Gå til innhold

Får du lese mannen din sine meldinger??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde sikkert fått lov, men jeg gjør det ikke.

Han ville ikke fått lest mine meldinger. Ikke fordi jeg har noe å skjule, men fordi jeg misliker å ikke ha privatliv.

Anonymous poster hash: 8529d...901

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri lest mannens meldinger og han har aldri lest mine. Ei heller mail.

Det har aldri vært et tema en gang.

Anonymous poster hash: 0b092...38f
Skrevet

Ja.. får se både meldinger og mail, om jeg vil.

Jeg har spurt han om å få se tidligere pga tvil fra min side av diverse grunner.

Nå har jeg ikke behov for det, men vet jeg hadde fått sett de.

En ting er at man har rett på litt privatliv og at det hender man vil holde sånne ting for seg selv, men om den ene omtrent vokter telefonen og sletter logg hele tiden, så synes jeg det er litt tvilsomt.

Anonymous poster hash: 1cf36...427
Skrevet

Her leses hverandres meldinger og mailer. Som regel som en tjeneste for hverandre. Har ingenting å skjule, så ingen grunn til å ikke kunne det.

Anonymous poster hash: 7b46d...83f
Skrevet

Har null interesse av det. Han har heller aldri spurt om å lese mine. Ikke-tema her i huset.

Hadde begynt å lure hvis mannen plutselig hadde bedt om å se korrespondansen min på sms og Mail.

Skrevet

Blir overrasket over at så mange mener at det er greit å lese meldingene til hverandre :o

Private meldinger med venninner og sånn? Eller.....DIB-damer har vel ikke noe særlig venner?

Anonymous poster hash: 8529d...901

Skrevet

Vi har fri adgang til hverandres tlf, mailer, nettbank osv. Eneste rundt juletider/bursdagen min kan jeg få beskjed om å holde meg borte fra mail/nettbank. Ellers har vi ingenting å skjule for hverandre.

Skrevet

Har aldri spurt, har ingen interesse av å lese hans meldinger. Men vi leser meldinger for hverandre hvis vi f.eks. kjører bil, og vi har fri tilgang til hverandres telefoner i den forstand at vi kan hverandres pinkoder og opplåsningskoder osv. Vi har også felles pc med lagrede passord og automatisk innlogging til mail, Facebook osv.

Samme her.

Skrevet

ja det tror jeg, men har aldri spurt og har absolutt ingen interesse av det heller.  Synes alle skal få ha de private samtalene sine i fred, også de skriftlige.

Anonymous poster hash: 120ed...94b
Skrevet

Ja,men i skjul,tatt han på fersken flere ganger at han har skrivet sex meldinger og fått bilder av jenter naken eller sexy bilder,eller bare mindre klær for eks bh og string truse

Anonymous poster hash: 4edb2...df1
Skrevet

Det hadde jeg fått om jeg hadde bedt om det. Det gjør jeg selvsagt ikke.

Skrevet

Ja det får jeg og det hender jeg gjør det. Han bryr seg ikke, har ikke noe å skjule sier han.. Har tatt han i lyging flere ganger på den måten også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...