte skifte kanal! Virkelig? Har sett så mange jenter miste seg selv pga egoistiske menn. Blir så glad når jeg ser menn som ikke bare tenker på deg selv og tror kona jobber bare for å plage han. Samma faen om han synger kleit. Tenk hvor mye verdt barna hans føler seg da. Anonymous poster hash: a1016...b94
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. februar 2014 #9 Skrevet 21. februar 2014 Altså, for all del, han er sikkert en flott pappa og en fin fyr. Men hva er det som er så spesielt ved at en far stiller opp for ungene sine og er glad i dama si? At en mann bidrar i hjemmet og tar seg av sine egne barn? Det skulle da for pokker bare mangle, og ikke noe å hoppe i taket av. Det er tvert imot det minste man kan, bør og skal forvente av en mann og far.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #10 Skrevet 21. februar 2014 Altså, for all del, han er sikkert en flott pappa og en fin fyr. Men hva er det som er så spesielt ved at en far stiller opp for ungene sine og er glad i dama si? At en mann bidrar i hjemmet og tar seg av sine egne barn? Det skulle da for pokker bare mangle, og ikke noe å hoppe i taket av. Det er tvert imot det minste man kan, bør og skal forvente av en mann og far. Så det er ikke mulig å Synes at dette er flott? Du må være helt eksepsjonell for å fortjene skryt? Han er 21 år. Hva gjør de fleste 21 åringer du kjenner? Anonymous poster hash: a1016...b94
Gemini77 Skrevet 21. februar 2014 #11 Skrevet 21. februar 2014 Altså, for all del, han er sikkert en flott pappa og en fin fyr. Men hva er det som er så spesielt ved at en far stiller opp for ungene sine og er glad i dama si? At en mann bidrar i hjemmet og tar seg av sine egne barn? Det skulle da for pokker bare mangle, og ikke noe å hoppe i taket av. Det er tvert imot det minste man kan, bør og skal forvente av en mann og far. Nettopp.... Han pratet som om han hadde funnet opp kruttet...
Nettie+jentungen Skrevet 21. februar 2014 #12 Skrevet 21. februar 2014 Nå har jeg mest sannsynlig ikke sett alle episodene, men syns så og si alt handlet om sangkarrieren hans.. Savnet mer om han som far egentlig... Så jo litt, bla nattasang og en middag, men ja..
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. februar 2014 #13 Skrevet 21. februar 2014 Altså, for all del, han er sikkert en flott pappa og en fin fyr. Men hva er det som er så spesielt ved at en far stiller opp for ungene sine og er glad i dama si? At en mann bidrar i hjemmet og tar seg av sine egne barn? Det skulle da for pokker bare mangle, og ikke noe å hoppe i taket av. Det er tvert imot det minste man kan, bør og skal forvente av en mann og far. Så det er ikke mulig å Synes at dette er flott? Du må være helt eksepsjonell for å fortjene skryt? Han er 21 år. Hva gjør de fleste 21 åringer du kjenner? Anonymous poster hash: a1016...b94 Men hvorfor skryter du ikke like mye av de unge mødrene som har tatt det ansvaret det er å få et barn i ung alder? Hvorfor fortjener ikke en 21 år gammel jente skryt for å stelle med hus og hjem, jobbe og ta seg godt av barna sine? Problemet er at det ofte settes en ulik standard når det gjelder kvinner og menn. Kvinner er liksom bare forventet å gjøre dette, mens når en mann viser det ansvar jeg mener man bør og skal forvente fra alle og enhver som er foreldre og i et forhold, så blir det ansett som noe eksepsjonelt og skrytt opp i skyene. Jeg ser ikke forskjellen, altså.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #14 Skrevet 21. februar 2014 Altså, for all del, han er sikkert en flott pappa og en fin fyr. Men hva er det som er så spesielt ved at en far stiller opp for ungene sine og er glad i dama si? At en mann bidrar i hjemmet og tar seg av sine egne barn? Det skulle da for pokker bare mangle, og ikke noe å hoppe i taket av. Det er tvert imot det minste man kan, bør og skal forvente av en mann og far. Nettopp.... Han pratet som om han hadde funnet opp kruttet...Han forklarte hva han mente om saken. Han ble nok spurt av teamet hva han mente. Men synes dere helt ærlig at det ikke er greit å skryte av gutter p21 år som tenker så fornuftig? Har sett 40 åringer som behandler kona som personlig kokk og au pair. Glad noen bringer mer fornuftige holdninger videre. Anonymous poster hash: a1016...b94
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. februar 2014 #15 Skrevet 21. februar 2014 Altså, for all del, han er sikkert en flott pappa og en fin fyr. Men hva er det som er så spesielt ved at en far stiller opp for ungene sine og er glad i dama si? At en mann bidrar i hjemmet og tar seg av sine egne barn? Det skulle da for pokker bare mangle, og ikke noe å hoppe i taket av. Det er tvert imot det minste man kan, bør og skal forvente av en mann og far. Nettopp.... Han pratet som om han hadde funnet opp kruttet...Han forklarte hva han mente om saken. Han ble nok spurt av teamet hva han mente. Men synes dere helt ærlig at det ikke er greit å skryte av gutter p21 år som tenker så fornuftig? Har sett 40 åringer som behandler kona som personlig kokk og au pair. Glad noen bringer mer fornuftige holdninger videre. Anonymous poster hash: a1016...b94 Hvorfor ikke skryte av damene i samme slengen? Hva er det egentlig disse mennene gjør som er så spesielt? Hvorfor er det så merkelig og spesielt om en mann behandler dama si bra? Det er en selvfølge for meg, hvertfall. Og hvorfor kan ikke vi damer få skryt for akkurat det samme? Fordi vi er damer?
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #16 Skrevet 21. februar 2014 Altså, for all del, han er sikkert en flott pappa og en fin fyr. Men hva er det som er så spesielt ved at en far stiller opp for ungene sine og er glad i dama si? At en mann bidrar i hjemmet og tar seg av sine egne barn? Det skulle da for pokker bare mangle, og ikke noe å hoppe i taket av. Det er tvert imot det minste man kan, bør og skal forvente av en mann og far. Så det er ikke mulig å Synes at dette er flott? Du må være helt eksepsjonell for å fortjene skryt? Han er 21 år. Hva gjør de fleste 21 åringer du kjenner? Anonymous poster hash: a1016...b94 Men hvorfor skryter du ikke like mye av de unge mødrene som har tatt det ansvaret det er å få et barn i ung alder? Hvorfor fortjener ikke en 21 år gammel jente skryt for å stelle med hus og hjem, jobbe og ta seg godt av barna sine? Problemet er at det ofte settes en ulik standard når det gjelder kvinner og menn. Kvinner er liksom bare forventet å gjøre dette, mens når en mann viser det ansvar jeg mener man bør og skal forvente fra alle og enhver som er foreldre og i et forhold, så blir det ansett som noe eksepsjonelt og skrytt opp i skyene. Jeg ser ikke forskjellen, altså. Gjør det stadig jeg. Det var bare ikke det det handlet om akkurat i dette innlegget. Det ene utelukker ikke det andre. Virker som om vi lever i en verden hvor det kun skal klages eller forventes. Anonymous poster hash: a1016...b94
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #17 Skrevet 21. februar 2014 Altså, for all del, han er sikkert en flott pappa og en fin fyr. Men hva er det som er så spesielt ved at en far stiller opp for ungene sine og er glad i dama si? At en mann bidrar i hjemmet og tar seg av sine egne barn? Det skulle da for pokker bare mangle, og ikke noe å hoppe i taket av. Det er tvert imot det minste man kan, bør og skal forvente av en mann og far. Nettopp.... Han pratet som om han hadde funnet opp kruttet...Han forklarte hva han mente om saken. Han ble nok spurt av teamet hva han mente. Men synes dere helt ærlig at det ikke er greit å skryte av gutter p21 år som tenker så fornuftig? Har sett 40 åringer som behandler kona som personlig kokk og au pair. Glad noen bringer mer fornuftige holdninger videre. Anonymous poster hash: a1016...b94 Hvorfor ikke skryte av damene i samme slengen? Hva er det egentlig disse mennene gjør som er så spesielt? Hvorfor er det så merkelig og spesielt om en mann behandler dama si bra? Det er en selvfølge for meg, hvertfall. Og hvorfor kan ikke vi damer få skryt for akkurat det samme? Fordi vi er damer? Er det noen som har sagt at de ikke fortjener skryt? Snakk om å lage en diskusjon av noe som aldri var tema. Anonymous poster hash: a1016...b94
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. februar 2014 #18 Skrevet 21. februar 2014 Altså, for all del, han er sikkert en flott pappa og en fin fyr. Men hva er det som er så spesielt ved at en far stiller opp for ungene sine og er glad i dama si? At en mann bidrar i hjemmet og tar seg av sine egne barn? Det skulle da for pokker bare mangle, og ikke noe å hoppe i taket av. Det er tvert imot det minste man kan, bør og skal forvente av en mann og far. Så det er ikke mulig å Synes at dette er flott? Du må være helt eksepsjonell for å fortjene skryt? Han er 21 år. Hva gjør de fleste 21 åringer du kjenner? Anonymous poster hash: a1016...b94 Men hvorfor skryter du ikke like mye av de unge mødrene som har tatt det ansvaret det er å få et barn i ung alder? Hvorfor fortjener ikke en 21 år gammel jente skryt for å stelle med hus og hjem, jobbe og ta seg godt av barna sine? Problemet er at det ofte settes en ulik standard når det gjelder kvinner og menn. Kvinner er liksom bare forventet å gjøre dette, mens når en mann viser det ansvar jeg mener man bør og skal forvente fra alle og enhver som er foreldre og i et forhold, så blir det ansett som noe eksepsjonelt og skrytt opp i skyene. Jeg ser ikke forskjellen, altså. Gjør det stadig jeg. Det var bare ikke det det handlet om akkurat i dette innlegget. Det ene utelukker ikke det andre. Virker som om vi lever i en verden hvor det kun skal klages eller forventes. Anonymous poster hash: a1016...b94 Akkurat det at en mann er en skikkelig og god far og partner synes jeg virkelig ikke er for mye å forvente og forlange, altså.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #19 Skrevet 21. februar 2014 "Unner mor en jobb og karriere"... Grøss!!! Skulle da virkelig bare mangle! Regner med at både han og barnet kommer godt ut av at mor står på karrieremessig! Lurer på hvor mange kvinner det er som hører at det er "imponerende" at de synger for barna sine og "unner" mannen sin en jobb og karriere... Anonymous poster hash: d16ca...20e
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #20 Skrevet 21. februar 2014 Altså, for all del, han er sikkert en flott pappa og en fin fyr. Men hva er det som er så spesielt ved at en far stiller opp for ungene sine og er glad i dama si? At en mann bidrar i hjemmet og tar seg av sine egne barn? Det skulle da for pokker bare mangle, og ikke noe å hoppe i taket av. Det er tvert imot det minste man kan, bør og skal forvente av en mann og far. Så det er ikke mulig å Synes at dette er flott? Du må være helt eksepsjonell for å fortjene skryt? Han er 21 år. Hva gjør de fleste 21 åringer du kjenner? Anonymous poster hash: a1016...b94 Men hvorfor skryter du ikke like mye av de unge mødrene som har tatt det ansvaret det er å få et barn i ung alder? Hvorfor fortjener ikke en 21 år gammel jente skryt for å stelle med hus og hjem, jobbe og ta seg godt av barna sine?Problemet er at det ofte settes en ulik standard når det gjelder kvinner og menn. Kvinner er liksom bare forventet å gjøre dette, mens når en mann viser det ansvar jeg mener man bør og skal forvente fra alle og enhver som er foreldre og i et forhold, så blir det ansett som noe eksepsjonelt og skrytt opp i skyene. Jeg ser ikke forskjellen, altså. Gjør det stadig jeg. Det var bare ikke det det handlet om akkurat i dette innlegget. Det ene utelukker ikke det andre. Virker som om vi lever i en verden hvor det kun skal klages eller forventes. Anonymous poster hash: a1016...b94 Akkurat det at en mann er en skikkelig og god far og partner synes jeg virkelig ikke er for mye å forvente og forlange, altså. Det hadde ikke vært skilsmisse på 50 % om det var tilfelle. Vet om damer som har blitt mishandlet av mannen sin. Så ja, jeg har planer om å skryte av de som velger rette veien i livet. Så får dere gi dere over alt dere vil på hvor selvfølge det måtte være. Anerkjennelse er den beste motivasjon. Anonymous poster hash: a1016...b94
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #21 Skrevet 21. februar 2014 okay, jeg skjønner. Skryt for all del aldri av noen du synes er flinke. Ikke bare er det en selvfølge, men du utelukker alle andre du ikke skryter av i samme slengen. Greit å vite. Får vel heller fortsette å kritisere fotballfrue eller hjemmeværende mødre i stedet. Note taked. Anonymous poster hash: a1016...b94
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #22 Skrevet 21. februar 2014 Er ikke fyren sørlending, da? Mulig jeg drar allle de over en kam nå, men min oppfatning er at de er mye mer tradisjonelle mtp kjønnsrollemønsteret. Og da er det kanskje ikke så rart at han trekker det frem. Hilsen muligens uvitende trønder ;-) Anonymous poster hash: e3f60...889
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. februar 2014 #23 Skrevet 21. februar 2014 okay, jeg skjønner. Skryt for all del aldri av noen du synes er flinke. Ikke bare er det en selvfølge, men du utelukker alle andre du ikke skryter av i samme slengen. Greit å vite. Får vel heller fortsette å kritisere fotballfrue eller hjemmeværende mødre i stedet. Note taked. Anonymous poster hash: a1016...b94 Det er ikke det det handler om. Det handler om at alt for mange kvinnfolk finner seg i altfor mye drit i fra mannfolka sine- se bare på innleggene som skrives dag ut og dag inn her inne. Hvis damer kunne lært seg å forstå at de fortjener bedre, at det faktisk er helt normalt, og ingenting sært og spesielt ved at en mann behandler dem og ungene pent, så ville mange her hatt det mye bedre. Og det handler også om at det er en tendens til at alt dette,- det å varte opp partner, ordne alt med ungene, være en oppofrende forelder og holde hus og hjem plettfritt-, regnes som en selvfølge når man er kvinne. Men ikke når man er mann. Det er svært sjeldent man leser innlegg a la "jeg er så imponert over hun flinke mora på unge mødre". Nei, da er det heller om å gjøre å trykke jentene ned, skrive om hvor fjerne de er, hva de har på seg og alt hva som er galt med dem. Mens når en mann gjør akkurat det samme som de aller fleste kvinner forventes å gjøre, og noe som faktisk også burde forventes av menn på lik linje, så er det liksom så "imponerende". Kvinne er kvinne verst, det ser man stadig her inne. For all del, han virker som en engasjert far, og flott er det. Og alle fortjener skryt for den jobben de gjør som gode foreldre- det er nemlig en viktig jobb. Men jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor man _ikke_ skal kunne forvente at alle som er i forhold behandler partneren sin bra, og at alle som er foreldre stiller opp for ungene sine? Kvinne som mann!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #24 Skrevet 21. februar 2014 okay, jeg skjønner. Skryt for all del aldri av noen du synes er flinke. Ikke bare er det en selvfølge, men du utelukker alle andre du ikke skryter av i samme slengen. Greit å vite. Får vel heller fortsette å kritisere fotballfrue eller hjemmeværende mødre i stedet. Note taked. Anonymous poster hash: a1016...b94 Det det reageres på her er vel ikke primært at noen skryter av at noen er flinke. Det reageres på at noen synes en pappa er flink av grunner som de aller flese av oss synes er en selvfølge. Spesielt på et forum der "dårlig mor"-stempelet sitter løsere enn undertøyet på Paradise Hotel. Glemmer aldri et møte i barnehagen jeg var på. Der sto daglig leder og skrøyt av pappaene: "det er så mange fliiiiinke pappaer i denne barnehagen som hjelper til med å levere og hente, det synes vi er såååå flott!" Mammaene satt og så uforstående på hverandre og skjønte ikke en dritt. I dag messes det om at mor og far er like viktige for barna og bla bla bla. Samtidig har mødre og fedre helt ulike forventninger til seg. Eller: mødre har FLERE forventninger til seg. Og når man faller i staver over en far som synger for barnet sitt og behandler mora bra, så bidrar det til å forsterke disse forskjellene. Kanskje greit å være litt obs på det? Anonymous poster hash: d16ca...20e
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #25 Skrevet 21. februar 2014 Altså, for all del, han er sikkert en flott pappa og en fin fyr. Men hva er det som er så spesielt ved at en far stiller opp for ungene sine og er glad i dama si? At en mann bidrar i hjemmet og tar seg av sine egne barn? Det skulle da for pokker bare mangle, og ikke noe å hoppe i taket av. Det er tvert imot det minste man kan, bør og skal forvente av en mann og far. Så det er ikke mulig å Synes at dette er flott? Du må være helt eksepsjonell for å fortjene skryt? Han er 21 år. Hva gjør de fleste 21 åringer du kjenner? Anonymous poster hash: a1016...b94 Men hvorfor skryter du ikke like mye av de unge mødrene som har tatt det ansvaret det er å få et barn i ung alder? Hvorfor fortjener ikke en 21 år gammel jente skryt for å stelle med hus og hjem, jobbe og ta seg godt av barna sine? Problemet er at det ofte settes en ulik standard når det gjelder kvinner og menn. Kvinner er liksom bare forventet å gjøre dette, mens når en mann viser det ansvar jeg mener man bør og skal forvente fra alle og enhver som er foreldre og i et forhold, så blir det ansett som noe eksepsjonelt og skrytt opp i skyene. Jeg ser ikke forskjellen, altså. Gjør det stadig jeg. Det var bare ikke det det handlet om akkurat i dette innlegget. Det ene utelukker ikke det andre. Virker som om vi lever i en verden hvor det kun skal klages eller forventes. Anonymous poster hash: a1016...b94 "Det ene utelukker ikke det andre"… come on! Du vet like godt som meg at du aldri hadde latt deg imponere over en mor som oppførte seg på nøyaktig samme måte som denne pappaen. Du hadde ikke leet på øyebrynene engang. Anonymous poster hash: d16ca...20e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå