Gjest Jigglewiggle Skrevet 21. februar 2014 #26 Skrevet 21. februar 2014 Våken heile natta med smerter i eine brystet, den eine natta babyen søv til 4 Og no 39 i feber på meg, 38 på babyen og venting på legekontoret Masse god bedring til dere! Fekk eot glas med 50 (!) Ekvacillintablettar, håpar det gjer susen.. Var de redd du skulle gå tom? 😳 Hvor lenge skal du gå på det da?
LanzaroteJenta Skrevet 21. februar 2014 #27 Skrevet 21. februar 2014 Elsk: -Naboen inviterte seg over på kaffe. Hun hadde med seg kake -Snublet over full versjon av "Which witch" på You tube. Har hatt lyst til å se den i årevis. Har litt sånn "girl crush" på begge to. Adrian fordi hun både ser ut og synger som en engel, og Bjørnhovd fordi hun rett og slett er et geni. -Mamma og Pappa kommer i morgen. Hat: Ikke foreløpig, men spør meg i kveld når storebror skal i seng..
☆☆☆ Skrevet 21. februar 2014 #28 Skrevet 21. februar 2014 Våken heile natta med smerter i eine brystet, den eine natta babyen søv til 4 Og no 39 i feber på meg, 38 på babyen og venting på legekontoret Masse god bedring til dere! Fekk eot glas med 50 (!) Ekvacillintablettar, håpar det gjer susen..Var de redd du skulle gå tom? 😳Hvor lenge skal du gå på det da? 4 gongar dagleg, blir vel 12,5 dag. Diclocil er førstevalget ved brystbetennelse, men pga korrupt legemiddelindustri er det leveringsproblem og eg må nøye meg med nest best
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. februar 2014 #29 Skrevet 21. februar 2014 Hat : det er sølete ute.. Og mobilen min ringer hele tiden! Også rekker jeg ikke hjem til skiskyting!! Elsk : voffen er sliten, med velykket operasjon, der de også måtte operere ut 3 tenner som var råtne helt oppi tannkjøttet..Stakkar lillevenn. Men nå blir han forhåpentligvis frisk uten tannsmerter fremover! Så bra at de fikk ordnet det Råtne tenner er ikke kjekt hos noen!
Bustetroll Skrevet 21. februar 2014 #30 Skrevet 21. februar 2014 Hat : det er sølete ute.. Og mobilen min ringer hele tiden! Også rekker jeg ikke hjem til skiskyting!! Elsk : voffen er sliten, med velykket operasjon, der de også måtte operere ut 3 tenner som var råtne helt oppi tannkjøttet..Stakkar lillevenn. Men nå blir han forhåpentligvis frisk uten tannsmerter fremover! Så bra at de fikk ordnet det Råtne tenner er ikke kjekt hos noen! Nei! Vetrinæren ringte mens de slipte tenna hans under narkosen etter de hadde kastrert, og fortalte at tenna var råtne. Ikke bare tenna, men langt oppi tannkjøtet. Alt var råttent =( Stakkar! Så nå har han sting i munnen, og går på smertestillende. Han er hos mine besteforeldre, så han får ro og fred de neste dagene. Men gleder meg til å se han =D
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. februar 2014 #31 Skrevet 21. februar 2014 Hat : det er sølete ute.. Og mobilen min ringer hele tiden! Også rekker jeg ikke hjem til skiskyting!! Elsk : voffen er sliten, med velykket operasjon, der de også måtte operere ut 3 tenner som var råtne helt oppi tannkjøttet..Stakkar lillevenn. Men nå blir han forhåpentligvis frisk uten tannsmerter fremover! Så bra at de fikk ordnet det Råtne tenner er ikke kjekt hos noen! Nei! Vetrinæren ringte mens de slipte tenna hans under narkosen etter de hadde kastrert, og fortalte at tenna var råtne. Ikke bare tenna, men langt oppi tannkjøtet. Alt var råttent =( Stakkar! Så nå har han sting i munnen, og går på smertestillende. Han er hos mine besteforeldre, så han får ro og fred de neste dagene. Men gleder meg til å se han =D Hva var han inne for? Det var i alle fall godt at de fikk ordnet opp i alt. Smertestillende hadde jeg aldri klart meg uten og synes det er helt fantastiske greier Men selvfølgelig bare til berettiget bruk! Han får nok litt ro da. Besteforeldre pleier å være noe roligere enn små barn
Bustetroll Skrevet 21. februar 2014 #32 Skrevet 21. februar 2014 Hat : det er sølete ute.. Og mobilen min ringer hele tiden! Også rekker jeg ikke hjem til skiskyting!! Elsk : voffen er sliten, med velykket operasjon, der de også måtte operere ut 3 tenner som var råtne helt oppi tannkjøttet..Stakkar lillevenn. Men nå blir han forhåpentligvis frisk uten tannsmerter fremover! Så bra at de fikk ordnet det Råtne tenner er ikke kjekt hos noen! Nei! Vetrinæren ringte mens de slipte tenna hans under narkosen etter de hadde kastrert, og fortalte at tenna var råtne. Ikke bare tenna, men langt oppi tannkjøtet. Alt var råttent =( Stakkar! Så nå har han sting i munnen, og går på smertestillende. Han er hos mine besteforeldre, så han får ro og fred de neste dagene. Men gleder meg til å se han =D Hva var han inne for? Det var i alle fall godt at de fikk ordnet opp i alt. Smertestillende hadde jeg aldri klart meg uten og synes det er helt fantastiske greier Men selvfølgelig bare til berettiget bruk! Han får nok litt ro da. Besteforeldre pleier å være noe roligere enn små barn Han skulle kasteres og slipe tenner (liten hund, MYE tannstein..) Men glad de fant ut av det, Han må sjekkes igjen innen 6 mnd, men håper det gror fint iog at det ikke blir noe mer råttent
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. februar 2014 #33 Skrevet 21. februar 2014 Hat : det er sølete ute.. Og mobilen min ringer hele tiden! Også rekker jeg ikke hjem til skiskyting!! Elsk : voffen er sliten, med velykket operasjon, der de også måtte operere ut 3 tenner som var råtne helt oppi tannkjøttet..Stakkar lillevenn. Men nå blir han forhåpentligvis frisk uten tannsmerter fremover! Så bra at de fikk ordnet det Råtne tenner er ikke kjekt hos noen! Nei! Vetrinæren ringte mens de slipte tenna hans under narkosen etter de hadde kastrert, og fortalte at tenna var råtne. Ikke bare tenna, men langt oppi tannkjøtet. Alt var råttent =( Stakkar! Så nå har han sting i munnen, og går på smertestillende. Han er hos mine besteforeldre, så han får ro og fred de neste dagene. Men gleder meg til å se han =D Hva var han inne for? Det var i alle fall godt at de fikk ordnet opp i alt. Smertestillende hadde jeg aldri klart meg uten og synes det er helt fantastiske greier Men selvfølgelig bare til berettiget bruk! Han får nok litt ro da. Besteforeldre pleier å være noe roligere enn små barn Han skulle kasteres og slipe tenner (liten hund, MYE tannstein..) Men glad de fant ut av det, Han må sjekkes igjen innen 6 mnd, men håper det gror fint iog at det ikke blir noe mer råttent Akkurat Ja det var kjempebra at de fant det ut. Det er ikke lett å finne ut hvorfor en hund har ubehag. Og det kan være kostbart å få en dyrlege til å finne det ut. Krysser fingrene for at hunden blir smertefri fort og at det gror fint uten videre komplikasjoner
Bustetroll Skrevet 21. februar 2014 #34 Skrevet 21. februar 2014 Hat : det er sølete ute.. Og mobilen min ringer hele tiden! Også rekker jeg ikke hjem til skiskyting!! Elsk : voffen er sliten, med velykket operasjon, der de også måtte operere ut 3 tenner som var råtne helt oppi tannkjøttet..Stakkar lillevenn. Men nå blir han forhåpentligvis frisk uten tannsmerter fremover! Så bra at de fikk ordnet det Råtne tenner er ikke kjekt hos noen! Nei! Vetrinæren ringte mens de slipte tenna hans under narkosen etter de hadde kastrert, og fortalte at tenna var råtne. Ikke bare tenna, men langt oppi tannkjøtet. Alt var råttent =( Stakkar! Så nå har han sting i munnen, og går på smertestillende. Han er hos mine besteforeldre, så han får ro og fred de neste dagene. Men gleder meg til å se han =D Hva var han inne for? Det var i alle fall godt at de fikk ordnet opp i alt. Smertestillende hadde jeg aldri klart meg uten og synes det er helt fantastiske greier Men selvfølgelig bare til berettiget bruk! Han får nok litt ro da. Besteforeldre pleier å være noe roligere enn små barn Han skulle kasteres og slipe tenner (liten hund, MYE tannstein..) Men glad de fant ut av det, Han må sjekkes igjen innen 6 mnd, men håper det gror fint iog at det ikke blir noe mer råttent Akkurat Ja det var kjempebra at de fant det ut. Det er ikke lett å finne ut hvorfor en hund har ubehag. Og det kan være kostbart å få en dyrlege til å finne det ut. Krysser fingrene for at hunden blir smertefri fort og at det gror fint uten videre komplikasjoner Ja vet jo at tannsten er vanlig på små raser, men at det hadde blitt råtten ante jeg virkelig ikke. Han har ikke vist noen tegn til å ha vondt i munnen heller=( Menmen Nå er det fikset i alle fall!
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. februar 2014 #35 Skrevet 21. februar 2014 Hat : det er sølete ute.. Og mobilen min ringer hele tiden! Også rekker jeg ikke hjem til skiskyting!! Elsk : voffen er sliten, med velykket operasjon, der de også måtte operere ut 3 tenner som var råtne helt oppi tannkjøttet..Stakkar lillevenn. Men nå blir han forhåpentligvis frisk uten tannsmerter fremover! Så bra at de fikk ordnet det Råtne tenner er ikke kjekt hos noen! Nei! Vetrinæren ringte mens de slipte tenna hans under narkosen etter de hadde kastrert, og fortalte at tenna var råtne. Ikke bare tenna, men langt oppi tannkjøtet. Alt var råttent =( Stakkar! Så nå har han sting i munnen, og går på smertestillende. Han er hos mine besteforeldre, så han får ro og fred de neste dagene. Men gleder meg til å se han =D Hva var han inne for? Det var i alle fall godt at de fikk ordnet opp i alt. Smertestillende hadde jeg aldri klart meg uten og synes det er helt fantastiske greier Men selvfølgelig bare til berettiget bruk! Han får nok litt ro da. Besteforeldre pleier å være noe roligere enn små barn Han skulle kasteres og slipe tenner (liten hund, MYE tannstein..) Men glad de fant ut av det, Han må sjekkes igjen innen 6 mnd, men håper det gror fint iog at det ikke blir noe mer råttent Akkurat Ja det var kjempebra at de fant det ut. Det er ikke lett å finne ut hvorfor en hund har ubehag. Og det kan være kostbart å få en dyrlege til å finne det ut. Krysser fingrene for at hunden blir smertefri fort og at det gror fint uten videre komplikasjoner Ja vet jo at tannsten er vanlig på små raser, men at det hadde blitt råtten ante jeg virkelig ikke. Han har ikke vist noen tegn til å ha vondt i munnen heller=( Menmen Nå er det fikset i alle fall! Jeg har ikke noe peiling på hunder, verken små eller store. Men bra at det er fikset ja God bedring på hunden
Gjest Jigglewiggle Skrevet 21. februar 2014 #36 Skrevet 21. februar 2014 Våken heile natta med smerter i eine brystet, den eine natta babyen søv til 4 Og no 39 i feber på meg, 38 på babyen og venting på legekontoret Masse god bedring til dere! Fekk eot glas med 50 (!) Ekvacillintablettar, håpar det gjer susen..Var de redd du skulle gå tom? 😳Hvor lenge skal du gå på det da? 4 gongar dagleg, blir vel 12,5 dag. Diclocil er førstevalget ved brystbetennelse, men pga korrupt legemiddelindustri er det leveringsproblem og eg må nøye meg med nest best Håper det hjelper fort for deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå