Gå til innhold

Hvem har skylda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Din far og bror får ordne opp, her ordner dere opp når din far reiser bort, og det er hans ansvar og si nei om din bror ikke skal låne hytta. La din far selv ta ansvar for hytte fremover hvis han blir sur på dere.

Anonymous poster hash: 46fad...132

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er din bror tilbakestående?

Anonymous poster hash: a287f...041

Skrevet

Ja vi har nok litt merkelig familie. Blir ofte sånn kanskje når man vokser opp i skilsmissefamilier med dine, mine og våre barn. Aldri bodd med min far, eller det er ikke helt sant, men nesten. Vi har aldri hatt god kontakt, men av hensyn til mine barn som jeg syns fortjener kontakt med sine besteforeldre holder jeg kjeft så lenge ikke noe går negativt utover de. Jeg ble nemlig frarøvet endel av mine i mange år pga foreldre som ikke ønsket kontakt med de.... Noen må ta ansvar for å bryte dårlig utvikling, jeg tok det ansvaret når jeg var 10 år.... Jeg bryr meg mindre, men tenker ingen tjener på uvennskap og krangel heller, så så lenge han ikke kjefter meg opp holder jeg kjeft og tilbyr meg heller litt ekstra, så bruker det gå seg til av seg selv uten min hjelp :) Snakker han til meg på en måte jeg ikke liker tar jeg igjen og det har nok resultert i at han svært sjeldent sier noe, man merker bare stemningen om man er litt bevisst :/ Hi

Anonymous poster hash: a5678...0bf

Skrevet

Ja vi har nok litt merkelig familie. Blir ofte sånn kanskje når man vokser opp i skilsmissefamilier med dine, mine og våre barn. Aldri bodd med min far, eller det er ikke helt sant, men nesten. Vi har aldri hatt god kontakt, men av hensyn til mine barn som jeg syns fortjener kontakt med sine besteforeldre holder jeg kjeft så lenge ikke noe går negativt utover de. Jeg ble nemlig frarøvet endel av mine i mange år pga foreldre som ikke ønsket kontakt med de.... Noen må ta ansvar for å bryte dårlig utvikling, jeg tok det ansvaret når jeg var 10 år.... Jeg bryr meg mindre, men tenker ingen tjener på uvennskap og krangel heller, så så lenge han ikke kjefter meg opp holder jeg kjeft og tilbyr meg heller litt ekstra, så bruker det gå seg til av seg selv uten min hjelp :) Snakker han til meg på en måte jeg ikke liker tar jeg igjen og det har nok resultert i at han svært sjeldent sier noe, man merker bare stemningen om man er litt bevisst :/ Hi

Så nå tar du ansvaret med å vise barna hvordan man er en dørmatte??

Hva med å stå opp for deg selv?

Anonymous poster hash: 853b9...ffe

Skrevet

Selvsagt er det din brors ansvar!

Og din far burde hatt en forsikring som dekker slikt.

Anonymous poster hash: 92ca0...1b7

Skrevet

Hehehe, hadde du kjent meg hadde du visst jeg er langt fra en dørmatte! Heller utspekulert kanskje ;) Ringte en veldig brun og blid en her i sta og takket SÅ mye for at vi var så snille og hjelpsomme, men dette var ikke vårt problem.... Sånn kan man hamle opp med en hissigpropp ;) Hi

Skrevet

Hurra så bra at det ordnet seg for dere iallfall Hi. Jeg følte litt at du fikk rollen som foreldre her, siden du skulle ordne opp for den uansvarlige broren din. Sånn hadde jeg det også i mange år.

Anonymous poster hash: ae940...6a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...