Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #26 Skrevet 21. februar 2014 Akkurat dèt er jo faktisk en veldig moden avgjørelse... Etter at jeg ble nødt til å selge drømmehuset fordi jeg ikke hadde råd til å kjøpe ut eksmannen, er jeg også fast bestemt på at jeg ikke går i samme fella igjen... Man blir litt kynisk og skjønner at mange forhold ikke varer evig.. Anonymous poster hash: 7937c...8ae
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #27 Skrevet 21. februar 2014 Hvorfor er det så mange som fyrer seg opp over de som diskuterer bloggere? Fordi bloggeren selv blir fornærmet og svarer. Anonymous poster hash: 0242a...a59 Ja, jeg er alle bloggere i hele Norge jeg. Anonymous poster hash: b0e16...33b
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #28 Skrevet 21. februar 2014 Man er vel ikke drittlkjærringer fordi man faktisk har litt humor. Hun driver blogg og får tåle at folk har en mening om huset hennes. Så lenge kommentarer ikke går på henne som person, men interiøret så er det da virkelig ikke mobbing. At han har drukna blandt putene er det morsomte jeg har hørt på lenge:-))) synes du som reagerer på dette er en surfis jeg;-)) smil litt a;-))) Anonymous poster hash: 8e043...ad0
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #29 Skrevet 21. februar 2014 Jeg tenkte også at det nå kanskje var slutt. Men hun fikk et spm om det i kommentarfeltet. Da svarte hun at det ikke var slutt, men at hun ikke ville eie noe sammen med en annen mann på mange år. Anonymous poster hash: 7caab...fee Historien viser, når det gjelder denne bloggeren, at selv om hun hevder at det ikke er slutt så kan det faktisk være at det likevel er det. Gisp, grip deg til perlekjedet, vend deg bort i vantro, men det hender altså iblant at denne kvinnen ikke forteller hele sannheten. Når det er sagt så ønsker jeg henne og familien alt godt, og håper at denne bloggeren snart får mettet sitt behov for oppmerksomhet. Kanskje på tide å lære av tidligere feil? Anonymous poster hash: 20323...3db
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #30 Skrevet 21. februar 2014 I sin iver etter å pusse opp stua for 12 gang så har hu malt over typen og kan vel ikke finne han igjen da vel.... Eller så ligger ha og gisper etter pust under 142 puter og 19 pledd i den nyinnkjøpte sofane. Den 11 i rekken det siste året Anonymous poster hash: 889a6...acf
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #31 Skrevet 21. februar 2014 Typen hennes har da hvertfall fortsatt bilder av de to på facebook (som forsidebilde og profilbilde), så det kan jo hende at de fortsatt er sammen Anonymous poster hash: a4881...3d0
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #33 Skrevet 21. februar 2014 Herregud, dere er patetiske. Anonymous poster hash: b0e16...33b Og du er snerpete! Prøv å le litt, det er faktisk ganske gøy 😀 Anonymous poster hash: b4b28...36d
førskolelæreren Skrevet 21. februar 2014 #34 Skrevet 21. februar 2014 Herregud, dere er patetiske.Anonymous poster hash: b0e16...33b Og du er snerpete! Prøv å le litt, det er faktisk ganske gøy Anonymous poster hash: b4b28...36d Helt enig!
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #35 Skrevet 21. februar 2014 Det er merkelig om hun skalerer alt til de grader tilbake om de fredeles er sammen og alt er greit. De har sikkert bare gjort det som i Hollywood; flytter fra hverandre og ikke sier noe om det innen de absolutt ikke kan la være lenger. Jeg mistenker at mange har et slags "tvangsmessig forhold" til denne dama og bloggen, slik en skrev lenger opp her. Jeg misliker kanskje opplegget hennes mer enn jeg liker det, men det blir litt som en hispanic såpeopera,- man blir liksom dratt inn i det likevel. Etter å ha lest et innlegg eller to så begynner jeg å føle meg litt møkkete, overskrifter som "1 kvart år hundre" er kanskje noe av grunnen til det. Hun har virkelig store problemer med å utrykke seg skriftlig, og det i tillegg til selvdigginga og rosemaling av det meste gjør meg mer irritert enn noe annet. Anonymous poster hash: 20323...3db
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #36 Skrevet 21. februar 2014 Jeg er en paprikaleser og jeg er flau over det! Vil ikke, vil ikke, liker det ikke, men kan ikke motstå det... Det hjelper å kunne innrømme det anonymt. Om hun har blitt singel? Næsj, de har vel hatt en fight og tar en time out kanskje? Det er nesten ikke til å unngå, så fort som det har gått der i gården. Anonymous poster hash: 223f1...5c9
førskolelæreren Skrevet 21. februar 2014 #37 Skrevet 21. februar 2014 Skjønner ikke hva som er så spennende med den Villa Paprika bloggen!? Jeg synes det er bortkastet..
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #38 Skrevet 21. februar 2014 Hun er topp underholdning hvertfall, det skal hun ha 😂 Anonymous poster hash: 28114...311
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #39 Skrevet 21. februar 2014 Hun feiret burdsdag m kun barna og mora si.... Anonymous poster hash: 20446...7a0
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #40 Skrevet 22. februar 2014 Hun feiret burdsdag m kun barna og mora si.... Anonymous poster hash: 20446...7a0 OG kjøpte blomster/gave til seg selv.. Vanligvis hadde hun lagt ut bilde av gave fra han Anonymous poster hash: 28114...311
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #41 Skrevet 22. februar 2014 Ja, hun er singel igjen. Dette bekreftet hun selv den 16 feb. Hun skriver b.l.a at hun har vært igjennom en separasjon. Jeg tenker at den harde jobben hun gjør for butikken sin, tar mye tid fra både familie og et eventuelt parforhol. Trist for ungene:/ Anonymous poster hash: eee3d...19f
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #42 Skrevet 22. februar 2014 Ja, hun er singel igjen. Dette bekreftet hun selv den 16 feb. Hun skriver b.l.a at hun har vært igjennom en separasjon. Jeg tenker at den harde jobben hun gjør for butikken sin, tar mye tid fra både familie og et eventuelt parforhol. Trist for ungene:/ Anonymous poster hash: eee3d...19f Mener du det innlegget der hun skriver at hun er glad ungene ikke har tatt noe skade av bruddet med eks-mannen? Jeg er faktisk enig med de som i et annet innlegg tidligere der det ble hevdet at hun nesten virker litt manisk iblant. For meg virker det som om hun kanskje tok på seg litt mye uten at modenheten var helt på plass. For å ikke føle at hun taper ansikt kompenserer hun ved å fremstille et bilde av en falsk drømmeversjon av virkeligheten i bloggen sin. Bloggen blir Barbiehuset hennes, med to barn- ett av hvert kjønn, og en utskiftbar Ken. Men samme hvor mye hun fluffer og fluffer putene så presser den ordentlige virkeligheten seg på, og den kunstige fasaden blir umulig å opprettholde. Beklager, men jeg har drukket to glass vin. Ha en god kveld. Anonymous poster hash: 20323...3db
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #43 Skrevet 22. februar 2014 "Beklager, har drukket to glass vin" Det var dagens! Liker deg kjenner jeg Ta deg et glass til Anonymous poster hash: 28114...311
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #44 Skrevet 22. februar 2014 Thx. (Hikk) Anonymous poster hash: 20323...3db
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #45 Skrevet 22. februar 2014 Han er der. Bare litt vanskelig å få øye på, siden han matcher interiøret. Anonymous poster hash: 5e199...3f7
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #46 Skrevet 22. februar 2014 Hahaha, jeg må bare le. Syns det er litt gøy at flere har fått opp øya når det gjelder denne dama. At flere ser forbi denne perfekte og flotte fasaden. Begynte å bli rimelig lei av all denne forsvaringen med at hun er supermom og alt det der. Slik som hun styrer med interiør og butikken, så får dette STORE konsekvenser for privatlivet (barn og kjæreste). Jeg vet ikke hvorfor Håkon og huk skilte lag, men trenger ikke være ingeniør for å kunne tenke meg til hvorfor... Er slikt liv som hun fremstiller at hun lever på bloggen vil til slutt være altoppslukende, og man kan nok bli ganske egosentrisk for å klare å i det hele tatt overleve et slikt hektisk liv. Konsekvensen er at man kommer til kort på andre plan i livet som feks familie og det som hører til.... Man kan ikke få i pose og sekk!! Sånn er det bare, uansett hvor mye man ønsker og prøver. Nei, jeg er overhodet ikke sjalu på et slikt mas og jag. For det er jo det man blir beskyldt for når man ikke skryter uhemmet av enkelte.... En karriere kan jeg begynne å tenke på når barna er større og man med god samvittighet kan bruke litt mer tid på seg selv.... Husk vi lever bare en gang! Anonymous poster hash: 778d9...13b
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #47 Skrevet 22. februar 2014 Jeg er enig i denne. Anonymous poster hash: 20323...3db
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #48 Skrevet 22. februar 2014 Jeg er heller ikke misunnelig på henne. Greit nok at hun kan flotte seg med mye pent interiør i hjemmet, men du verden hvor hardt hun må stå på for denne lille luxusen! For min del hadde det holdt å bare være en arbeidstaker i en interiørforretning. Den jobben hun har, tror jeg stresser henne opp. I tillegg til å være altoppslukende på hjemmefronten.. Hadde jeg vært henne så ville jeg ha skaffet meg noen flere ansatte. Har ikke fulgt med bloggen før nå, så aner ikke hvordan hun organiserer bedriften sin. Det er uansett ikke lett å være en ung gründer. Har vært vitne til at noen andre personer som driver enkelte interiørbutikker nesten har knekt sammen. Det er en tøff jobb desverre.. Anonymous poster hash: eee3d...19f
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2014 #49 Skrevet 22. februar 2014 Jeg er heller ikke misunnelig på henne. Greit nok at hun kan flotte seg med mye pent interiør i hjemmet, men du verden hvor hardt hun må stå på for denne lille luxusen! For min del hadde det holdt å bare være en arbeidstaker i en interiørforretning. Den jobben hun har, tror jeg stresser henne opp. I tillegg til å være altoppslukende på hjemmefronten.. Hadde jeg vært henne så ville jeg ha skaffet meg noen flere ansatte. Har ikke fulgt med bloggen før nå, så aner ikke hvordan hun organiserer bedriften sin. Det er uansett ikke lett å være en ung gründer. Har vært vitne til at noen andre personer som driver enkelte interiørbutikker nesten har knekt sammen. Det er en tøff jobb desverre.. Anonymous poster hash: eee3d...19f "For min del hadde det holdt å bare være en arbeidstaker i en interiørforretning." Det er visst stort sett det hun er. Noen sjekket eierforholdet og diverse her forleden, og faren eier visst 50% av alt, og hun er ikke engang daglig leder av butikken. Iflg. Brønnøysundregisteret. Anonymous poster hash: 20323...3db
hol(L)y COW Skrevet 22. februar 2014 #50 Skrevet 22. februar 2014 Jeg er heller ikke misunnelig på henne. Greit nok at hun kan flotte seg med mye pent interiør i hjemmet, men du verden hvor hardt hun må stå på for denne lille luxusen! For min del hadde det holdt å bare være en arbeidstaker i en interiørforretning. Den jobben hun har, tror jeg stresser henne opp. I tillegg til å være altoppslukende på hjemmefronten.. Hadde jeg vært henne så ville jeg ha skaffet meg noen flere ansatte. Har ikke fulgt med bloggen før nå, så aner ikke hvordan hun organiserer bedriften sin. Det er uansett ikke lett å være en ung gründer. Har vært vitne til at noen andre personer som driver enkelte interiørbutikker nesten har knekt sammen. Det er en tøff jobb desverre.. Anonymous poster hash: eee3d...19f "For min del hadde det holdt å bare være en arbeidstaker i en interiørforretning." Det er visst stort sett det hun er. Noen sjekket eierforholdet og diverse her forleden, og faren eier visst 50% av alt, og hun er ikke engang daglig leder av butikken. Iflg. Brønnøysundregisteret. Anonymous poster hash: 20323...3db Jeg ler meg ihjel av borte-i-putenekommentaren, og jeg må si meg enig i at dama *til tider* virker manisk. (Nei, det er ikke normalt å male alle rom annenhver uke) Men at pappa står som deleier og at hun ikke er ansatt som daglig leder.........det har da ikke noe å bety for hvilken suksess hun faktisk har gjort med butikken. Man kan tvile på mye, men at det hun som driver butikken og som gjør at den faktisk har kunder og tilsynelatende går bra, det tror jeg er rimelig grei skuring. Flott for dama at hun hadde en investor i nær familie når hun ville starte opp. Om butikken går med overskudd så er det faktisk ikke pappa som betaler lønna. Puff, måtte bare få det ut. Jeg synes det er helt greit å snakke og mene om bloggere og interiørstil - de ber om det. Er man med på leken osv.... Men jeg synes det er flott når damer gjør det bra som gründere! Og irriterer meg grenseløst når kvinner snakker ned andre kvinner som gjør karriere. Grow some balls!! Tror ikke menn sitter å snakke ned andre menn som har fått foreldre eller svigers med på å starte bedrift. Da er det bare positivt at de har ett nettverk med investorer. Kvinnfolk er kvinnfolk værst.............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå