Gjest Jigglewiggle Skrevet 21. februar 2014 #1 Skrevet 21. februar 2014 Jada, våknet kl 04.50 for andre dag på rad, ikke får jeg sove før til kvelden igjen heller... Lettere zombie-tendenser her... 😞 Kaffe kurere gruff, så prøver meg på det nå, er så lei! Vil sove!
amandine Skrevet 21. februar 2014 #3 Skrevet 21. februar 2014 Fredagselsk : Vi har vinterferie! Om et par svette timer er bilen pakket og alle sitter stuet sammen i timesvis på vei til deilige dager med snø og sol(har jeg planlagt) Må bare vaske hus, pakke og lage mat først...
sug lut Skrevet 21. februar 2014 #4 Skrevet 21. februar 2014 Snøen er på plass, Amandine, det pyntes til du kommer - mange cm bare i natt Fredagselsk - åja.
sug lut Skrevet 21. februar 2014 #5 Skrevet 21. februar 2014 Jada, våknet kl 04.50 for andre dag på rad, ikke får jeg sove før til kvelden igjen heller... Lettere zombie-tendenser her... Kaffe kurere gruff, så prøver meg på det nå, er så lei! Vil sove! Stakkars stakkars deg!
Gjest Fru Banderas Skrevet 21. februar 2014 #6 Skrevet 21. februar 2014 Hat: Finnes ikke Elsk: 1) Fire splitter nye ski (hhv. to av typen langrenn og to av typen slalom) har kommet til min kåk, med støvler og annet utstyr med. Nå skal jeg bare gå på dem. Det kan jo bli en spennende affære. 2) Butikken har Litago. 3) Har gått morgentur i nysnøen og ble ganske så oppstemt av det fine landskapet. 4) Sendte avgårde en kjempelykkelig heks på skolen i stad, og i morgen skal vi på brasiliansk karneval i byen (Patetica iført tanga og fjær, enige?) 5) Puser som bare sover, og den ene av dem (den som ikke er døv) har lært seg å si "mamma". 6) Alle klærne fra Zalando satt som et skudd og jeg tror fremdeles jeg er dødshått. 7) Nå skal jeg gå inn i bildearkivene mine på alle elektroniske enheter, og fremkalle bilder fra og med 17. mai 2012.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. februar 2014 #7 Skrevet 21. februar 2014 Hat; -tanna mi -minien min som også er klar for dagen sånn i 5-tiden (så du har all min sympati) -puppeavvenning som har gått rett vest under sykdomsperioden Elsk; -Bursdagsfeiring for mini imorgen - sol ute - cava på kjøl - feberfrie unger (bank i bordet!) - klær på vei fra både Boozt og Zalando (håper de sitter like fint på som hos Patetica) - helg og utsikter til å sove lenge når mannen står opp med ungene imorgen
☆☆☆ Skrevet 21. februar 2014 #8 Skrevet 21. februar 2014 Våken heile natta med smerter i eine brystet, den eine natta babyen søv til 4 Og no 39 i feber på meg, 38 på babyen og venting på legekontoret
Gjest Helle_Høygir Skrevet 21. februar 2014 #9 Skrevet 21. februar 2014 Snø er god nok grunn til hat, men samtidig elsk fordi størsten liker snø. Og jeg vil ikke ødelegge den gleden som bare barn kan utvise, så snøhatet mitt tar vi andre steder. Nå liker jeg ikke VG fra før av og jeg har ikke regnet de som særlig seriøse, men nå ramla de jaggu ned enda flere hakk med dette på forsiden "Chris O'Neil observert i kosebukse og håret til alle kanter etter fødsel" SERIØST?????? kona hans har født og det er sikkert nyhetsverdig (hos se&hør), men å skrive at mannen hennes går med kosebukse - er det viktig???? Han var vel sliten da og litt forfjamset noe man har meget rett i når du nettopp har blitt pappa. Det er ganske stort og da er det helt kurant å ta litt frisk luft uten å ha vært innom stylisten først. Dagens elsk - opptil flere av foreldrene her: http://www.buzzfeed.com/awesomer/people-who-are-really-nailing-this-parenting-thing Vurderer sterkt å lagre til senere og bruke ved behov
Light of my life Skrevet 21. februar 2014 #10 Skrevet 21. februar 2014 Elsk: fri fra jobb, huset for megselv, sove lenge, og nå drikke te i morgenkåpen, uforstyrret, hvor lenge jeg vil. Utsiktene til en lat helg uten andre planer enn å kose meg med mannen og lillesnupp <3
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. februar 2014 #11 Skrevet 21. februar 2014 Jada, våknet kl 04.50 for andre dag på rad, ikke får jeg sove før til kvelden igjen heller... Lettere zombie-tendenser her... Kaffe kurere gruff, så prøver meg på det nå, er så lei! Vil sove! Du har all min sympati! Det er umenneskelig å stå opp så tidlig uten at det venter en båt eller et fly for å ta deg til et bedre sted
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. februar 2014 #12 Skrevet 21. februar 2014 Fredag er elsk i seg selv! Om mannen jobber sent i dag blir dette en helt perfekt dag Storesøster skal sove hos farmor og farfar og lillebror og mamma skal kose seg hjemme og lage pannekaker! Vinterferie og masse kosetid neste uke Fredagshat er egentlig torsdaghat. Hadde en koselig kveld i går, lå an til sex og alt helt til vi begynte å krangle når det var leggetid. Kranglet til langt på natt og det blir en kjip helg om ikke mannen velger å jobbe.
Gjest xxxxxxxxx1 Skrevet 21. februar 2014 #13 Skrevet 21. februar 2014 Faren min. Underskudd av søvn Faren min Faren min Visdomstannhelvete Faren min Navnevalg Elsk Besøk av favoritthunden Absolutt ingen planer i helgen Laaaangt bad
Gjest Fru Banderas Skrevet 21. februar 2014 #14 Skrevet 21. februar 2014 Ekstrainfo: Elsk: Menn Hat: Menn
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. februar 2014 #15 Skrevet 21. februar 2014 Fredag er elsk i seg selv! Om mannen jobber sent i dag blir dette en helt perfekt dag Storesøster skal sove hos farmor og farfar og lillebror og mamma skal kose seg hjemme og lage pannekaker! Vinterferie og masse kosetid neste uke Fredagshat er egentlig torsdaghat. Hadde en koselig kveld i går, lå an til sex og alt helt til vi begynte å krangle når det var leggetid. Kranglet til langt på natt og det blir en kjip helg om ikke mannen velger å jobbe. Oida.. Var det sexen dere kranglet om da, eller? Håper det ordner seg sånn at dere kan få en fin helg sammen, med innlagte sengeaktiviteter.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. februar 2014 #16 Skrevet 21. februar 2014 Ekstrainfo: Elsk: Menn Hat: Menn Haha, DET har du rett i. Can't live with them, can't live without them..
Anne-B. Skrevet 21. februar 2014 #17 Skrevet 21. februar 2014 Hat: ingenting konkret, jeg er bare sånn passe postsyk likegyldighetssliten. Elsk: treåringen som gav meg bamse og sutten+smokkene (sutten er favorittsmokken) på senga før hun dro i bhg i morges.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. februar 2014 #18 Skrevet 21. februar 2014 En elsk til; Findusgutten min blir hentet hjem idag. De på krematoriet ringte igår- etter arbeidstid-, og informerte om at urna er klar. De har til og med tatt den med hjem til seg slik at den står trygt, og vi kunne komme når som helst på døgnet, var bare å ringe på forhånd, så skulle de vente på oss. Virker som om disse tar jobben sin seriøst, hvertfall. Mer enn man kan si om fjottene på veterinærinstituttet..
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. februar 2014 #19 Skrevet 21. februar 2014 Fredag er elsk i seg selv! Om mannen jobber sent i dag blir dette en helt perfekt dag Storesøster skal sove hos farmor og farfar og lillebror og mamma skal kose seg hjemme og lage pannekaker! Vinterferie og masse kosetid neste uke Fredagshat er egentlig torsdaghat. Hadde en koselig kveld i går, lå an til sex og alt helt til vi begynte å krangle når det var leggetid. Kranglet til langt på natt og det blir en kjip helg om ikke mannen velger å jobbe. Oida.. Var det sexen dere kranglet om da, eller? Håper det ordner seg sånn at dere kan få en fin helg sammen, med innlagte sengeaktiviteter. Det var dessverre før sexen! Har ikke fått sex siden jeg bare tok litt på søndag. Nei vi krangler egentlig om helt andre ting Jeg skal i alle fall prøve å ha en fin helg, så får han bare styre. Prøvde å prate med han i går. Han mener det ikke har vært rart siden nyttår, men litt etter. Og han mener det er min feil at vi har så lite sex pga at jeg aldri legger opp til noe. Jada, i 11 år har han lagt opp til noe nesten hver kveld, så slutter han på dagen og forventer at jeg skal gjøre det uten å lure på om det ligger noe bak.. Får sånn flashbak til da vi bodde på gård og jeg dro fra han..
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. februar 2014 #20 Skrevet 21. februar 2014 Fredag er elsk i seg selv! Om mannen jobber sent i dag blir dette en helt perfekt dag Storesøster skal sove hos farmor og farfar og lillebror og mamma skal kose seg hjemme og lage pannekaker! Vinterferie og masse kosetid neste uke Fredagshat er egentlig torsdaghat. Hadde en koselig kveld i går, lå an til sex og alt helt til vi begynte å krangle når det var leggetid. Kranglet til langt på natt og det blir en kjip helg om ikke mannen velger å jobbe. Oida.. Var det sexen dere kranglet om da, eller? Håper det ordner seg sånn at dere kan få en fin helg sammen, med innlagte sengeaktiviteter. Det var dessverre før sexen! Har ikke fått sex siden jeg bare tok litt på søndag. Nei vi krangler egentlig om helt andre ting Jeg skal i alle fall prøve å ha en fin helg, så får han bare styre. Prøvde å prate med han i går. Han mener det ikke har vært rart siden nyttår, men litt etter. Og han mener det er min feil at vi har så lite sex pga at jeg aldri legger opp til noe. Jada, i 11 år har han lagt opp til noe nesten hver kveld, så slutter han på dagen og forventer at jeg skal gjøre det uten å lure på om det ligger noe bak.. Får sånn flashbak til da vi bodde på gård og jeg dro fra han.. Uff, så leit å høre, Moota. Kjedelig måte å starte helgen på. Men du får bare styre med ditt, ha en så hyggelig helg som mulig med ungene da, og håpe at han kommer diltende etter når han får tenkt seg om.
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. februar 2014 #21 Skrevet 21. februar 2014 Fredag er elsk i seg selv! Om mannen jobber sent i dag blir dette en helt perfekt dag Storesøster skal sove hos farmor og farfar og lillebror og mamma skal kose seg hjemme og lage pannekaker! Vinterferie og masse kosetid neste uke Fredagshat er egentlig torsdaghat. Hadde en koselig kveld i går, lå an til sex og alt helt til vi begynte å krangle når det var leggetid. Kranglet til langt på natt og det blir en kjip helg om ikke mannen velger å jobbe. Oida.. Var det sexen dere kranglet om da, eller? Håper det ordner seg sånn at dere kan få en fin helg sammen, med innlagte sengeaktiviteter. Det var dessverre før sexen! Har ikke fått sex siden jeg bare tok litt på søndag. Nei vi krangler egentlig om helt andre ting Jeg skal i alle fall prøve å ha en fin helg, så får han bare styre. Prøvde å prate med han i går. Han mener det ikke har vært rart siden nyttår, men litt etter. Og han mener det er min feil at vi har så lite sex pga at jeg aldri legger opp til noe. Jada, i 11 år har han lagt opp til noe nesten hver kveld, så slutter han på dagen og forventer at jeg skal gjøre det uten å lure på om det ligger noe bak.. Får sånn flashbak til da vi bodde på gård og jeg dro fra han.. Uff, så leit å høre, Moota. Kjedelig måte å starte helgen på. Men du får bare styre med ditt, ha en så hyggelig helg som mulig med ungene da, og håpe at han kommer diltende etter når han får tenkt seg om. Ja som sagt så har det vært kjedelig en stund og det blir jo bare verre når det ikke blir bedre. Sa til han i går at når han fant på altslags tull 4-5 mnder før vi giftet oss og i det minste jeg trodde vi var lykkeligere enn noen gang, hvor stor er sjansen for at han finner på noe tull nå?? Håper egentlig han er på jobb så kan vi styre med det vi vil og slippe å tenke på hvor ubehagelig det er rundt barna når vi knuffer hele tiden.. Takk for gode tanker
Bustetroll Skrevet 21. februar 2014 #22 Skrevet 21. februar 2014 Hat : det er sølete ute.. Og mobilen min ringer hele tiden! Også rekker jeg ikke hjem til skiskyting!! Elsk : voffen er sliten, med velykket operasjon, der de også måtte operere ut 3 tenner som var råtne helt oppi tannkjøttet..Stakkar lillevenn. Men nå blir han forhåpentligvis frisk uten tannsmerter fremover!
Gjest Jigglewiggle Skrevet 21. februar 2014 #23 Skrevet 21. februar 2014 Våken heile natta med smerter i eine brystet, den eine natta babyen søv til 4 Og no 39 i feber på meg, 38 på babyen og venting på legekontoret Masse god bedring til dere!
Gjest Jigglewiggle Skrevet 21. februar 2014 #24 Skrevet 21. februar 2014 Fikk til fredagselsk til slutt Det er helg, og familien er samlet
☆☆☆ Skrevet 21. februar 2014 #25 Skrevet 21. februar 2014 Våken heile natta med smerter i eine brystet, den eine natta babyen søv til 4 Og no 39 i feber på meg, 38 på babyen og venting på legekontoret Masse god bedring til dere! Fekk eot glas med 50 (!) Ekvacillintablettar, håpar det gjer susen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå