Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #1 Skrevet 21. februar 2014 Om du spørr, lar han deg lese de?? Anonymous poster hash: a6d62...5f6
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #2 Skrevet 21. februar 2014 Ja, ingen problem det. Er for det meste jobbrelatert, så lite interessant sånn sett. Anonymous poster hash: 81cd8...4e1
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #4 Skrevet 21. februar 2014 Ja. Ikke at jeg har for vane å spørre, men hvis han kjører bil, for eksempel, så spør han om jeg kan lese og svare på eventuelle meldinger og telefoner. Han kan lese mine også Anonymous poster hash: e3362...7d0
Gjest xxxxxxxxx1 Skrevet 21. februar 2014 #5 Skrevet 21. februar 2014 Det vet jeg ikke, har ikke funnet på å spørre. Sannsynligvis ikke.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #6 Skrevet 21. februar 2014 Nei, han sier det er privat, selv om det kun er meldinger med kompiser, familie og jobb. Men må innrømme at det er mistenkelig.. Anonymous poster hash: 27709...6d8
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #8 Skrevet 21. februar 2014 Aldri tenkt tanken en gang. Dårlig selvtillit, dårlig tillit til forhold osv... Hvorfor? Har dere ikke respekt for hverandre privatliv i forholdet? Anonymous poster hash: 75ccf...635
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #9 Skrevet 21. februar 2014 Ja og nei.. Han har ofte sms fra kunder på jobben, og de skal jeg ikke lese.. Men om det hadde vært noe, så hadde jeg fått lese mld.. Han hater i tillegg å skrive sms, så om det er en mld (til venner og kjente) som krever mer enn ok, så spør han ofte om jeg kan skrive dem.. Anonymous poster hash: e8c4e...d99
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #12 Skrevet 21. februar 2014 Aldri spurt, men antar det? Om han er opptatt ber han meg se hvem det var, men jeg er egentlig ikke så glad i å lese andres meldinger. Anonymous poster hash: f2876...2e9
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #13 Skrevet 21. februar 2014 Ja. Samme svar fra meg som #4 skrev. Dersom vi er opptatt med noe, og det plinger inn en melding leser vi den gjerne for hverandre. Ingen av oss har noe å skjule, så her har det alltid bare vært helt naturlig. Anonymous poster hash: ebbf3...610
Elsker livet Skrevet 21. februar 2014 #14 Skrevet 21. februar 2014 Vi har fri tilgang til hverandres private mobiler, mailkontoer osv.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. februar 2014 #15 Skrevet 21. februar 2014 Jeg har aldri følt behov for å spørre. Men det har hendt han har bedt meg se hvem den eller den meldingen var ifra, og så evt bedt meg lese den høyt hvis han kjører, lager middag o.l. Hender han ber meg svare for ham også, for han skriver så utrooolig sakte. Men som sagt, det er ikke noe jeg føler behov for å gjøre på eget initiativ. For det er jo til ham, ikke til meg.
Gjest lykkeliggift Skrevet 21. februar 2014 #16 Skrevet 21. februar 2014 Har ikke spurt, men hender seg han spør om jeg kan se etter hvem meldingen han får er fra, og evt svare for han. Ellers så har jeg ikke så stor interesse av å lese hans meldinger. Hadde de vært til meg, hadde de blitt sendt til min telefon og ikke hans.
Cat.68 Skrevet 21. februar 2014 #17 Skrevet 21. februar 2014 Det får jeg sikkert. Har aldri spurt eller følt noe bevov for å lese hans meldinger.
DramaMama Skrevet 21. februar 2014 #18 Skrevet 21. februar 2014 Har aldri spurt, har ingen interesse av å lese hans meldinger. Men vi leser meldinger for hverandre hvis vi f.eks. kjører bil, og vi har fri tilgang til hverandres telefoner i den forstand at vi kan hverandres pinkoder og opplåsningskoder osv. Vi har også felles pc med lagrede passord og automatisk innlogging til mail, Facebook osv. I mitt forrige forhold hadde jeg en dårlig magefølelse - samboeren hadde med seg telefonen overalt hvor han gikk, la den aldri fra seg, og vi leste aldri meldinger for hverandre. Han slettet også loggen på pc'n hver dag. Manglende tillit førte til at jeg til slutt sjekket telefonen hans så fort anledningen bød seg, og magefølelsen stemte. Min teori er at når man er i et forhold bygd på gjensidig tillit og man virkelig stoler på den man er sammen med, har man ikke behov for å kontrollere partnerens private mobil/pc osv.
Gemini77 Skrevet 21. februar 2014 #19 Skrevet 21. februar 2014 Ja men har ingen interesse av å lese de.. Han kan få tekstmeldinger mens han er på badet og roper at han ønsker at jeg skal lese den høyt for han. Og har aldri tlf med på trening og sier at jeg skal svare hvis den ringer.. Det gjør jeg ikke..
Ladybugg Skrevet 21. februar 2014 #20 Skrevet 21. februar 2014 Har aldri spurt før... Spurte nå, ja svarte han uten å nøle. Men, har ikke behov for å lese dem
Sint naken biltyv Skrevet 21. februar 2014 #21 Skrevet 21. februar 2014 Vi har fri tilgang til hverandres private mobiler, mailkontoer osv. Samme har vi, så ja:-)
oppilia Skrevet 21. februar 2014 #22 Skrevet 21. februar 2014 Låner hverandres mobiler ved behov (tom for strøm, ødelagt). Kan jo lese da, men tror det er kjedelige greier :-)
SuperFries Skrevet 21. februar 2014 #23 Skrevet 21. februar 2014 Har ikke noe behov for å lese, men ja, her har vi begge fri tilgang til hverandres mobiler.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 21. februar 2014 #24 Skrevet 21. februar 2014 Fri tilgang, for oss begge.
lilyblue Skrevet 21. februar 2014 #25 Skrevet 21. februar 2014 Aldri spurt, men en gang ba han meg sjekke en melding for relevant info. Han kjørte og min ansvarsfulle mann sjekker aldri mob'en når han kjører
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå