Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #1 Skrevet 21. februar 2014 Anonymous poster hash: 28114...311
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #2 Skrevet 21. februar 2014 Kan jeg aldri tro... Hvem skal da pusse opp hjemme hos henne? Anonymous poster hash: f19ca...69a
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #3 Skrevet 21. februar 2014 Nei, han drukna mellom alle putene. Ingen har sett ham siden..... Anonymous poster hash: 097e3...0e2
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #4 Skrevet 21. februar 2014 Haha, gode argumenter Men ser hun har sluttet og skive vi/oss. Nå er det bare hennes hus. Og fyren har ikke blitt nevnt på ei stund.. Anonymous poster hash: 28114...311
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #5 Skrevet 21. februar 2014 Hahaha :-) druknet under putene!! 😂 jeg gidder ikke å trykke inn på bloggen hennes, men tviler ikke om hun er det. Anonymous poster hash: 8d6e1...07f
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #6 Skrevet 21. februar 2014 Villa hvem?? Anonymous poster hash: 3ece2...cd8
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #7 Skrevet 21. februar 2014 Villa hvem?? Anonymous poster hash: 3ece2...cd8 Paprika! Anonymous poster hash: 28114...311
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #8 Skrevet 21. februar 2014 Huset hennes ser så overfylt ut.. Hun har sett altfor mye i interiørblader!! Anonymous poster hash: 6a259...66c
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #9 Skrevet 21. februar 2014 Huset hennes ser så overfylt ut.. Hun har sett altfor mye i interiørblader!! Anonymous poster hash: 6a259...66c Den sofaen har AAAAlt for lite puter. Anonymous poster hash: 0242a...a59
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #10 Skrevet 21. februar 2014 Huset hennes ser så overfylt ut.. Hun har sett altfor mye i interiørblader!! Anonymous poster hash: 6a259...66c Den sofaen har AAAAlt for lite puter. Anonymous poster hash: 0242a...a59 Det er kjæresten som har rydda seg plass i sofaen med to små røde puter. Ikke BLÅTT lenger! Anonymous poster hash: 6a259...66c
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #11 Skrevet 21. februar 2014 Herregud, dere er patetiske. Anonymous poster hash: b0e16...33b
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #12 Skrevet 21. februar 2014 Neeida! Alt er heelt perfekt for alltid! (Helt til nestemann plutselig bare dukker opp..) Anonymous poster hash: 20323...3db
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #13 Skrevet 21. februar 2014 Herregud, dere er patetiske. Anonymous poster hash: b0e16...33b Hvorfor det? Anonymous poster hash: 6a259...66c
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #14 Skrevet 21. februar 2014 Sier som hun over her; dere er seriøst noen patetiske drittkjerringer! Det dere gjør er rein mobbing. Lurer på hvordan det ser ut hjemme hos dere, å om barna deres vokser opp i den tro at det er ok å snakke sånn om andre. Blir helt sjokka jeg! Anonymous poster hash: 8282b...e42
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #15 Skrevet 21. februar 2014 Virker som hun kanskje er singel igjen ja.. At det har skjedd et brudd veldig nylig.. Følger henne på instagram og ser at hun ikke har lagt ut noe om han nye karen siste uken. Han har heller ikke kommentert på innleggene som han pleier.. Synd hvis det stemmer da.. Men går jo ofte sånn når man kaster seg rett inn i noe nytt. Det samme skjedde med meg etter jeg ble skilt. Skulle heller ha prioritert litt alenetid enn å kaste meg rett inn i et nytt, kjempeseriøst forhold.. Anonymous poster hash: 7937c...8ae
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #16 Skrevet 21. februar 2014 Sier som hun over her; dere er seriøst noen patetiske drittkjerringer! Det dere gjør er rein mobbing. Lurer på hvordan det ser ut hjemme hos dere, å om barna deres vokser opp i den tro at det er ok å snakke sånn om andre. Blir helt sjokka jeg! Anonymous poster hash: 8282b...e42 Er du ikke på jobb nå da? Anonymous poster hash: 0242a...a59
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #17 Skrevet 21. februar 2014 Herregud, dere er patetiske. Anonymous poster hash: b0e16...33b Hvorfor det? Anonymous poster hash: 6a259...66c Hvis du ikke ser det selv så er det ikke mye håp for deg Anonymous poster hash: b0e16...33b
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #18 Skrevet 21. februar 2014 Syns ikke dette er mobbing.. Anonymous poster hash: 28114...311
Gjest Løvemusene Skrevet 21. februar 2014 #19 Skrevet 21. februar 2014 Hvorfor er det så mange som fyrer seg opp over de som diskuterer bloggere? Ikke nødvendigvis i denne tråden, men ellers. En blogger bretter ut hele livet sitt til alle, må da være lov å diskutere stilen deres når det feks. handler om en interiørblogg? Falsk ryktespredning og drittslenging er selvsagt ikke greit, men det er ikke ryktespredning å konspirere og spørre hva andre tenker og tror! Å si at man ikke liker den stilen, de merkeneklærne osv. Det er noe av det som følger med i livet som blogger, de har valgt det selv.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #20 Skrevet 21. februar 2014 Hvorfor er det så mange som fyrer seg opp over de som diskuterer bloggere? Fordi bloggeren selv blir fornærmet og svarer. Anonymous poster hash: 0242a...a59
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #21 Skrevet 21. februar 2014 Det er greit å kommentere endringer i en relativt kjent bloggers status. Det er greit å gjengi ting de selv skriver i bloggene sine også. Noen av dere later til å at man bare kan kommentere eller gjengi hva bloggere skriver om når det er snakk om rosa gladnyheter, alt annet blir automatisk kategorisert som mobbing hos de som digger henne. Anonymous poster hash: 20323...3db
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #22 Skrevet 21. februar 2014 Hun skriver det vel ganske rett ut her: "Jeg skal være alene om dette hjemmet i mange år frem i tid, det er en ting som er helt sikkert. Man vet hva man har, men ikke hva man får og det er det ingen tvil om..Akkurat det gjelder alt . " For noen dager siden var det bilde av han sistemann sammen med barna hennes, og plutselig er alt vekk.. Anonymous poster hash: 20323...3db
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #23 Skrevet 21. februar 2014 Hun skriver det vel ganske rett ut her: "Jeg skal være alene om dette hjemmet i mange år frem i tid, det er en ting som er helt sikkert. Man vet hva man har, men ikke hva man får og det er det ingen tvil om..Akkurat det gjelder alt . " For noen dager siden var det bilde av han sistemann sammen med barna hennes, og plutselig er alt vekk.. Anonymous poster hash: 20323...3db Var det jeg også leste, så derfor jeg lurte. Men vet ikke hvorfor jeg stadig klikker meg inn på bloggen hennes. Liker ikke verken stilen eller dama. Tvangshandlig kanskje Anonymous poster hash: 28114...311
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #24 Skrevet 21. februar 2014 Jeg tenkte også at det nå kanskje var slutt. Men hun fikk et spm om det i kommentarfeltet. Da svarte hun at det ikke var slutt, men at hun ikke ville eie noe sammen med en annen mann på mange år. Anonymous poster hash: 7caab...fee
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2014 #25 Skrevet 21. februar 2014 Akkurat dèt er jo faktisk en veldig moden avgjørelse... Etter at jeg ble nødt til å selge drømmehuset fordi jeg ikke hadde råd til å kjøpe ut eksmannen, er jeg også fast bestemt på at jeg ikke går i samme fella igjen... Man blir litt kynisk og skjønner at mange forhold ikke varer evig.. Anonymous poster hash: 7937c...8ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå