Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #26 Skrevet 22. februar 2014 Reis til lege og sjekk om du er frisk. Reduser inntak av kjøtt. (Man lukter mer om man spiser kjøtt)Vask armhulene med eddik og bruk fersk sitron som deodorant. Anonymous poster hash: e26d0...470
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #27 Skrevet 22. februar 2014 Har du forandret spisevaner? Hva du spiser kan ha en betydning for hvordan du lukter. Hvis du lukter annerledes uten å vite hvorfor er det en god ide med en tur til legen. Forandring i kroppslukt kan være et symptom på at noe ikke er helt som det skal. (Når det gjelder kreft tror jeg du kan ta det ganske rolig.De gangene jeg har opplevd at kreftpasienter lukter vondt har det vært snakk om langtkommet kreft, og diagnosen har vært stilt lenge før lukta kom.) Men, hvordan har du det ellers? Hvis man sliter psykisk hender det at man får et forvrengt bilda av seg selv, og at man f.eks. tror at man lukter vondt selv om man egentlig ikke gjør det. Hvis det er det som er tilfelle er det fortsatt lurt å ta en tur til legen. Anonymous poster hash: c2ac2...3e8
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #28 Skrevet 22. februar 2014 Har du forandret spisevaner? Hva du spiser kan ha en betydning for hvordan du lukter. Hvis du lukter annerledes uten å vite hvorfor er det en god ide med en tur til legen. Forandring i kroppslukt kan være et symptom på at noe ikke er helt som det skal. (Når det gjelder kreft tror jeg du kan ta det ganske rolig.De gangene jeg har opplevd at kreftpasienter lukter vondt har det vært snakk om langtkommet kreft, og diagnosen har vært stilt lenge før lukta kom.) Men, hvordan har du det ellers? Hvis man sliter psykisk hender det at man får et forvrengt bilda av seg selv, og at man f.eks. tror at man lukter vondt selv om man egentlig ikke gjør det. Hvis det er det som er tilfelle er det fortsatt lurt å ta en tur til legen. Anonymous poster hash: c2ac2...3e8 Takk for svar! Skal dra til legen for jeg skjønner ikke helt dette. Bruker ikke p-piller eller noe slikt så det er det jo heller ikke. Spisevanene har heller ikke endret seg, spiser mye mat fra bunnen av ettersom jeg ikke liker posemat. Jeg synes jeg er psykisk frisk selv om jeg har en psykisk diagnose, kanskje det er noe som ligger under og plager meg uten at jeg vet det? hmm.. Har ingen andre symptomer i forhold til det psykiske - tror ikke det er det egentlig. HI Anonymous poster hash: 1a5c9...136
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #29 Skrevet 22. februar 2014 Jeg kan kjenne på det samme selv rett før mensen - nydusja, men kjenner fremdeles lukten Det som hjelper meg er barbering, eventult skrubb, og bruke Tea Tree dusjsåpe fra Body Shop. Men jeg må enten barbere eller skrubbe i tillegg! Og noen deodoranter gjør at det lukter verre, av en eller annen pussig grunn... Anonymous poster hash: aa2b2...e14
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #30 Skrevet 22. februar 2014 Det er ikke håndklærne du tørker deg med da? Noen av mine håndklær har det gått sur lukt i og det overføres til huden min om jeg tørker meg med de. Får ikke bort lukten selv om jeg har vasket de på høy temp så må bare kaste de! Anonymous poster hash: afa98...67d Dette tenkte jeg også! Anonymous poster hash: f2806...e1d
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #31 Skrevet 22. februar 2014 Har du nettopp vært gravid? Kan det være klærne som begynner å lukte når de blir varme? Lukter armhulene rett etter dusj eller kommer det etter noen timer? Lukter man mer etter svangerskap? Jeg og føler jeg stinker. Har baby på 7 mnd... Anonymous poster hash: 888bf...094
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #32 Skrevet 22. februar 2014 Går du på medisiner? Anonymous poster hash: 6d01b...db4
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #33 Skrevet 23. februar 2014 De jeg har kjent til som har kreft som lukter ( jobbet som sykepleier) de hadde store åpne sår. Anonymous poster hash: 0cf20...124
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #34 Skrevet 23. februar 2014 Stresser du? Stress svette lukter! Merkerdet godt på meg selv. Anonymous poster hash: 3db55...068
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2014 #35 Skrevet 23. februar 2014 Tusen takk for svar :-) Jeg bruker lamictal, men tror ikke det er det. Sure håndklær er det heller ikke, det er akkurat som at det er selve huden og da skulle de andre også luktet. Men andre ting som har skjedd er at jeg har begynt å flasse. Kanskje det kan være mangel på noe? kom på i skrivende stund at jeg har hatt tidligere vitamin mangel.. hmm skal ringe til legen i morgen :-) Godt dere har roet meg med at det ikke er kreft:-P Glemte å si at ja, jeg barberer meg;-) HI Anonymous poster hash: 1a5c9...136
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå